Huiskamer
Mama-Inge
16-06-2023 om 03:38
GroenTuintje schreef op 15-06-2023 om 17:06:
[..]
Wat sneu zeg
is dat gewoon een taxi of speciaal vervoer voor kinderen?
Speciaal vervoer voor kinderen
Ook nog geen reactie van de taxicentrale gehad, denk dat ze eerst met die chauffeur moeten praten om te horen hoe en wat. We worden ergens vandaag terug gebeld
Mama-Inge
16-06-2023 om 03:43
Bakblik schreef op 15-06-2023 om 17:23:
[..]
ook voor je kind. En jaar geleden was er sprake van dat het leerlingenvervoer anders/ beter moest maar er is nog niks veranderd begrijp ik.
Volgens mij niet nee. Het is ook heel normaal dat die kinderen anderhalf uur in het taxibusje zitten. Heeft ons kind 2x in de week en het is altijd bij dezelfde chauffeur. Die dagen moppert hij ook altijd
Lollypopje
16-06-2023 om 07:00
Moirmel schreef op 15-06-2023 om 22:45:
[..]
Sorry, maar ik vind het gewoon ook makkelijk.
Stel dat je als vrouw vrijwillig naar zo'n afterparty gaat, je krijgt coke, je hebt seks en nadien stap je naar de politie met de verklaring dat je gedrogeerd en verkracht bent; sorry, maar zo werkt het toch niet.
Dat je vrijwillig naar een afterparty gaat maakt niet dat de seks ook vrijwillig was he.
Ik weet ook niet wat er is gebeurd, maar dit soort victimblaming erger ik me dsn weer aan. Als je geen seks wilt, dan moet je maar niet naar een afterparty gaan en ook als je eerst wel wil, maar daarna toch niet dan is het toch je eigen schild, want jij ging naar die party.
Ieder mens heeft elk moment recht om seks niet te willen en te weigeren, al ga je naar een parenclub voor een gangbang. Wordt je vervolgens gedwongen, dan is dat niet, never, nooit jouw schuld.
Nogmaals geen idee wat dat er is gebeurd, maar het idee dat het concept van concent weg valt omdat je naar een afterparty bent gegaan en er daar blijkbaar "bijhoord" vind ik walgelijk.
FaithfulDuck87
16-06-2023 om 07:18
Lollypopje schreef op 16-06-2023 om 07:00:
[..]
Dat je vrijwillig naar een afterparty gaat maakt niet dat de seks ook vrijwillig was he.
Ik weet ook niet wat er is gebeurd, maar dit soort victimblaming erger ik me dsn weer aan. Als je geen seks wilt, dan moet je maar niet naar een afterparty gaan en ook als je eerst wel wil, maar daarna toch niet dan is het toch je eigen schild, want jij ging naar die party.
Ieder mens heeft elk moment recht om seks niet te willen en te weigeren, al ga je naar een parenclub voor een gangbang. Wordt je vervolgens gedwongen, dan is dat niet, never, nooit jouw schuld.
Nogmaals geen idee wat dat er is gebeurd, maar het idee dat het concept van concent weg valt omdat je naar een afterparty bent gegaan en er daar blijkbaar "bijhoord" vind ik walgelijk.
maar dat zegt ze toch niet? Ze zegt: Je gaat naar een afterparty, je neemt drugs en hebt seks, en gaat dan zeggen tegen de politie, dat wilde ik niet. Er staat nergens dat ze gedwongen is.
Dolfje
16-06-2023 om 08:00
Volgens mij zegt die vrouw die dit aan het rollen heeft gebracht ook niet dat ze seks heeft gehad maar dat ze wel gedrogeerd is geweest en dat de zanger heel boos werd toen ze geen seks wilde. Meen dat ik zoiets gelezen heb op Twitter of zo.
Netherfield
16-06-2023 om 08:45
Al drie dagen op rij wakker om 6 uur terwijl ik er pas om 7 uur uit hoef 
Yumi
16-06-2023 om 09:47
Ik erger me aan mijn getwijfel of ik wel/niet een vast energiecontract neem....
In het nieuws stijgende prijzen energie en dat zie ik terug op de website van Vattenfall.
Koffiedik kijken/kop of munt geeft misschien antwoord op mijn vraag..... wel/niet vast? 
HAHA!wait..what
16-06-2023 om 09:54
Yumi schreef op 16-06-2023 om 09:47:
In het nieuws stijgende prijzen energie en dat zie ik terug op de website van Vattenfall.
Koffiedik kijken/kop of munt geeft misschien antwoord op mijn vraag..... wel/niet vast?
Ik hoorde laatst dat nu nog te vroeg is dus pas ná juli.. Maar waarom, geen idee verder, sorry
lientje69
16-06-2023 om 10:24
Hier hetzelfde idd
lientje69
16-06-2023 om 10:25
Ik kon vanmorgen mijn bed niet uitkomen. En nu hang ik met koffie op de bank terwijl ik nog veel te doen heb
PerfumedAlpaca84
16-06-2023 om 11:03
Ik heb vorige week een contract afgesloten. Onder andere om van dit getwijfel af te zijn en zekerheid te hebben voor drie jaar. De stress van afgelopen jaar wil ik niet meer. En misschien betaal ik dan nu een paar centen te veel, dat heb ik er wel voor over om an die twijfel en stress af te zijn.
Yumi
16-06-2023 om 11:58
Haha!Wait..What, volgens de website gaan dan de variabele tarieven omlaag misschien heeft dat ermee te maken?
Lientje ik hang ook op de bank omdat slecht heb geslapen en dan ga ik me in dit soort dingen verdiepen... krijg het er alleen maar warmer van 
Wandelvrouwtje dat is ook een beetje mijn idee... maar aangezien ik vorige week te snel heb toegehapt met een aankoop die nu flink is afgeprijsd heb ik het lef niet.
_Audrey
16-06-2023 om 12:10
Wandelvrouwtje schreef op 16-06-2023 om 11:03:
[..]
Ik heb vorige week een contract afgesloten. Onder andere om van dit getwijfel af te zijn en zekerheid te hebben voor drie jaar. De stress van afgelopen jaar wil ik niet meer. En misschien betaal ik dan nu een paar centen te veel, dat heb ik er wel voor over om an die twijfel en stress af te zijn.
Ik ook, om precies dezelfde redenen. Ik ga nu ca 200 euro per maand betalen voor 3 jaar en ben daar helemaal tevreden mee.
_Audrey
16-06-2023 om 14:06
Aan de apotheek: nu stoppen ze nieuwe medicijnen ook al in de kluis, met een briefje erbij dat je maar goed de bijsluiter moet lezen en dat zij wel geld krijgen voor het eerste uitgiftegesprek. Ja zeg, dat lijkt me toch niet de bedoeling zo.
Treurniet
16-06-2023 om 14:31
_Audrey schreef op 16-06-2023 om 14:06:
Aan de apotheek: nu stoppen ze nieuwe medicijnen ook al in de kluis, met een briefje erbij dat je maar goed de bijsluiter moet lezen en dat zij wel geld krijgen voor het eerste uitgiftegesprek. Ja zeg, dat lijkt me toch niet de bedoeling zo.
Dat is niet erg netjes inderdaad.
Ik erger me aan de pijn en stijfheid in mijn spieren en gewrichten.En aan junior poes die nog steeds na anderhalf jaar senior achterna jaagt.
is dat gewoon een taxi of speciaal vervoer voor kinderen?
ook voor je kind. En jaar geleden was er sprake van dat het leerlingenvervoer anders/ beter moest maar er is nog niks veranderd begrijp ik.