Huiskamer
Tinydancer
01-06-2023 om 09:06
Dat klussers moeilijk te krijgen zijn, en enorm duur. En datje dan toch een goede naam kiest, omdat die het degelijk gaan doen. Zie je dat ze iets afraffelen, spreek je ze aan, doe ze het maar ietsje beter..
Uiteindelijk niet echt blij met ze, wat een gedoe.
Zou soms liever huren, met een koophuis moet je keer op keer achter klussers aan.
Auwereel
01-06-2023 om 09:07
Mijn fysieke boekhandel heeft een prima online ebook afdeling en mijn account heeft een boekenplank. Geen haar op mijn hoofd dat ik boeken zou kopen bij Bol.
Doemijdieglazenbol
01-06-2023 om 09:17
therapy speak en mensen die teveel zelfontplooiingscursussen hebben gevoerd. Halleluja, wat voelt dat gesprek onnatuurlijk. Alsof ik tegen een robot praat. En nee, dit is niet de manier om “te verbinden”. Niet met mij in ieder geval. Grmbl.
JtM
01-06-2023 om 10:09
Hooikoorts 🤧 ik nies me een ongeluk, heb al dagen een jeukend gehemelte en een jeukende neus / ogen. Heb mijn medicatie al verdubbeld maar komt er nog steeds doorheen, afgelopen nacht ook een aantal keer wakker geworden ervan.
Dat is echt het enige nadeel aan de lente/zomer.
Netherfield
01-06-2023 om 10:47
Ik erger me aan de slecht communicerende school van dochter. Moet ze vandaag wel-niet-wel-niet naar school. Mentor zegt nu van wel. Dan zal het wel kloppen. Heeft ze twee uur les om half een. Jeeej…
SuzyQFive
01-06-2023 om 11:04
Netherfield schreef op 01-06-2023 om 10:47:
Ik erger me aan de slecht communicerende school van dochter. Moet ze vandaag wel-niet-wel-niet naar school. Mentor zegt nu van wel. Dan zal het wel kloppen. Heeft ze twee uur les om half een. Jeeej…
Mijn dochter bleek toch vrij te zijn 🤪 want ze hoeft geen flexuren te volgen.
Gisteren was ze ook al vrij 🫣.
FancyDuck29
01-06-2023 om 13:22
Aan de belastingdienst. De brief die ik kreeg (aanmaning) was onduidelijk, waardoor ik het niet goed gedaan heb. Resultaat: Boete. Ik heb gebeld om het signaal af te geven dat als ik als HBO-geschoolde schrijver de brief niet snap, er wellicht meer mensen zijn die daar tegenaan lopen en dat ze de brief nog eens onder de loep moeten nemen. Die mevrouw bleef maar herhalen dat ik moest betalen. Ja hehe, dat snap ik, dat ga ik ook doen, daar bel ik helemaal niet voor 
SombraOnline
01-06-2023 om 13:35
Tinydancer schreef op 01-06-2023 om 09:06:
Dat klussers moeilijk te krijgen zijn, en enorm duur. En datje dan toch een goede naam kiest, omdat die het degelijk gaan doen. Zie je dat ze iets afraffelen, spreek je ze aan, doe ze het maar ietsje beter..
Uiteindelijk niet echt blij met ze, wat een gedoe.
Zou soms liever huren, met een koophuis moet je keer op keer achter klussers aan.
Ach, mijn ouders wachten nu al ruim een jaar tot de wc beneden eindelijk af is... Het is alleen nog maar de wc-rolhouder ophangen, de wasbak ophangen, en de randen van de tegels kitten. Ik zeg maar niks meer, maar het irriteert me mateloos.
PerfumedAlpaca84
01-06-2023 om 13:37
Lieveheersbeest schreef op 01-06-2023 om 13:22:
Aan de belastingdienst. De brief die ik kreeg (aanmaning) was onduidelijk, waardoor ik het niet goed gedaan heb. Resultaat: Boete. Ik heb gebeld om het signaal af te geven dat als ik als HBO-geschoolde schrijver de brief niet snap, er wellicht meer mensen zijn die daar tegenaan lopen en dat ze de brief nog eens onder de loep moeten nemen. Die mevrouw bleef maar herhalen dat ik moest betalen. Ja hehe, dat snap ik, dat ga ik ook doen, daar bel ik helemaal niet voor
Wat goed dat je gebeld hebt! Volgens mij kunnen dat soort signalen niet genoeg gegeven worden. Als je een brief stuurt, doe het dan goed en zorg dat de ontvanger die ook begrijpen kan.
