Huiskamer
SuzyQFive
17-06-2023 om 00:05
Bakblik schreef op 16-06-2023 om 22:20:
Aan de enorme muggenbult op mijn enkel die bij nadere inspectie na douchen ontstoken blijkt te zijn. Vandaar dat ik mij al de hele dag 🤢 voel. Zit nu nog even met een koude natte doek om mijn voet.
Heb je antihistamine in huis?
Bakblik
17-06-2023 om 08:48
SuzyQFive schreef op 17-06-2023 om 00:05:
[..]
Heb je antihistamine in huis?
Ja dat slik ik al dagelijks vanwege diverse allergieën. Het jeukte ook niet het deed pijn door de enorme zwelling.
Damoontje
17-06-2023 om 09:51
Dat ik geappt wordt door zomaar iemand die wel weet wat ik mankeer. Toevallig weten we zelf ook heus wel wat ik mankeer (en ja dat gaat allemaal ook weer over) maar ik vind het best brutaal ofzo.
Het klopte ook nog eens niet.
DGHK
17-06-2023 om 16:31
In het kader van een feestje op z'n tijd moet kunnen. Vandaag het feestschema van buurtbewoners in de bus gekregen.
Zaterdag 24 juni feestje omdat de verbouwing klaar is
Zaterdag 1 juli verjaardag van hem en zijn vrouw
Zaterdag 15 juli begin van de zomervakantie feestje
Zaterdag 5 augustus verjaardag van de kinderen
Zaterdag 26 augustus einde van de zomervakantie feestje.
Onder het mom van, tijdens corona kon niks. Doen al jaren één feestje, aan het einde van de zomervakantie. Ook tijdens corona.
Deze feestjes betekenen steeds hardere muziek en de hele avond gillende kinderen door de straten.
Tel daarbij nog een feestweekend van de voetbalvereniging bij op 14-15-16 juli en de nodige examenfeestjes en overige feesten en partijen.
Wanneer is het weer winter?
SuzyQFive
17-06-2023 om 18:48
Bakblik schreef op 17-06-2023 om 08:48:
[..]
Ja dat slik ik al dagelijks vanwege diverse allergieën. Het jeukte ook niet het deed pijn door de enorme zwelling.
Ik heb van de week een andere gekregen. Was in mijn bovenarm geprikt en kreeg zelfs pijn in mijn elleboog 😅. Moest even de driedubbele dosis innemen. Heb wel lekker geslapen toen 🤣.
SuzyQFive
17-06-2023 om 18:50
Netherfield schreef op 17-06-2023 om 11:13:
Mensen die de en het door elkaar halen.
Als Nederlands niet je moedertaal is, is dat wel heel lastig.
Yumi
18-06-2023 om 08:35
Ik snap best dat niet iedereen hetzelfde ritme heeft, maar om 7 uur op het balkon rond scharrelen
Mijn slaapkamer grenst aan het balkon....
Evaluna
18-06-2023 om 09:10
Vandaag een dag wachten.... Ex wil geen toestemming geven voor vakantie. Ik heb hem tot en met vandaag gegeven om het alsnog te doen, anders wordt er morgen een verzoek bij de rechtbank ingediend. Weet niet precies waar ik op hoop... Toch nog toestemming en klaar. Of dan maar gelijk de rechtbank, kan ik punten sparen voor eenhoofdig gezag.
De mail heb ik vrijdag verstuurd maar nog niets gehoord.
En als het nou iets bijzonders was... Gewoon 10 dagen kamperen...
Lollypopje
18-06-2023 om 09:10
Yumi schreef op 18-06-2023 om 08:35:
Ik snap best dat niet iedereen hetzelfde ritme heeft, maar om 7 uur op het balkon rond scharrelen
![]()
Mijn slaapkamer grenst aan het balkon....
Oei, ik plof tussen 7 en half8 op mijn balkon met mijn ontbijt en een luisterboek op speaker (niet heel hard overigens). Voel me nu een beetje schuldig, maar dan kan ik nog buiten zitten voor het te warm wordt.
Broodjebrie
18-06-2023 om 09:28
Evaluna schreef op 18-06-2023 om 09:10:
Vandaag een dag wachten.... Ex wil geen toestemming geven voor vakantie. Ik heb hem tot en met vandaag gegeven om het alsnog te doen, anders wordt er morgen een verzoek bij de rechtbank ingediend. Weet niet precies waar ik op hoop... Toch nog toestemming en klaar. Of dan maar gelijk de rechtbank, kan ik punten sparen voor eenhoofdig gezag.
De mail heb ik vrijdag verstuurd maar nog niets gehoord.
En als het nou iets bijzonders was... Gewoon 10 dagen kamperen...![]()
He wat naar
hij wil je gewoon dwars zitten. Ik hoop voor jullie dat hij tekent. Deze vakantie is je zo gegund!!
PerfumedAlpaca84
18-06-2023 om 09:29
Lollypopje schreef op 18-06-2023 om 09:10:
[..]
Oei, ik plof tussen 7 en half8 op mijn balkon met mijn ontbijt en een luisterboek op speaker (niet heel hard overigens). Voel me nu een beetje schuldig, maar dan kan ik nog buiten zitten voor het te warm wordt.
Op speaker? Waarom geen oordopjes?
Lollypopje
18-06-2023 om 09:40
Wandelvrouwtje schreef op 18-06-2023 om 09:29:
[..]
Op speaker? Waarom geen oordopjes?
Zonder vind ik prettiger, zeker als ik in mijn hangmat lig en dan kan ik de vogels nog horen. Overigens staat hij wel echt heel zacht. Liep net even met het geluid nog aan de woonkamer in, wat maar een paar meter verder is en zelfs met de deur open was het vrijwel niet meer te verstaan. De deur van de buren zit een heel stuk van mijn balkon, dus de kans is klein dat ze het horen. Dan zullen ze dus eerder mijn gerommel op het balkon horen als ik mij daar installeer om te ontbijten. Al heb ik niet het idee dat ik daarbij heel luid ben, maar als ik de buurvrouw spreek zal ik eens vragen of ze er last van heeft 's ochtends.