Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

_Audrey schreef op 16-06-2023 om 14:06:

Aan de apotheek: nu stoppen ze nieuwe medicijnen ook al in de kluis, met een briefje erbij dat je maar goed de bijsluiter moet lezen en dat zij wel geld krijgen voor het eerste uitgiftegesprek. Ja zeg, dat lijkt me toch niet de bedoeling zo.

Dat vind ik niet kunnen inderdaad. Verschilt vast ook per apotheek. Ik had voor de medicijnen van kleuter juist gevraagd of ze in de kluis konden en toen belde de apotheek mij nog op voor het eerste uitgiftegesprek. Niet dat het veel voorstelde, maar toch wel met de nuttige tip om het i.v.m. bijwerkingen voor het slapen te geven.

Mama-Inge schreef op 16-06-2023 om 03:38:

[..]

Speciaal vervoer voor kinderen

Ook nog geen reactie van de taxicentrale gehad, denk dat ze eerst met die chauffeur moeten praten om te horen hoe en wat. We worden ergens vandaag terug gebeld

Heel bijzonder, die uitleg van de taxichauffeur: hij had een kwartier op kind staan wachten en was om 14.25 uur daar bij school weg gereden omdat kind er niet was, maar kind wel aangemeld in het systeem, dat hij in de taxi zat.

Kind is om 14.05 uur vrij en staat 14.10 uur bij het hek, voor school, die heeft nergens een taxi gezien.

Mama-Inge schreef op 16-06-2023 om 14:32:

[..]

Heel bijzonder, die uitleg van de taxichauffeur: hij had een kwartier op kind staan wachten en was om 14.25 uur daar bij school weg gereden omdat kind er niet was, maar kind wel aangemeld in het systeem, dat hij in de taxi zat.

Kind is om 14.05 uur vrij en staat 14.10 uur bij het hek, voor school, die heeft nergens een taxi gezien.

Bij ons ging de chauffeur dan altijd even vragen bij de receptie waar kind was. Dan belde de receptie sinds naar mij of het wel klopte dat er een taxi kan voor mijn kind.  Hij ging naar regulier onderwijs met de taxi ergens ernstige ziekte. 

Als de taxi er niet was belde zoon mij en belde ik de centrale. 

Dit is een vaag verhaal inderdaad. 

Dat we nu om nog niet eens half vier in de file staan. En nee niet bij Pinkpop in de buurt.

Bakblik schreef op 16-06-2023 om 14:45:

[..]

Bij ons ging de chauffeur dan altijd even vragen bij de receptie waar kind was. Dan belde de receptie sinds naar mij of het wel klopte dat er een taxi kan voor mijn kind. Hij ging naar regulier onderwijs met de taxi ergens ernstige ziekte.

Als de taxi er niet was belde zoon mij en belde ik de centrale.

Dit is een vaag verhaal inderdaad.

De chauffeur kon naar zijn zeggen niet de school in, want jongere kinderen in de taxi.

Maar dan nog, heel vaag dat kind aangemeld was dat hij in de taxi zat.

Kind gaf nu wel aan dat hij vrij laat buiten was, maar dan nog hoort die chauffeur niet zomaar weg te gaan. 

aan dhl bezorger die mijn pakje niet heeft geleverd, maar wel dat beweerd  athans zo staat het in de track en tracé code vermeld. Bewijs heb ik gelukkig op de ring camera staan, maar toch 

Aan mensen die kriskras de kruising over fietsen en dan raar gaan doen tegen mij. Als we allemaal tegelijk groen hebben moeten we allemaal beetje uitkijken.

Dat ik sinds het warme weer 2,5 kg zwaarder ben geworden 

aan al die opengebroken wegen in de stad gelukkig had ik mijn fiets thuis gelaten, het was niet te doen

Aan chagrijnige dochter die niet wil vertellen waarom ze chagrijnig is. 

Domme keuze gemaakt gister met en hoe meer ik er overna denk hoe vervelender ik me er over voel. Hopelijk waait het over. 

Lollypopje schreef op 16-06-2023 om 07:00:

[..]

Dat je vrijwillig naar een afterparty gaat maakt niet dat de seks ook vrijwillig was he.

Ik weet ook niet wat er is gebeurd, maar dit soort victimblaming erger ik me dsn weer aan. Als je geen seks wilt, dan moet je maar niet naar een afterparty gaan en ook als je eerst wel wil, maar daarna toch niet dan is het toch je eigen schild, want jij ging naar die party.

Ieder mens heeft elk moment recht om seks niet te willen en te weigeren, al ga je naar een parenclub voor een gangbang. Wordt je vervolgens gedwongen, dan is dat niet, never, nooit jouw schuld.

Nogmaals geen idee wat dat er is gebeurd, maar het idee dat het concept van concent weg valt omdat je naar een afterparty bent gegaan en er daar blijkbaar "bijhoord" vind ik walgelijk.

Helemaal akkoord met jouw. 
En hopelijk ga jij er dan ook mee akkoord dat elke valse beschuldiging van aanranding/verkrachting komt te staan op dezelfde straf die de beschuldigde zou krijgen. 

Aan de enorme muggenbult op mijn enkel die bij nadere inspectie na douchen ontstoken blijkt te zijn.  Vandaar dat ik mij al de hele dag 🤢 voel.  Zit nu nog even met een koude natte doek om mijn voet. 

Waarom bestaat kanker nog

Aan het ergerlijk gehinnik van Tooske op tv, niet om aan te horen, komt overal bovenuit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.