Huiskamer
GroenTuintje
15-06-2023 om 17:06
Mama-Inge schreef op 15-06-2023 om 16:49:
Aan de taxichauffeur die kind om 2 uur bij school op moest halen.
Kind belde om 2.45 uur dat de taxi er nog niet was.
Taxicentrale gebeld, de taxi is daar en gaat terug om hem op te halen
Half uur later, weer kind aan de telefoon, nog geen taxi
Moest zelf toevallig een eindje die kant op rond die tijd, dus naar kind zijn school gereden, nog steeds geen taxi
Heb kind zelf mee genomen en de Taxicentrale gebeld dat de taxi niet meer nodig was.
Ben behoorlijk boos, kind heeft ruim anderhalf uur staan wachten
Wat sneu zeg
is dat gewoon een taxi of speciaal vervoer voor kinderen?
Bakblik
15-06-2023 om 17:23
Mama-Inge schreef op 15-06-2023 om 16:49:
Aan de taxichauffeur die kind om 2 uur bij school op moest halen.
Kind belde om 2.45 uur dat de taxi er nog niet was.
Taxicentrale gebeld, de taxi is daar en gaat terug om hem op te halen
Half uur later, weer kind aan de telefoon, nog geen taxi
Moest zelf toevallig een eindje die kant op rond die tijd, dus naar kind zijn school gereden, nog steeds geen taxi
Heb kind zelf mee genomen en de Taxicentrale gebeld dat de taxi niet meer nodig was.
Ben behoorlijk boos, kind heeft ruim anderhalf uur staan wachten
ook voor je kind. En jaar geleden was er sprake van dat het leerlingenvervoer anders/ beter moest maar er is nog niks veranderd begrijp ik.
Elmie
15-06-2023 om 17:24
Ik baal ervan dat ik weer te ver over mijn grenzen ben gegaan en mij om iets te druk heb gemaakt waardoor ik nu weer met de gebakken peren zit. Het helpt dan niet mee als ik deze week mijn rust niet genoeg kan nemen en ik (daardoor) slecht slaap. En met de weinig energie vind ik het leven saai 🙄 Ik moet weer even uit die circel stappen want het geeft me ook angst. Wat als ik straks nog minder kan dan nu en die gedachte schiet natuurlijk ook niet op 🤷♀️
SombraOnline
15-06-2023 om 18:36
Waarom nemen jullie nooit iets van mij aan? Leuk dat jullie de hele ontwikkeling van de technologie hebben meegemaakt, maar veel succes met het proberen van een Windows Store app te installeren op een LG tv. Met hun eigen OS.
PerfumedAlpaca84
15-06-2023 om 18:44
SombraOnline schreef op 15-06-2023 om 18:36:
Waarom nemen jullie nooit iets van mij aan? Leuk dat jullie de hele ontwikkeling van de technologie hebben meegemaakt, maar veel succes met het proberen van een Windows Store app te installeren op een LG tv. Met hun eigen OS.
Ha, die discussie had ik nog niet zo lang geleden met mijn vriend ook. Google gaf mij (enjoy) gelijk. Pas toen werd het geloofd, grrrrr.
SombraOnline
15-06-2023 om 18:53
Wandelvrouwtje schreef op 15-06-2023 om 18:44:
[..]
Ha, die discussie had ik nog niet zo lang geleden met mijn vriend ook. Google gaf mij (enjoy) gelijk. Pas toen werd het geloofd, grrrrr.
Hier zijn het m'n ouders, die willen niets van mij aannemen. Dan raken ze geïrriteerd en moet ik m'n mond houden... Tja, dan niet hoor. M'n vader gelooft ook dat elke app op de Windows Store van Microsoft is, dus dat moet al genoeg zeggen over zijn verstand van technologie... 
Yumi
15-06-2023 om 19:18
Heb het weekend een bruiloft, me rot gezocht naar een geschikte jurk die behalve feestelijk, gekleed en draagbaar is met dit warme weer. Geslaagd maar eigenlijk vond ik hem veel te duur, omdat ik het zat was om nog verder te zoeken toch maar gekocht .... zie ik hem net in de sale bij de Bijenkorf
Vind 'm ineens stuk minder mooi, en dat vind ik weer raar van mezelf 
SombraOnline
15-06-2023 om 20:14
Goh, echt heel raar inderdaad dat je die app niet kon installeren op de tv. Bijzonder.