Treurniet
01-06-2023 om 14:05
JtM schreef op 01-06-2023 om 10:09:
Hooikoorts 🤧 ik nies me een ongeluk, heb al dagen een jeukend gehemelte en een jeukende neus / ogen. Heb mijn medicatie al verdubbeld maar komt er nog steeds doorheen, afgelopen nacht ook een aantal keer wakker geworden ervan.
Dat is echt het enige nadeel aan de lente/zomer.
Ik ook, en braaf elke avond mijn haren wassen om de pollen eruit te wassen. Was nooit buiten gehangen.
OT; ik kreeg vandaag de afgeprijsde Duitse biefstuk van Ah niet mee, omdat hij een dag over datum was. Ik had moeten betalen bij de scankassa , dan had ik hem wel meegekregen 😄
En mijn buurvrouw uiteraard. Babbelziek , belt minstens 3 uur per dag.
Lollypopje
01-06-2023 om 14:37
afkicken van de citalopram sucks 
Week 1 (30-20) viel me mee en ik leek de eerste dagen zelfs wat energieker. Nu 5 dagen in week 2 (20-10) en ik lijk elke dag vermoeider en mijn lijf irritanter te doen.
Ik weet het hoort er bij, maar toch is het stom en ziw nu beetje op tegen helemaal op 0 zitten vanaf zaterdag.
Gelukkig heb ik chocola om me de dag door te helpen vandaag
Zusterclivia
01-06-2023 om 16:26
SuzyQFive schreef op 01-06-2023 om 08:53:
[..]
Jawel, maar dan kan ik het net zo goed zelf bestellen, dan heb je het sneller in huis. Ik vind het juist heerlijk om door de boeken te sneupen. En als ik een boek zoek om te lezen wil ik dat mijn behoefte zo snel mogelijk bevredigd wordt 😜
Daarom ging ik vroeger zo graag naar de Donner in Rotterdam. Lekker veel keus!
Netherfield
01-06-2023 om 16:30
Lieveheersbeest schreef op 01-06-2023 om 13:22:
Die brieven zijn ook drama. Er schijnt een schrijfteam te zijn om ze te verbeteren. Maar het zal ook wel weer juridisch juist moeten zijn en daar wordt het meestal niet leesbaarder van.
Loulou39
01-06-2023 om 17:23
Aan de bedrijven waar ik abonnementen voor mijn moeder stop moet zetten. Heb je eerst meer dan een half uur in de wacht gestaan, word je bijzonder commercieel geholpen (wil je zelf geen abonnement of dienst of weet ik veel?. We hebben goede aanbiedingen. Ergo: behoorlijk ongepast in deze situatie 😡).
En dan vandaag te zien dat al twee bedrijven de automatische incasso niet stopgezet hebben…
Moet ik weer bellen! En er valt al zoveel te regelen 😩
lientje69
01-06-2023 om 17:50
Loulou39 schreef op 01-06-2023 om 17:23:
Aan de bedrijven waar ik abonnementen voor mijn moeder stop moet zetten. Heb je eerst meer dan een half uur in de wacht gestaan, word je bijzonder commercieel geholpen (wil je zelf geen abonnement of dienst of weet ik veel?. We hebben goede aanbiedingen. Ergo: behoorlijk ongepast in deze situatie 😡).
En dan vandaag te zien dat al twee bedrijven de automatische incasso niet stopgezet hebben…
Moet ik weer bellen! En er valt al zoveel te regelen 😩
Vreselijk is dat idd Loulou. Ik begrijp dat je moeder overleden is? Gecondoleerd ! Na mijn vaders overlijden hebben we ook het nodige afgezegd, en dat viel niet mee.
En sommige bedrijven blijven bellen en vragen ondanks dat je iets met als reden overlijden hebt stopgezet, nog consequent of ze dhr X mogen spreken... Reactie van mijn moeder: ik weet niet of ze daarboven in de hemel telefoon hebben, maar als je hem te pakken krijgt, laat hem mij dan ff terugbellen. Zou graag zijn stem weer eens horen.
Dan vallen ze stil, zeggen ze oh sorry, we zullen het aanpassen. Om 3 maanden later wéér te bellen met een fantastische aanbieding, en de vraag of ze toch echt niet dhr X aan de lijn kunnen krijgen
We hebben het maar opgegeven.