Huiskamer
Wieder
04-06-2023 om 11:32
Regendrup. schreef op 04-06-2023 om 07:02:
Dat man weerrrr niet op staat met kind, maar dat ik maar weer naar beneden ga zodat hij nog even kan slapen. Zou zo leuk zijn als het een spontaan andersom zou zijn.
Wij hadden de afspraak dat hij op zaterdag en ik op zondag opstond met de kinderen. En ook dat als ze op zaterdag met roze koeken ontbeten,dat ik niet zou zeuren 😉
Regendrup.
04-06-2023 om 11:42
Wieder schreef op 04-06-2023 om 11:32:
[..]
Wij hadden de afspraak dat hij op zaterdag en ik op zondag opstond met de kinderen. En ook dat als ze op zaterdag met roze koeken ontbeten,dat ik niet zou zeuren 😉
Hahaha dat is een leuke
Mama-Inge
04-06-2023 om 19:14
Aan man vanmiddag in het bos.
Honden aan de sleeplijn en lekker relaxed aan het snuffelen.
Hij de hele tijd: kom meiden, doorlopen.
En steeds die lijn kort maken
We gaan voor ons ontspanning naar het bos, niet om zo snel mogelijk weer bij de auto te staan.
lientje69
04-06-2023 om 20:21
Ik krijg de kriebels van de vervoeging hij/ zij wilt. Krijg echt de neiging om daarop te reageren dan. Zeker als de persoon die het schrijft zegt leraar te zijn. Dat mag niet volgens de regels , dus dan maar hier als ergernis. Misschien is het tegenwoordig wel grammaticaal juist hoor, heb ergens gelezen dat het gewijzigd zou worden. Maar ik vind het echt niet klinken, brrr.
Poezel_en_Wip
04-06-2023 om 20:40
lientje69 schreef op 04-06-2023 om 20:21:
Ik krijg de kriebels van de vervoeging hij/ zij wilt. Krijg echt de neiging om daarop te reageren dan. Zeker als de persoon die het schrijft zegt leraar te zijn. Dat mag niet volgens de regels , dus dan maar hier als ergernis. Misschien is het tegenwoordig wel grammaticaal juist hoor, heb ergens gelezen dat het gewijzigd zou worden. Maar ik vind het echt niet klinken, brrr.
Nee toch, mag ik hopen?
Treurniet
04-06-2023 om 21:26
lientje69 schreef op 04-06-2023 om 20:21:
Nee toch
Loulou39
04-06-2023 om 22:22
Treurniet schreef op 03-06-2023 om 20:31:
De bank plakt en ik wil niet weten waarom.
😁
Loulou39
04-06-2023 om 22:25
SuzyQFive schreef op 04-06-2023 om 08:47:
Mensen die op mijn enige uitslaapochtend met veel lawaai op vakantie gaan en dan uitgebreid uitgezwaaid worden door de rest van de familie (die er tegenover wonen). Incl jankende baby.
En ik had al zo belabberd geslapen omdat er vannacht een groep jongeren door de straat trok.
Het is hier normaliter lekker rustig hoor maar pff. Ik voel me al niet lekker, had nog wel even willen slapen![]()
Herkenbaar! Mijn buren doen wisseldiensten en de voordeur klemt, dus net als jij ben ik de ene nacht om 03:00 klaarwakker en de andere om 05:00 (en dat wisselt ook tussen 03:00 en 05:00), en ik ben ook ziek met veel stress, dus ik snap helemaal hoe je je vanmorgen voelde!
Sterkte en beterschap en welterusten voor vanavond! 😴🌸
GroenTuintje
04-06-2023 om 22:52
waarom bellen mensen buiten in de tuin (of in de trein/ openbaar) altijd zo hard? Je kan echt alles meegenieten maar blijkbaar interesseert het ze geen biet 
Netherfield
05-06-2023 om 07:07
Gisteravond laat naar bed gegaan en vanmorgen een uur voor de wekker wakker geworden. Dit gaat een hele fijne dag worden.
Jynta1981
05-06-2023 om 07:19
Zaterdag de hele dag klussende buren met zoveel herrie dat ik me elke keer de tandjes schrok. En ik wilde gewoon lekker rustig met een boek in de tuin zitten...
Zondag gelukkig geen geklus, zetten ze in de tuin de radio aan. En er dan bovenuit schreeuwen tegen de kinderen.
IK WIL RUST IN DE TUIN! Stelletjes aso's.
Bakblik
05-06-2023 om 07:21
Aan de NS/ Prorail die de storing van gisteravond in Amsterdam nog niet opgelost hebben. Leuk als je als student moet solliciteren voor een stageplaats. Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk en die wordt niet positief als je een uur te laat komt.
Dochter is onderweg maar heeft geen idee hoe laat ze er kan zijn. Ik heb haar eerst een stuk weggebracht om via de second best voorkeursroute te proberen de schade te beperken.
Lollypopje
05-06-2023 om 07:53
het afkicken van de citalopram valt me echt zo lood zwaar 😞
Na afbouwen nu drie dagen zonder. Het begon al de laatste afbouwweek. Lading vage klachten, ontzettend moe, amper energie en super snel overprikkeld. Dat laatste zorgt ervoor dat ik vrijwel de hele dag knallende tinitus heb. En dat mijn hartslag is verhoogd helpt ook niet bepaald.
En dan slaap ik ook nog zwaar kut, wat vast deels door het afkicken, deels door de zware overprikkeling zal komen. Want duurt echt een tijd voordat mijn hart rustig is, als ik in bed lig.
Vannacht dus ook weer zwaar onrustig. Heel vaak wakker. Steeds super warm als ik wakker werd. Om vervolgens voor vijfen al niet meer opnieuw in slaap tw komen, omdat ik het dan opeens koud heb en zelfs extra dekens daarbij niet lijken te helpen. Tot een uur of zeven als ik het weer super warm heb, maar dan uiteraard echt niet meer in slaap ben gevallen.
Was ik maar nooit aan dat spul begonnen. Het deed niks voor mijn Long Covid, wat ik met al mijn pech wel had moeten weten want dit past mooi in het rijtje, maar ik zit nu wel met de gebakken peren....
En ik hou niet eens van peren 😒
SombraOnline
05-06-2023 om 08:00
Bakblik schreef op 05-06-2023 om 07:21:
Aan de NS/ Prorail die de storing van gisteravond in Amsterdam nog niet opgelost hebben. Leuk als je als student moet solliciteren voor een stageplaats. Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk en die wordt niet positief als je een uur te laat komt.
Dochter is onderweg maar heeft geen idee hoe laat ze er kan zijn. Ik heb haar eerst een stuk weggebracht om via de second best voorkeursroute te proberen de schade te beperken.
Hier ook… Vandaag de start van mijn opleiding voor Rabobank. Laptop en headset ophalen, in Utrecht. Tot nu toe rijdt mijn trein nog (ik moet over Amsterdam, ik kan niet anders), maar anders moet ik maar een taxi of Uber bellen…