_Audrey
15-06-2023 om 22:00
Ik ben groot fan van Rammstein en zou zo ontzettend balen als alle nieuwsberichten over de zanger waar zijn. Beschuldigingen over gedrogeerde vrouwen en ongewenste seks op feestjes na concerten etc
(geen echte ergernis eigenlijk, maar je moet het ergens kwijt)
Treurniet
15-06-2023 om 22:19
Is het me gelukt om vanmiddag niet te slapen, val ik om half acht voor de tv in slaap
En vannacht natuurlijk weer moeilijker slapen.
Moirmel
15-06-2023 om 22:29
_Audrey schreef op 15-06-2023 om 22:00:
Ik ben groot fan van Rammstein en zou zo ontzettend balen als alle nieuwsberichten over de zanger waar zijn. Beschuldigingen over gedrogeerde vrouwen en ongewenste seks op feestjes na concerten etc
![]()
(geen echte ergernis eigenlijk, maar je moet het ergens kwijt)
Hoop hetzelfde als jou, ben ook fan.
Maar in welke tijd zijn we belandt als groupies plots aanklachten maken wanneer ze seks hebben gehad met de zanger; wat dacht je dat een afterparty was, een leuk gesprekje met koffie?
Denk dat er wat vrouwen geld geroken hebben en hoop dat het in hun gezicht ontploft.
Hoop in ieder geval dat hun concerten deze zomer in België doorgaan, want heb er al bijna een jaar tickets voor.
SombraOnline
15-06-2023 om 22:39
Moirmel schreef op 15-06-2023 om 22:29:
[..]
Maar in welke tijd zijn we belandt als groupies plots aanklachten maken wanneer ze seks hebben gehad met de zanger; wat dacht je dat een afterparty was, een leuk gesprekje met koffie?
Denk dat er wat vrouwen geld geroken hebben en hoop dat het in hun gezicht ontploft.
Hoop in ieder geval dat hun concerten deze zomer in België doorgaan, want heb er al bijna een jaar tickets voor.
Hier ook- Zou het echt jammer vinden. En die vrouw die beweerde gedrogeerd te zijn... Er is geen drugs in haar bloed gevonden, toen ze naar de politie ging. Dus in hoeverre is zij te geloven, denk ik dan.
Begrijp me niet verkeerd, ik sta helemaal aan de kant van slachtoffers- Maar liegen over gedrogeerd zijn vind ik gewoon heftig. Ik wacht het af. 
Moirmel
15-06-2023 om 22:45
SombraOnline schreef op 15-06-2023 om 22:39:
[..]
Hier ook- Zou het echt jammer vinden. En die vrouw die beweerde gedrogeerd te zijn... Er is geen drugs in haar bloed gevonden, toen ze naar de politie ging. Dus in hoeverre is zij te geloven, denk ik dan.
Begrijp me niet verkeerd, ik sta helemaal aan de kant van slachtoffers- Maar liegen over gedrogeerd zijn vind ik gewoon heftig. Ik wacht het af.
Sorry, maar ik vind het gewoon ook makkelijk.
Stel dat je als vrouw vrijwillig naar zo'n afterparty gaat, je krijgt coke, je hebt seks en nadien stap je naar de politie met de verklaring dat je gedrogeerd en verkracht bent; sorry, maar zo werkt het toch niet.
_Audrey
15-06-2023 om 23:33
Moirmel schreef op 15-06-2023 om 22:29:
[..]
Ik had idd wel dezelfde gedachte hierover: naar wat voor feestje dachten die vrouwen dan te gaan? Maar goed, we wachten maar af.
SuzyQFive
16-06-2023 om 00:15
SombraOnline schreef op 15-06-2023 om 22:39:
[..]
Niet elke drug is terug te vinden in het bloed. Althans, volgens de huidige meetmethodes.
Maar goed, het zou vreselijk zijn als het verzonnen is en als het wel waar is… Hoop dat de concerten gewoon doorgaan.