Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 07-07-2023 om 16:00:

Word gek van die hele kleine zwarte vliegjes, waar komen die krengen vandaan? Zo zien er ongeveer uit

bb003f04-adc7-3a66-9ee2-e253534332da.jpg

Eendagsvliegen. Hier in Rotterdam vliegende mieren genoemd.  Zo'n plaag duurt maar een dag, gelukkig.

Dat mijn knuffel-met-geluid geen geluid meer maakt. Ik zit maar te knijpen en te doen maar er komt niks uit. 

Damoontje schreef op 07-07-2023 om 18:19:

Dat mijn knuffel-met-geluid geen geluid meer maakt. Ik zit maar te knijpen en te doen maar er komt niks uit.

Doet me aan een situatie denken van jaren geleden. Mijn broer had toen een spongebob knuffel gekregen die lachte, maar op een bepaald moment wou deze niet meer stoppen met lachen en toen heeft hij deze verzopen in een emmer water. 
Je kon letterlijk de lach horen uitsterven. 

Moirmel schreef op 07-07-2023 om 18:32:

[..]

Doet me aan een situatie denken van jaren geleden. Mijn broer had toen een spongebob knuffel gekregen die lachte, maar op een bepaald moment wou deze niet meer stoppen met lachen en toen heeft hij deze verzopen in een emmer water.

😂 

Moirmel schreef op 07-07-2023 om 18:32:

[..]

Gatverdarrie wat akelig 

Je hebt toch ook nog Tamagochi’s gehad… die moest je eten geven enzo en anders bleven ze piepen. 
Volgens mij was dat net voor de mobieltjes kwamen bij ons op school. Bron van frustratie voor de leraren. 

En toen heb je ook nog de Furby gehad. Had zoveel medelijden met de ouders van de kinderen met de Furby’s 

Die knuffel had ik toch nog aan de praat gekregen. Gelukkig bleef hij niet hangen, haha. 

Zeefietser schreef op 07-07-2023 om 16:54:

[..]

Dat zijn grasvliegjes, ik had ze ook in huis, die manifesteren zich zomaar in de biobak. Dus die vaker legen, dat werkte bij mij goed.

Woon in een appartement en loop elke avond na het koken naar de groenbak. 

Zucht, de geslaagde buurjongen geeft een feestje. Groot gelijk heeft hij hoor, het hoort erbij, maar ik hoopte eindelijk eens op een goede nachtrust. Dat kan ik wel vergeten vandaag 

Ik zie net een paar krassen op mijn nieuwe leren bank. Denk dat de kat schrok toen hij erop lag.  iemand tips???

al weken last van mijn rug . Loop al bij Fysio.

Regendrup. schreef op 07-07-2023 om 23:23:

Ik zie net een paar krassen op mijn nieuwe leren bank. Denk dat de kat schrok toen hij erop lag. iemand tips???

Kleed op de bank.

Regendrup. schreef op 07-07-2023 om 23:23:

Ik zie net een paar krassen op mijn nieuwe leren bank. Denk dat de kat schrok toen hij erop lag. iemand tips???

Weet niet meer welk merk, maar je hebt leer verzorging in kleuren. Daarmee werk je kleine krasjes een beetje weg. 

Aan wéér een 'knuppel-in-het-hoenderhok-topic'

Ik heb een fout gemaakt met hoeveelheid kattenvoer blikken bestellen Maar goed als hij het opeet allemaal is het nog beter. Helaas wordt poeslief steeds kieskeuriger. Moet nu ook elke dag twee medicijnen geven. Eentje tegen allergie en eentje tegen harde ontlasting. @Kwakkelkat.

Aan mijn man. We hebben een feestje vanavond en eigenlijk hadden we geen oppas. Ik had gezegd dan wel thuis te blijven, maar het wel jammer te vinden. Dus man rijdt mee met iemand anders, prima. 
Nu werden we gebeld dat er toch oppas is. Nee, vond man niet nodig want hij kon toch al meerijden. Uuuhhhh en ik dan? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.