Huiskamer
Tinydancer
01-07-2023 om 19:27
Een bericht over een wolf op ons dichtstbijzijnde losloopgebied voor honden. Niet echt fijn dit.
PerfumedAlpaca84
01-07-2023 om 20:28
rooiekater schreef op 01-07-2023 om 20:25:
Waarom duurt 1 min bij een wasmachine toch altijd langer ?
Die laatste minuut! Ik heb er echt net ongeveer vijf minuten naar staan kijken.
Netherfield
02-07-2023 om 06:24
Ik erger me aan jongeren die dronken over de camping lopen en mijn kinderen bang maken. Waardoor ik dus om 06:15 wakker ben.
Poezel_en_Wip
02-07-2023 om 08:01
rooiekater schreef op 01-07-2023 om 20:25:
Waarom duurt 1 min bij een wasmachine toch altijd langer ?
Inderdaad! Erg irritant.
Dolfje
02-07-2023 om 08:26
Netherfield schreef op 02-07-2023 om 06:24:
Ik erger me aan jongeren die dronken over de camping lopen en mijn kinderen bang maken. Waardoor ik dus om 06:15 wakker ben.
Dat is irritant en zou ik zeker bij de receptie melden.
Broodjebrie
02-07-2023 om 08:59
dat mijn vader zo slecht eet. En hij heeft dus diabetes.. paar jaar geleden was het al kantje boord met zijn gezondheid..
Treurniet
02-07-2023 om 09:01
Broodjebrie schreef op 02-07-2023 om 08:59:
dat mijn vader zo slecht eet. En hij heeft dus diabetes.. paar jaar geleden was het al kantje boord met zijn gezondheid..
Broodjebrie
02-07-2023 om 09:14
Treurniet schreef op 02-07-2023 om 09:01:
[..]
![]()
Dank je. Het lijkt hem ook niet zoveel te boeien dat hij soms zijn lunch overslaat. Maar begin dit jaar ging het heel slecht met zijn suiker. We zijn weleens boos en ongerust op hem maar we besloten het maar los te laten. Maar we maken ons toch zorgen om hem.
SuzyQFive
02-07-2023 om 09:49
ToetieToover schreef op 01-07-2023 om 11:58:
[..]
Even off topic, maar kan hij dan niet aanbieden de kinderen te brengen en halen? Hoeft zijn ex niet te rijden. En toch verhuizen natuurlijk.
Het is een lang verhaal maar de rechter heeft bepaald dat zij de kinderen maar beperkt mag zien (psychiatrische aandoening) waardoor ze bij hem wonen. De rechters hebben ook bepaald dat hij gewoon binnen een straal van 20km mag verhuizen indien nodig en hebben ook vastgelegd dat zij ze terug moet brengen als de kinderen daar zijn geweest en dat hij ze naar haar toebrengt als ze daarheen gaan.
Bij haar draait alles om haarzelf (dat zeg ik niet omdat ze de ex is, is deel van de aandoening) dus ze doet dan gewoon moeilijk om het moeilijk doen.
In feite mag ze al blij zijn dat ze überhaupt de kinderen nog mag zien, dat is dankzij de inspanning van mijn vriend, die vond dat ondanks dat wat ze gedaan heeft (waar ze ook voor veroordeeld is) de kinderen recht hebben op hun moeder.
SuzyQFive
02-07-2023 om 09:52
Broodjebrie schreef op 02-07-2023 om 09:14:
[..]
Dank je. Het lijkt hem ook niet zoveel te boeien dat hij soms zijn lunch overslaat. Maar begin dit jaar ging het heel slecht met zijn suiker. We zijn weleens boos en ongerust op hem maar we besloten het maar los te laten. Maar we maken ons toch zorgen om hem.
Oei ja, dat is niet prettig nee. Dan zit je toch niet lekker… Hij woont nog zelfstandig? Anders iets van tafeltje dekje regelen?
Broodjebrie
02-07-2023 om 09:58
SuzyQFive schreef op 02-07-2023 om 09:52:
[..]
Oei ja, dat is niet prettig nee. Dan zit je toch niet lekker… Hij woont nog zelfstandig? Anders iets van tafeltje dekje regelen?
Hij woont niet alleen gelukkig, maar zijn vrouw is er ook wat laks in helaas. Zij eet ook slecht.
Warme maaltijden en ontbijt doen ze wel gelukkig.
Treurniet
02-07-2023 om 10:09
waarom moet die school zomervakantie zolang duren? 4 weken meer dan genoeg.
Kinderen hier in de straat gaan uit pure verveling deurtje bellen.
De dierenartsen ook weer weg straks en mijn kat moet echt gecheckt in augustus.
Evaluna
02-07-2023 om 12:42
Evaluna schreef op 01-07-2023 om 16:59:
Morgen de verjaardag van mijn zus. De verhouding met haar kostte altijd al energie, maar bleef redelijk. Nu heeft ze laatst een heel naar en jaloers appje gestuurd, gewoon gemeen. Heb zo geen zin in die verjaardag.
Een smoes verzinnen is doorzichtig en niet gaan gaat echt nog heel veel meer gedoe opleveren, dat wil ik mijn ouders niet aan doen.
Maar erger me nu al aan de energie die het kost.
Pfff het zit er op, wat een erfelijk gedoe daar, alles was ergelijk, de taart (waarom een half stukje???), de kinderen, zus zelf en ga zo maar door. Voorlopig kom ik er niet meer.
Auwereel
02-07-2023 om 13:33
Ik erger me aan mijn nieuwe rechter wandelschoen. Gisteren gekocht, ze lopen heerlijk. Vandaag opeens na verloop van tijd: plop, plop, plop.... Ik heb dat al eens eerder met schoenen gehad van een andere winkel. Die kon ik ruilen en toen kreeg ik schoenen die niet 'plopten', dus het lag aan de schoen. Maar die duwden bij het ploppen ook op mijn teen, dat doen deze gelukkig niet, maar toch, ik hoor en voel het. Ik hoop dat deze schoenenwinkel ook bereid is deze schoenen te ruilen.
Als ik dit direct had gehoord of gevoeld had ik ze niet gekocht!