Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Lollypopje schreef op 10-06-2023 om 14:58:

[..]

Dankjewel voor dit zeer goede excuus om zo een zak open te trekken

@Stokstaart sterkte met de hitte

Hahaha

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

10-06-2023 om 15:44

ik ergerde mezelf: net met boodschappen toch weer chips meegenomen. Fijn dat ik hier lees dat dat alleen maar goed was 

Aan mezelf,  moet voor de derde keer vandaag "een vergeten boodschapje" gaan halen en mijn fiets is stuk😭

Broodjebrie schreef op 10-06-2023 om 14:06:

[..]

Chips eten! Je lichaam heeft zout nodig.

Heb ik ook gedaan omdat ik hoofdpijn had. Voelde me wel schuldig want ben eigenlijk bezig met afvallen. Voel me nu niet meer schuldig, bedankt 

duizel schreef op 10-06-2023 om 16:15:

[..]

Heb ik ook gedaan omdat ik hoofdpijn had. Voelde me wel schuldig want ben eigenlijk bezig met afvallen. Voel me nu niet meer schuldig, bedankt

Mijn moeder kreeg die tip jaren geleden. Ze was onwel geworden tijdens fietsen, het was toen ook erg warm. Ze kreeg toen ook advies om iets zouts te eten. 

chips en cola met suiker heb ik idd ook geleerd. Ook goed voor brakende kinderen met diarree die geen eetlust hebben.
Goed excuus, absoluut!!

Ik heb de alleraardigste buren van het hele land. Lang leve hen! En nu is de moeder van de buurvrouw op bezoek. Al dagen, en het gaat nog wel even duren, want uit een ver buitenland. Ze is er met een goede reden, want de alleraardigste buren hebben een dropje van een baby gekregen,  zo schattig heb je er nog nooit een gezien.  Maar ook dropjes van baby's huilen weleens, geeft niks, wat moet zo'n kind anders.  Oma gaat dan boven iedere huil uitschreeuwen: aaaaaaaaaaaaaaaaach, aaaaaaaaaaaaaaaach, aaaaaaaaaaaaaaaaaaach!!! Boven iedere lach schreeuwt ze trouwens hetzelfde. Ik vermoed zelfs bij iedere ademhaling, want zó vaak kan een kind niet huilen of lachen.   Nu loopt ze in de tuin te schudden met het dropje, want het kindje huilt en is moe. Ze schreeuwt nu het eigengemaakte lied: "Huppeldepup (insert naam kind) gaat slaaaaaaaapeeeen, Huppeldepup gaat slaaaaaaaaapeeeeeeen, Huppeldepup gaat slaaaaaaaaapeeeeeen, enz, enz, eindeloze enz...". 

Lieve oma, u bezorgt het kind een gehoorbeschadiging. En ik ben laagsensitief en raak al overprikkeld door haar energie, laat staan het arme kind dat alleen maar wil  slapen 😆.

Ik erger mij aan mijzelf. Men wat ben ik chagrijnig vandaag. En geen idee waarom. Alles is teveel en gezeur. 

Bailey26 schreef op 10-06-2023 om 16:55:

Ik erger mij aan mijzelf. Men wat ben ik chagrijnig vandaag. En geen idee waarom. Alles is teveel en gezeur.

Ach, geef je er lekker aan over. Morgen weer een dag en je kan nog lang genoeg aardig zijn 😉

Bakblik schreef op 10-06-2023 om 15:58:

Aan mezelf, moet voor de derde keer vandaag "een vergeten boodschapje" gaan halen en mijn fiets is stuk😭

Mijn fiets is heel!  Manlief is vanaf 13.30 tot 16.30 bezig geweest en het is gelukt!  De rem doet het weer!  De banden zijn weer opgepompt ik ben blij

Bailey26 schreef op 10-06-2023 om 16:55:

Precies dit! Clubje beginnen? 

stokstaart schreef op 10-06-2023 om 16:42:

chips en cola met suiker heb ik idd ook geleerd. Ook goed voor brakende kinderen met diarree die geen eetlust hebben.
Goed excuus, absoluut!!

Haha precies! Ik heb geen kinderen maar daar is het ook goed voor inderdaad.

Poezel_en_Wip schreef op 10-06-2023 om 16:59:

[..]

Precies dit! Clubje beginnen?

Ja laten we dat doen. Wordt vast gezellig 😉

Een feest in de buurt die nog wekenlang voor overlast gaat zorgen, want volgens een schrijven dat we erover hebben gekregen begint het pas in juli, maar het is nu al regelmatig een herrie.

Ik moet ook zeggen dat ik niet veel gewend ben, ik woon in een stukje stad dat normaal vrij stil is 

Zelf spareribs in de oven willen maken. Eerst een uur op 130 graden, daarna oven op 170 graden gezet om nog een uur te bakken, na 3 kwartier erachter komen dat ik vergeten ben op startknop te drukken   Enige excuus wat ik had is dat ik oven pas 2 weken heb en dit de 2e keer is dat ik m gebruik

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.