Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SombraOnline schreef op 05-06-2023 om 08:00:

[..]

Hier ook… Vandaag de start van mijn opleiding voor Rabobank. Laptop en headset ophalen, in Utrecht. Tot nu toe rijdt mijn trein nog (ik moet over Amsterdam, ik kan niet anders), maar anders moet ik maar een taxi of Uber bellen…

Dochter stuurde net bericht dat ze keurig op tijd was met het snel uitgezochte plan B en mijn hulp om dat mogelijk te maken. Het was wel hysterisch druk overal. 

Jij sterkte en succes. 

Bakblik schreef op 05-06-2023 om 08:32:

[..]

Dochter stuurde net bericht dat ze keurig op tijd was met het snel uitgezochte plan B en mijn hulp om dat mogelijk te maken. Het was wel hysterisch druk overal.

Jij sterkte en succes.

Wat fijn! Met zo’n grote storing denk ik niet dat ze “minpunten” had gekregen als ze later was ofzo. Maar wat mij betreft wel extra pluspunten als je tóch de afspraak op tijd haalt. Gemotiveerd, vindingrijk en oplossingsgericht. Mijn absolute topkwaliteiten voor eigenlijk al mijn collega’s.

Doemijdieglazenbol schreef op 05-06-2023 om 08:50:

[..]

Wat fijn! Met zo’n grote storing denk ik niet dat ze “minpunten” had gekregen als ze later was ofzo. Maar wat mij betreft wel extra pluspunten als je tóch de afspraak op tijd haalt. Gemotiveerd, vindingrijk en oplossingsgericht. Mijn absolute topkwaliteiten voor eigenlijk al mijn collega’s.

Die pluspunten scoren was ook het idee hier thuis. Alle studenten van haar jaarlaag moesten vandaag "solliciteren "/kennis maken voor hun stageplaats. Bij wakker worden ontplofte de groepsapp. Veel studenten in paniek van o hoe ga ik dat redden! 

Wij moesten hier even hard doorgaan maar dochter had een trein een half uur eerder dan waarvoor ze wakker was geworden.  Ik even alle zeilen bijgezet, ontbijt gemaakt voor onderweg, met de auto naar het station gebracht zodat ze iets meer dan een half uur speling had. Vindingrijk en oplossingsgericht en hulp durven vragen als je het zelf niet red is hier het motto. 

Lollypopje schreef op 05-06-2023 om 07:53:

het afkicken van de citalopram valt me echt zo lood zwaar 😞

Na afbouwen nu drie dagen zonder. Het begon al de laatste afbouwweek. Lading vage klachten, ontzettend moe, amper energie en super snel overprikkeld. Dat laatste zorgt ervoor dat ik vrijwel de hele dag knallende tinitus heb. En dat mijn hartslag is verhoogd helpt ook niet bepaald.
En dan slaap ik ook nog zwaar kut, wat vast deels door het afkicken, deels door de zware overprikkeling zal komen. Want duurt echt een tijd voordat mijn hart rustig is, als ik in bed lig

Misschien kan je tijdelijk 5 -htp gebruiken? Google maar eens.

Wel altijd mailen met je apotheek als je ook andere medicatie gebruikt.

OT: hooikoorts, ik zit hier met tranende ogen. Oogdruppels helpen niet afdoende. Ik mag dosering medicijnen verdubbelen van huisarts, maar dat doe ik alleen in noodgevallen..

Treurniet schreef op 05-06-2023 om 09:12:

[..]

Misschien kan je tijdelijk 5 -htp gebruiken? Google maar eens.

Wel altijd mailen met je apotheek als je ook andere medicatie gebruikt.

5-htp mag niet samen met Citalopram en het duurt nog wel een week of 2 voordat dat uit mijn systeem is gok ik. En hopelijk ben ik dan ook door de afkickverschijnselen heen

Voor de slechte nachten neem ik maar af en toe een slaappil.

Bakblik schreef op 05-06-2023 om 08:32:

[..]

Jij sterkte en succes.

Dankjewel, ook fijn om te lezen dag dochter goed is gearriveerd! Ik rijd net Utrecht binnen in de trein.  

SombraOnline schreef op 05-06-2023 om 09:53:

[..]

Dankjewel, ook fijn om te lezen dag dochter goed is gearriveerd! Ik rijd net Utrecht binnen in de trein.

Ben je nog op tijd? 

Aan de NPO. Sinds kort hoor ik steeds een voice-over, met dezelfde vervelende stem. En dan op de achtergrond de originele stem in een andere taal. En dan ook nog de ondertiteling erbij. Dat zijn voor mij té veel prikkels ineen en nee daar heb ik normaal gesproken weinig last van. 
Het weekend was er een film die ik wilde zien maar om deze reden heb ik die na 10 minuten afgezet. Niet te doen  
(Ik had er al een topic over geopend op Media en cultuur)

Bakblik schreef op 05-06-2023 om 09:55:

[..]

Ben je nog op tijd?

Ja, ontvangst is tussen 10 en 10.30, dus gelukkig nog ruim op tijd. Sta nu in de rij voor m’n pas.  

SombraOnline schreef op 05-06-2023 om 10:07:

[..]

Ja, ontvangst is tussen 10 en 10.30, dus gelukkig nog ruim op tijd. Sta nu in de rij voor m’n pas.

Mooi dat dat gelukt is. 

Laat ik wéér iets uit mijn handen kletteren. Als scherven echt geluk brengen, moet ik toch nu maar weer een staatslot kopen. Het is de laatste tijd om de paar dagen raak bij mij.

Lollypopje schreef op 05-06-2023 om 09:18:

[..]

5-htp mag niet samen met Citalopram en het duurt nog wel een week of 2 voordat dat uit mijn systeem is gok ik. En hopelijk ben ik dan ook door de afkickverschijnselen heen

Voor de slechte nachten neem ik maar af en toe een slaappil.

Het was maar een tip. Je zou je apotheek kunnen vragen, mocht je je bedenken.Succes.

Treurniet schreef op 05-06-2023 om 11:09:

[..]

Het was maar een tip. Je zou je apotheek kunnen vragen, mocht je je bedenken.Succes.

Snap ik en dat vind ik ook lief. Maar het wordt echt afgeraden en ik ben momenteel ook even klaar met allerhande medicatie op dit gebied. Dus gewoon maar even hier doorheen en elke dag tegen mijzelf zeggen dat het echt tijdelijk is 😊

Ben met mn nieuwe baan op maandag vrij. Vreselijk dag, mis mn vrije vrijdag! 

Jawel, nu vind ik het weer te warm😜
#overgang

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.