Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

stokstaart schreef op 29-06-2023 om 13:09:

vooral aan mezelf. Ik zit mezelf in de weg en zit ineens slecht in mn vel. Geen idee waarom.

SuzyQFive schreef op 29-06-2023 om 19:14:

[..]

Pfff, meen je… Hoe dan? Je koopt toch kaartjes voor een tijdstip? Hoe lang moest je in die rij staan dan?

SuzyQFive schreef op 29-06-2023 om 19:14:

[..]

Pfff, meen je… Hoe dan? Je koopt toch kaartjes voor een tijdstip? Hoe lang moest je in die rij staan dan?

Hmm zo'n 20 minuten denk ik.

rooiekater schreef op 29-06-2023 om 20:23:

[..]

Das lief van je. Ik voel(de) me intens verlaten geloof ik. Ondanks dat mijn lief er nu is voelt dat nog steeds zo. Niet uit te leggen

stokstaart schreef op 29-06-2023 om 21:05:

[..]

Das lief van je. Ik voel(de) me intens verlaten geloof ik. Ondanks dat mijn lief er nu is voelt dat nog steeds zo. Niet uit te leggen

ook van mij

stokstaart schreef op 29-06-2023 om 21:05:

[..]

Ik herken dat wel. Dat gevoel hangt er altijd, maar soms komt het gewoon ineens keihard binnen. Van mij ook een knuffel. 

Broodjebrie schreef op 29-06-2023 om 16:50:

[..]

Oh. Dan cola proberen? Of vind je dat ook vies?

Geen idee, ik drink zelden frisdrank en nooit cola. Zou het kunnen proberen, maar kies liever de havervlokken, stuk gezonder 

SuzyQFive schreef op 29-06-2023 om 19:15:

[..]

Volgens mij mag je niet klagen over een ander topic 😊 (maakt mij niet uit maar volgens mij is dat hier een forumregel).

O serieus, dat wist ik niet. Dacht gewoon even een ergernis te spuien, wil hier verder ook geen discussie gaan voeren oid. Mocht ik hiermee de regels overtreden, dan hoop ik dat een mod mijn post kan verwijderen. 

Regendrup. schreef op 29-06-2023 om 03:17:

Ik kan niet slapen door brandend maagzuur.

Sorry voor het late antwoord, maar kiwi is een goed middel om je maag tot rust te brengen. 

Yumi schreef op 29-06-2023 om 22:57:

[..]

Geen idee, ik drink zelden frisdrank en nooit cola. Zou het kunnen proberen, maar kies liever de havervlokken, stuk gezonder

Prima hoor

Onrustig geslapen… Mijn vriend heeft eindelijk, na 17 jaar ingeschreven gestaan bij de wbv, een fijn huis met voldoende slaapkamers voor zijn kinderen toegewezen gekregen. 

Gaat zijn ex moeilijk doen. Voor zijn ex is het dan ipv 4,5km dan 9km rijden. Ik denk dan: lekker laten! Maar nu gaat vriend dus twijfelen of ie uberhaupt wel moet gaan verhuizen 🤦🏼‍♀️. Heb ik daar in dat nieuwe huis, met al mijn beperkingen, al twee dagen lopen klussen, laat ie zich wéér door dat mens dicteren… Terwijl de kinderen bij mijn vriend wonen en er alleen een omgangsregeling is voor moeder. Het zou dus enkel gaan om 2x in de 14 dagen iets verder rijden (ze doet alles met de auto).
Ik heb heel veel meer pijn door het klussen, maar dat was voor een goed doel. Nu heb ik doelloze pijn en dat is nog pijnlijker… 

Dus ik erger me aan die ex, maar nog meer aan mijn ruggengraatloze vriend, dat zachte ei. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-06-2023 om 07:51

Wat moet die Greta Turnberg nou weer in Oekraïne? 

Snap er niets van, nou heb ik schandalig dure horren laten plaatsen en dan zitten er toch muggen binnen. Samen met het nieuwsbericht dat er steeds meer muggen oprukken, die ziektes overbrengen raak ik aardig gestrest 

Toen ik nog bij mijn ouders woonde, hadden we op een gegeven moment een enorme muggenplaag. Ik zie nog de bank opzij geschoven worden en de achterkant daarvan helemaal bedekt met muggen, brrrrr. Er bleek stilstaand water in de kruipruimte te zijn, met luchtgaten naar buiten, waar de muggen zich vrolijk konden voortplanten, gebruik makend van ons bloed...

Auwereel schreef op 30-06-2023 om 10:27:

Toen ik nog bij mijn ouders woonde, hadden we op een gegeven moment een enorme muggenplaag. Ik zie nog de bank opzij geschoven worden en de achterkant daarvan helemaal bedekt met muggen, brrrrr. Er bleek stilstaand water in de kruipruimte te zijn, met luchtgaten naar buiten, waar de muggen zich vrolijk konden voortplanten, gebruik makend van ons bloed...

Ohh wat erg. 

Ik weet dat het door stilstaand water kan komen, de afwatering van het balkon is niet goed, maar daar kon de woningstichting niets aan doen. Verder schijnen ze ook door de ventilatieroosters te kunnen komen, en die kunnen niet volledig dicht vanwege centraal ventilatiesysteem. Tijd voor zoiets?

OIP.dZWNr5tZ62wWU1xmZHpJwQHaH5?w=181&h=193&c=7&r=0&o=5&dpr=1.7&pid=1.7

Yumi schreef op 30-06-2023 om 11:39:

[..]

Ohh wat erg.

Ik weet dat het door stilstaand water kan komen, de afwatering van het balkon is niet goed, maar daar kon de woningstichting niets aan doen. Verder schijnen ze ook door de ventilatieroosters te kunnen komen, en die kunnen niet volledig dicht vanwege centraal ventilatiesysteem. Tijd voor zoiets?

OIP.dZWNr5tZ62wWU1xmZHpJwQHaH5?w=181&h=193&c=7&r=0&o=5&dpr=1.7&pid=1.7

Mijn broer is die muggenhoop te lijf gegaan met de stofzuiger, op de één of andere manier reageerden ze vrij langzaam, dus werden er lekker veel opgezogen.

Ik lag als kind in bed met een "muskietennet" gemaakt van het gaas van de bruidsluier van mijn moeder (zei ze, of misschien bedoelde ze wel, "net zoals een bruidsluier", aan de andere kant, ze was wel van hergebruik als het kon).

Misschien muggengaas over de ventilatieroosters aanbrengen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.