Huiskamer
Netherfield
06-06-2023 om 17:24
Yumi schreef op 06-06-2023 om 09:24:
[..]
Even laten controleren, misschien heb je een bril nodig of heb je niet de juiste sterkte?
Ik moet wrs varifocus want nu heb ik een bril voor veraf maar dichtbij word nu steeds lastiger. Oftewel. Netherfield zit in de ontkenningsfase.
Mama-Inge
07-06-2023 om 07:39
Man heeft hoofdpijn
Dus de wereld vergaat en hij kan niets doen
Als ik van werk kom, eet ik en ga ik naar bed.
Hij zorgt dan dat de kinderen op school komen en de tassen klaar.
Maar omdat hij hoofdpijn heeft gaat hij als een zielig hoopje op de bank zitten voor zich uit staren, pfff
Lig nu nog niet in bed omdat er niets uit zijn handen komt en de kinderen wel naar school moeten
Doemijdieglazenbol
07-06-2023 om 08:31
Mama-Inge schreef op 07-06-2023 om 07:39:
Man heeft hoofdpijn
Dus de wereld vergaat en hij kan niets doen![]()
….
Maar omdat hij hoofdpijn heeft gaat hij als een zielig hoopje op de bank zitten voor zich uit staren, pfff
O god ja, net mijn ex. Als die ziek was, kon hij ook niet normaal praten, maar met zo’n krachteloos kinderstemmetje en arghhh hahaha. Als ik er aan denk, kruipt de irritatie langs mijn ruggengraat omhoog. Brrrrr 
sterkte. Hoop dat je inmiddels lekker slaapt en je man zich beter voelt.
Wieder
07-06-2023 om 08:47
Ik erger me niet, ik ben het onderwerp van hevige ergernis! Heb net mijn ogen open en manlief doet de slaapkamerdeur open om te kijken of ik al wakker ben. Hij gaat weer naar beneden en ik ga half rechtop zitten om te kijken of de badkamer vrij is. Daar wil mijn dochter, die met 22 haar de puberleeftijd al enige tijd ontstegen zou moeten zijn, net in lopen. Ze kijkt me aan, rolt met haar ogen en zegt: jeeeeeeeemig, jíj ben echt het irritántst van allemaal! En ze stampt naar beneden.
Wat doe ik? Ik leef! En nog maar nauwelijks want net wakker! Het is waar wat ze zeggen, soms is het zwaar maar je krijgt er zoveel voor terug! En zo lekker lang ook 😆
Treurniet
07-06-2023 om 08:47
Kat begon om half zeven al te miauwen; haar dekentje was van zijn plek gevallen ![]()
Lollypopje
07-06-2023 om 09:08
brainzaps alsof mijn binnenste steeds opnieuw tegen schrikdraad aanvalt 🤦
Moirmel
07-06-2023 om 09:11
Als fietser: wielertoeristen die je in een zone dertig voorbijscheuren, zonder nog maar te bellen, terwijl je zelf al bijna dertig rijdt.
Sowieso, wielertoeristen, heb er al tweemaal een botsing mee gehad omdat ze me langs rechts wilden inhalen.
Moirmel
07-06-2023 om 09:13
Treurniet schreef op 07-06-2023 om 08:47:
Kat begon om half zeven al te miauwen; haar dekentje was van zijn plek gevallen
Schattig.
Dolfje
07-06-2023 om 09:57
Ik zit nu voor de tweede keer op een bel-afspraak te wachten. Zo irritant.
noas_1993
07-06-2023 om 10:15
Ons kantoorpand gaat een maand lang in de steigers
''Een aantal ramen moeten daarvoor met hout worden dichtgemaakt om de steigers te kunnen bevestigen.
De ramen worden vanaf onderen naar de binnenkant opengezet en dichtgetimmerd met een houten plaat. Mag dit!?
Herfstappeltaart
07-06-2023 om 10:33
Mama-Inge schreef op 07-06-2023 om 07:39:
Man heeft hoofdpijn
Dus de wereld vergaat en hij kan niets doen![]()
Als ik van werk kom, eet ik en ga ik naar bed.
Hij zorgt dan dat de kinderen op school komen en de tassen klaar.
Lig nu nog niet in bed omdat er niets uit zijn handen komt en de kinderen wel naar school moeten
Ik ken uiteraard je man niet maar ik ben zelf een zware hoofdpijn-klant en kan je zeggen dat op een slechte dag ook ik als een dood vogeltje op de bank zit. Nauwelijks energie om te praten......Hoofdpijn wordt soms erg onderschat door mensen die het nauwelijks kennen.
Broodjebrie
07-06-2023 om 12:12
Herfstappeltaart schreef op 07-06-2023 om 10:33:
[..]
Ik ken uiteraard je man niet maar ik ben zelf een zware hoofdpijn-klant en kan je zeggen dat op een slechte dag ook ik als een dood vogeltje op de bank zit. Nauwelijks energie om te praten......Hoofdpijn wordt soms erg onderschat door mensen die het nauwelijks kennen.
Dit.. hoofdpijn kan echt akelig zijn.
HAHA!wait..what
07-06-2023 om 13:34
Ik ben moe.
Vammorgen toch maar een paar wasjes gedraaid en buiten opgehangen want ik liep een beetje achter met de was.
En nu..Zit ik binnen, te kijken naar buiten, waar de regen mijn schone en zo goed als droge was weer lekker nat maakt
Ik hoop dat het snel weer droog is 
Broodjebrie
07-06-2023 om 13:37
HAHA!wait..what schreef op 07-06-2023 om 13:34:
Ik ben moe.
Vammorgen toch maar een paar wasjes gedraaid en buiten opgehangen want ik liep een beetje achter met de was.
En nu..Zit ik binnen, te kijken naar buiten, waar de regen mijn schone en zo goed als droge was weer lekker nat maakt![]()
Welke regen?
Bakblik
07-06-2023 om 13:42
HAHA!wait..what schreef op 07-06-2023 om 13:34:
Ik ben moe.
En nu..Zit ik binnen, te kijken naar buiten, waar de regen mijn schone en zo goed als droge was weer lekker nat maakt![]()
Stuur een beetje deze kant op aub?