Huiskamer
stokstaart
19-06-2023 om 14:59
_Audrey schreef op 19-06-2023 om 12:58:
[..]
Ja? Dat is echt niet nodig hoor! Ik ken best wat jongere mensen met een kunstgebit en zij zijn er allemaal zo blij mee. Maar zij hadden dan wel ook een echt slecht gebit, waardoor ze nauwelijks durfden te lachen bijvoorbeeld.
Zo op het oog ziet het er best oke uit allemaal. Maar de helft is nep en allemaal al gevuld. Een kunstgebit voelt helemaal als falen en opgeven. Implantaten durf ik echt niet.
Ik heb doorgepakt en heb een afspraak voor brug 1 van 2. De brug die los zit zat nog niet los genoeg en moet wachten tot het losser wordt. Hij kon m er wel uit tikken maar was bang dat de kies af zou breken. Ff afwachten dus. Het eet alleen irritant.
Bakblik
19-06-2023 om 15:08
stokstaart schreef op 19-06-2023 om 14:59:
[..]
Zo op het oog ziet het er best oke uit allemaal. Maar de helft is nep en allemaal al gevuld. Een kunstgebit voelt helemaal als falen en opgeven. Implantaten durf ik echt niet.
![]()
Ik heb doorgepakt en heb een afspraak voor brug 1 van 2. De brug die los zit zat nog niet los genoeg en moet wachten tot het losser wordt. Hij kon m er wel uit tikken maar was bang dat de kies af zou breken. Ff afwachten dus. Het eet alleen irritant.
Je weet dat er speciale angsttandartsen zijn?
stokstaart
19-06-2023 om 15:21
Bakblik schreef op 19-06-2023 om 15:08:
[..]
Je weet dat er speciale angsttandartsen zijn?
Yes, ik heb zelfs een tijd bij de bijzondere tandheelkunde gelopen. Het hielp niet want de behandeling moest dan toch en vond het wat getut soms, dus nu weer bij een normale tandarts. Een rustig eenmanszaakje zonder assistente en die man heeft zelf ook een traumaverleden (staat op de website).
Damoontje
19-06-2023 om 15:29
Broodjebrie schreef op 19-06-2023 om 07:48:
[..]
Waarom zeggen ze het?
Omdat ik in t weekend beetje moe was. Maar daar is t weekend toch ook voor, om beetje te rusten en op maandag weer fris te zijn.
HAHA!wait..what
19-06-2023 om 15:37
Ik was gister op een verjaardag en ergerde me kapot aan een vrouw. Ze was nog geen 5 min binnen en ze had al een vriendin van me beledigd en commentaar te geven dat mijn dochter wel erg dominant was, zo te zien..
Ik kende haar helemaal niet maar ik ben de rest van de tijd erg ver uit haar buurt gebleven 🤔
Zo gek dat sommige mensen denken dat ze alles maar kunnen/moeten zeggen. Met direct zijn is niks mis maar als het voornamelijk negatief commentaar is, dan ben ik echt heel snel klaar met iemand 😅
Broodjebrie
19-06-2023 om 15:40
Damoontje schreef op 19-06-2023 om 15:29:
[..]
Omdat ik in t weekend beetje moe was. Maar daar is t weekend toch ook voor, om beetje te rusten en op maandag weer fris te zijn.
Ja inderdaad
HAHA!wait..what
19-06-2023 om 15:43
stokstaart schreef op 19-06-2023 om 14:59:
[..]
![]()
Wat goed dat je doorgepakt hebt! Ik ben niet zo dapper wat tandartsen betreft.. Vréselijk ja 🙄 Ik hoop dat het je mee gaat vallen en het snel achter de rug is allemaal weer.. Heb je de afspraak binnenkort al?
stokstaart
19-06-2023 om 15:50
HAHA!wait..what schreef op 19-06-2023 om 15:43:
[..]
Wat goed dat je doorgepakt hebt! Ik ben niet zo dapper wat tandartsen betreft.. Vréselijk ja 🙄 Ik hoop dat het je mee gaat vallen en het snel achter de rug is allemaal weer.. Heb je de afspraak binnenkort al?
Het kon op heel korte termijn maar ik zit op mijn vrije dagen savonds met theater dingen. Om daar nu met een verdoofde mond te gaan staan en een raar hoofd van de angst leek me niet bevorderlijk voor de sfeer. Dus begin juli is de afspraak.
amarna
19-06-2023 om 15:51
Poezie schreef op 19-06-2023 om 13:01:
[..]
En implantaten dan? Die zijn wel stikduur, maar als je het geld ervoor hebt..
Voor een heel gebit? Wow, dat kost kapitalen! Ik heb er 2. Ca. 2000 euro per stuk. Bovendien is het moeilijk om implantaten in de onderkaak te plaatsen omdat de zenuwen daar dichter aan de oppervlakte liggen. De schroeven zitten nl. diep in de kaak.
Een klikgebit lijkt me een beter idee.
Dolfje
19-06-2023 om 21:53
Damoontje schreef op 19-06-2023 om 15:29:
[..]
Officieel wel, die vlieger gaat hier helaas niet altijd op. Totaal buiten mijn eigen schuld natuurlijk
Saga
19-06-2023 om 23:05
aan een ontstoken muggenbult op m'n arm. Als ik ook maar ergens met mijn arm tegenaan kom gaat het korstje open.
JtM
20-06-2023 om 12:39
Zoon heeft mij aangestoken mijn zijn ontstoken oog. Mijn rechteroog is helemaal dik, zit half dicht en komt vieze zooi in
hopelijk is het snel over.
_Audrey
20-06-2023 om 14:07
Mijn voeten zijn zo dik, net opgeblazen ballonnen. Zelfs mijn normaal gesproken veel-te-grote slippers pas ik niet meer en het doet pijn!