Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 06-07-2023 om 22:57:

[..]

Wat is hra?

Hypotheekrenteaftrek

Pff zo ontzettend aan het dromen geweest vanacht 

Mijn man houdt van een opgeruimd huis... maar er zelf zorgen, ho maar... Ik geef de schuld aan zijn moeder.

Evaluna schreef op 07-07-2023 om 08:15:

Pff zo ontzettend aan het dromen geweest vanacht

Hier ook al. En niet bepaald leuke dromen...

lientje69 schreef op 07-07-2023 om 11:04:

[..]

Hier ook al. En niet bepaald leuke dromen...

Dat blijft zo lang in je hoofd zitten he Lientje?! Heel naar!

Layka.12 schreef op 07-07-2023 om 12:34:

[..]

Dat blijft zo lang in je hoofd zitten he Lientje?! Heel naar!

Ja, alles bij elkaar gedroomd. Over mijn vader die en geheim had, donker bos (eventjes kamp van Koningsbrugge gekeken 🙈), over vakantie, tenten, afritsbroeken en ga maar door. Voel me gelukkig nog redelijk energiek.

Dacht ik dat mijn buikgriep verminderde, zit ik nu weer met buikpijn op de bank. En moe. Ik ben zo slecht in ziek zijn. Echt stom dit. Ik wil er vanaf!

Misschien wat voorgevoeld met die dromen. Mijn ex blijkt in het land en is al 2 x langs huis gereden.
 Verder is hij aan het shoppen / onrust stoken op school. Juffen gaan er heel naïef volledig in mee. Maar even een mailtje gestuurd hoe het er voorstaat (anders dan ex doet voorkomen), maar hoor er niets op terug. Pffff

Netherfield schreef op 07-07-2023 om 15:25:

Dacht ik dat mijn buikgriep verminderde, zit ik nu weer met buikpijn op de bank. En moe. Ik ben zo slecht in ziek zijn. Echt stom dit. Ik wil er vanaf!

Heb er vorige week ook een paar dagen last van gehad. Toen ik fysio belde om faspraak af te zeggen hoorde ik dat het op het moment veel voorkomt.

Beterschap

Word gek van die hele kleine zwarte vliegjes, waar komen die krengen vandaan? Zo zien er ongeveer uit

bb003f04-adc7-3a66-9ee2-e253534332da.jpg

Yumi schreef op 07-07-2023 om 16:00:

Word gek van die hele kleine zwarte vliegjes, waar komen die krengen vandaan? Zo zien er ongeveer uit

Wij hebben ze ook in de tuin, echt heel irritant! We hebben citronella kaarsjes staan, maar dat helpt niet. 

SombraOnline schreef op 07-07-2023 om 16:04:

[..]

Wij hebben ze ook in de tuin, echt heel irritant! We hebben citronella kaarsjes staan, maar dat helpt niet.

Ik heb ze in huis  Soms paar dagen geen last van, maar zodra de temperatuur oploopt, zijn ze er. 

Yumi schreef op 07-07-2023 om 16:09:

[..]

Ik heb ze in huis Soms paar dagen geen last van, maar zodra de temperatuur oploopt, zijn ze er.

Hier hetzelfde.

Yumi schreef op 07-07-2023 om 16:00:

bb003f04-adc7-3a66-9ee2-e253534332da.jpg

Dat zijn grasvliegjes, ik had ze ook in huis, die manifesteren zich zomaar in de biobak. Dus die vaker legen, dat werkte bij mij goed.

Yumi schreef op 06-07-2023 om 22:11:

[..]

Je hoeft alleen terug te betalen, als je teveel hebt ontvangen. Als je altijd moet inleveren, geef je een te laag inkomen op. Elke verandering direct doorgeven op toeslagen.nl. Meer uren werken, eerst een proefberekening maken...

Vind het ook vervelend voor je Suzy. Kan het mede te maken hebben met de huurverlaging per 1 juli? Hoorde van een vriendin dat die voor haar niet goed uitpakte en ze er uiteindelijk op inleverde.

Dat dacht ik al, maar ik vroeg het voorzichtig 😊

Wel heel vervelend, dan doe je je best om toch te gaan werken en dan word je eigenlijk “gestraft”. Waardeloos!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.