Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Chiquita schreef op 10-06-2023 om 20:30:

Zelf spareribs in de oven willen maken. Eerst een uur op 130 graden, daarna oven op 170 graden gezet om nog een uur te bakken, na 3 kwartier erachter komen dat ik vergeten ben op startknop te drukken Enige excuus wat ik had is dat ik oven pas 2 weken heb en dit de 2e keer is dat ik m gebruik

Wahaha heel herkenbaar! Of koffie willen zetten en denken: waarom hoor ik het apparaat niet? Op zich wel handig om de stekker erin te doen.

hooikoorts 

Waarom ben ik toch meestal te laat op een afspraak? 

Mijn anderhalf jaar oude poes rent nog steeds achter mijn oude kat aan En mijn oude kat geeft junior geen pets, maar blaast en gromt alleen,wat weinig indruk op junior..

Dat ik maar niet echt ongesteld word. Al een week geleden gestopt met de extra hormonen want deze cyclus wordt het niet. Als ik morgen niet begin ben ik niet op tijd klaar voor het volgende onderzoek. IVF... grrr...

Waarom moet mijn kind nou weer zichzelf helemaal onder tekenen? Zowel ergenis als ook wel grappig trouwens. Ze had tekenspullen voor tijdens de reis. Ze was best rustig achterin. Stoppen we om ergens wat te gaan drinken zit ze vol strepen en stippen. Ook in haar gezicht. Ze wilde ook erg graag in de spiegel kijken hoe het was geworden . Morgen maar uitgebreid in bad, want daar was het veel te laat voor toen we thuis kwamen. Had het natuurlijk kunnen weten dat een kleuter plus stiften en uren rijden geen goede combo was.

Grotere ergenis is de temperatuur in Nederland. Net terug van vakantie in Denemarken en daar was het een heerlijke 20/24 graden. Lekker naar het strand geweest. Hoe dichter we bij huis kwamen vandaag hoe heter het werd. echt niks voor ons deze temperatuur. Ik wil weer terug.

Dat tante Fanny deeg koop ik niet weer. Kan er weinig mee.

MelMel schreef op 10-06-2023 om 22:08:

Dat ik maar niet echt ongesteld word. Al een week geleden gestopt met de extra hormonen want deze cyclus wordt het niet. Als ik morgen niet begin ben ik niet op tijd klaar voor het volgende onderzoek. IVF... grrr...

Broodjebrie schreef op 10-06-2023 om 16:41:

[..]

Mijn moeder kreeg die tip jaren geleden. Ze was onwel geworden tijdens fietsen, het was toen ook erg warm. Ze kreeg toen ook advies om iets zouts te eten.

Suiker ook!   Met zweten verlies je electrolyten.  Als die aanvult voel je je snel beter. 

Tara82 schreef op 10-06-2023 om 22:33:

Waarom moet mijn kind nou weer zichzelf helemaal onder tekenen? Zowel ergenis als ook wel grappig trouwens. Ze had tekenspullen voor tijdens de reis. Ze was best rustig achterin. Stoppen we om ergens wat te gaan drinken zit ze vol strepen en stippen. Ook in haar gezicht. Ze wilde ook erg graag in de spiegel kijken hoe het was geworden . Morgen maar uitgebreid in bad, want daar was het veel te laat voor toen we thuis kwamen. Had het natuurlijk kunnen weten dat een kleuter plus stiften en uren rijden geen goede combo was.

Grotere ergenis is de temperatuur in Nederland. Net terug van vakantie in Denemarken en daar was het een heerlijke 20/24 graden. Lekker naar het strand geweest. Hoe dichter we bij huis kwamen vandaag hoe heter het werd. echt niks voor ons deze temperatuur. Ik wil weer terug.

Wat schattig! 

amarna schreef op 11-06-2023 om 00:17:

[..]

Suiker ook! Met zweten verlies je electrolyten. Als die aanvult voel je je snel beter.

Klopt

amarna schreef op 11-06-2023 om 00:17:

[..]

Suiker ook! Met zweten verlies je electrolyten. Als die aanvult voel je je snel beter.

Aquarius wit of een ander isotone sportdrank

Mijn oven is overleden 😭😭😭

Heeft ergens kortsluiting veroorzaakt vrees ik maar hij gaat dus niet meer aan of uit… 
En ik heb zo’n brede oven van SMEG dus zomaar even vervangen gaat niet. En laat ik nu bijna dagelijks mijn oven gebruiken. 

Aan man, met zijn obsessie dat er misschien wel ingebroken kan worden als wij niet alle ramen hermetisch afsluiten. Ik hoopte vannacht een beetje door te kunnen tochten met het badkamerraam wijd open, onze balkondeur open, het raampje in de wc en zo nog wat dingen die open kunnen.
Door het badkamerraam zijn ze zo binnen! Laddertje tegen de gevel en ze kunnen erin klimmen!
Man kijk naar het raam! 30 x 50 cm en de scharnieren zitten binnen  dus dat raam blijft erin als een inbreker door dat gaatje moet klimmen! Kijk naar je eigen postuur! Zou jij erdoor kunnen? Nee, jij komt halverwege vast te zitten! Kijk naar de mannen en jongens in dit land! Kunnen zij door dat raampje? Nee, zij komen ook vast te zitten, dan kunnen wij de politie bellen voor een heterdaadje en wij kunnen niet beschuldigd worden van wederrechtelijke vrijheidsberoving, dat heeft die inbreker dan zelf gedaan. 
Laat dat raam open! Ik moet een beetje warmte kwijt uit dit huis.

Ik ben gebeten door een teek

Poezie schreef op 11-06-2023 om 11:58:

Ik ben gebeten door een teek

Oei!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.