Huiskamer
Bakblik
20-06-2023 om 14:26
Ik leef op en af al 3 weken zonder horloge, de juwelier zou het hebben gerepareerd maar toch niet, dus weer ingeleverd. Nu moet ik van dezelfde hand ook mijn trouwring nog af vanwege vocht vasthouden door de warmte. Ben de hele dag aan het "zenuwen" dat ik alles heb verloren. Wordt helemaal gek van mezelf.
Damoontje
20-06-2023 om 15:48
Dolfje schreef op 19-06-2023 om 21:53:
[..]
Officieel wel, die vlieger gaat hier helaas niet altijd op. Totaal buiten mijn eigen schuld natuurlijk
![]()
![]()
Dat weet ik heel goed
Sterkte!
Geërgerd dat er mensen zijn die ZO langzaam fietsen dat ze achteruit lijken te gaan. Ik moet gewoon van a naar b.
HAHA!wait..what
20-06-2023 om 19:28
Ik heb een hele dikke en warme knie.. Denk dat het een heftige reactie is op een beet van 1 of ander insect
Het jeukt nu ook super irritant. En ik wacht nog steeds op de regen hier, het is zo drukkend/benauwd 😕
Regendrup.
20-06-2023 om 19:31
Aan mezelf. Vind mezelf een beetje zielig.
en dat vind ik bijzonder irritant haha.
Treurniet
20-06-2023 om 19:39
poeslief heeft vannacht bloempot naar beneden gegooid . Nu heb ik nog 2 planten in huis.
JtM
21-06-2023 om 09:26
Andere oog helaas nu ook ontstoken
gelukkig kan ik om 11u bij de huisarts terecht.
Lollypopje
21-06-2023 om 09:49
Ik had de zonnebrand van happysoaps gekocht, wat een verschrikkelijk rotspul is dat.
Kleine potjes, dus in verhouding vrij duur, maar ook nog amper uitsmeerbaar waardoor je er in een paar dagen doorheen gaat. Dus dan is het gewoon onbetaalbaar.
En omdat het zo slecht uitsmeerbaar is, mis je ook makkelijk plekken. Wat ik heb gemist dat merk ik 's avonds als de zonneallergie op die plekjes toeslaat 😒
Nu dus maar weer terug naar de niet natuurlijke in plastic verpakte zonnebrand die ik al jaren gebruik. Dat smeert tenminste
Dorestad
21-06-2023 om 10:47
Lollypopje schreef op 21-06-2023 om 09:49:
Ik had de zonnebrand van happysoaps gekocht, wat een verschrikkelijk rotspul is dat.
Kleine potjes, dus in verhouding vrij duur, maar ook nog amper uitsmeerbaar waardoor je er in een paar dagen doorheen gaat. Dus dan is het gewoon onbetaalbaar.
En omdat het zo slecht uitsmeerbaar is, mis je ook makkelijk plekken. Wat ik heb gemist dat merk ik 's avonds als de zonneallergie op die plekjes toeslaat 😒
Nu dus maar weer terug naar de niet natuurlijke in plastic verpakte zonnebrand die ik al jaren gebruik. Dat smeert tenminste
Even reclame maken voor mijn zonnebrand: een liter suncover SPF 30 van Jetske Ultee. Smeert prima uit. Ik had laatst die van Loveli gekregen, die kreeg ik juist niet uitgesmeerd (door mijn koetsiershanden ben ik letterlijk en figuurlijk ook onhandiger)
Treurniet
21-06-2023 om 10:55
Dorestad schreef op 21-06-2023 om 10:47:
[..]
Even reclame maken voor mijn zonnebrand: een liter suncover SPF 30 van Jetske Ultee. Smeert prima uit. Ik had laatst die van Loveli gekregen, die kreeg ik juist niet uitgesmeerd (door mijn koetsiershanden ben ik letterlijk en figuurlijk ook onhandiger)
Ik heb die van Swipe met aloë vera, op natuurlijke basis,bevalt mij goed en niet extreem duur.
oudmaarnognietkoud
21-06-2023 om 10:56
Ik erger mij soms aan mijzelf. Al jaren happy singel en weinig verplichtingen. Ga ik vandaag naar de sauna en lekker daar in de tuin lezen en een beetje zwemmen of blijf ik thuis hangen?
Het wordt de sauna maar daar is dus een hele "discussie" met mijzelf aan vooraf gegaan... Zucht
(wat een luxeprobleem ook
)
oudmaarnognietkoud
21-06-2023 om 10:59
Treurniet schreef op 21-06-2023 om 10:53:
Aan mijn naaimachine die niet doet wat ik wil
Weg brengen voor een onderhoudsbeurtje? De auto moet verplicht elk jaar voor de APK en als je de naaimachine veel gebruikt wil die af en toe ook wel even lekker verwend worden
_Audrey
21-06-2023 om 11:03
Ik heb plastabletten gekregen, omdat ik zoveel vocht vasthoud, maar nu moet ik echt elk half uur naar de plee. Ik durf nu de deur niet meer uit te gaan