Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik erger me eraan dat ik moest werken vandaag. Had liever de hele dag boek gelezen. 

oudmaarnognietkoud schreef op 05-06-2023 om 10:02:

Aan de NPO. Sinds kort hoor ik steeds een voice-over, met dezelfde vervelende stem. En dan op de achtergrond de originele stem in een andere taal. En dan ook nog de ondertiteling erbij. Dat zijn voor mij té veel prikkels ineen en nee daar heb ik normaal gesproken weinig last van.
Het weekend was er een film die ik wilde zien maar om deze reden heb ik die na 10 minuten afgezet. Niet te doen
(Ik had er al een topic over geopend op Media en cultuur)

Het lijkt erop dat je gesproken ondertiteling ingeschakeld hebt. 

https://service.npo.nl/onderwerp/toegankelijkheid#gesproken-ondertiteling

Ik erger me eraan dat ik steeds slechter zie als ik moe ben. 

Mijn jongste had luizen… getverderre… 
Kon ik vanavond naar de Etos voor spul. Brrr. Ze had echt heel erg veel hele kleine luisjes. Kwam maar drie grotere tegen. Flink gekamd. Vannacht nog maar even het spul in haar haar (ze ligt met een vlecht in en een stoffen badmuts van mij aan in bed). Morgenochtend maar even flink haar haar goed wassen. 

En momenteel lopen er een paar pubers in de buurt te schreeuwen. Het is kwart voor 12… 

Edit;  nog een ergernis. Ik typ mijn berichten netjes met alinea’s en 9/10 moet ik mijn bericht na plaatsen weer aanpassen omdat ie alle tekst als een braak achter elkaar plakt.  

Netherfield schreef op 05-06-2023 om 23:16:

Ik erger me eraan dat ik steeds slechter zie als ik moe ben.

Even laten controleren, misschien heb je een bril nodig of heb je niet de juiste sterkte?

Gister aan oor geopereerd en nu keelpijn van beademingsbuis en oorpijn van de operatie. Ik geloof wel dat het goed gegaan is maar het was lastig en daardoor nu meer pijnlijk.

Strijkijzer schreef op 05-06-2023 om 19:36:

[..]

Het lijkt erop dat je gesproken ondertiteling ingeschakeld hebt.

https://service.npo.nl/onderwerp/toegankelijkheid#gesproken-ondertiteling

Je bent een lifesaver! Ik heb de aanwijzingen in de link opgevolgd en die gesproken omschrijven stond idd aan. Geen idee hóe ik dat had aangezet maar hij staat nu weer uit. 

Zo blij mee!

stokstaart schreef op 06-06-2023 om 11:19:

Gister aan oor geopereerd en nu keelpijn van beademingsbuis en oorpijn van de operatie. Ik geloof wel dat het goed gegaan is maar het was lastig en daardoor nu meer pijnlijk.

Beterschap Stokstaart

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

06-06-2023 om 13:08

Beterschap! Ik ben een paar jaar geleden ook geopereerd aan mijn oor, en ik was echt niet voorbereid op die keelpijn van de beademingsbuis. Een nare verrassing.

beterschap stokstaart, en fijn dat het achter de rug is

Beterschap Stokstaart

Waterijsjes sabbelen om de keel een beetje te verdoven?

Ik heb last van mijn onderrug en de fysio heeft pas volgende week tijd.

Beterschap!

Beterschap  stokstaart!

Ik erger me aan mijn gebrek aan energie/ zin om wat te doen
Heb nog zoveel  klussen liggen dat ik niet weet waar te beginnen  eigenlijk.  Heel vervelend.  Ik vergoeielijk het niks doen met het feit dat ik een drukke  week qua werken  voor de boeg heb, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling  .  Zo blijft ik van alles  maar voor me uitschuiven.

Nu heb ik vanmorgen  al wel een klus geklaard die ik normaal pas in augustus afrond, dus niet helemaal  nutteloos  geweest vandaag.

Wij gaan komend weekend weg en man zegt “ bij jumbo is dit en dit bier in de aanbieding neem die blikjes maar mee “ ik vanmorgen tussen afspraak en werk de jumbo ingeschoten. Bier op.

Mailtje van Ah: “ je kan gratis product zuzenso ophalen” ik net Ah in en raad eens? Product zusenzo is natuurlijk op.

En net nog een ergernis, ik zeg een afspraak voor vrijdag af want het is nu even niet nodig. Proberen ze me allemaal over te halen want belangrijk bla bla. Snap wel ze moeten ook geld verdienen maar ik weet ze wel te vinden als het nodig is.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.