Huiskamer
Loulou39
01-06-2023 om 17:51
lientje69 schreef op 01-06-2023 om 17:50:
[..]
Vreselijk is dat idd Loulou. Gecondoleerd ! Na mijn vaders overlijden hebben we ook het nodige afgezegd, en dat viel niet mee.
En sommige bedrijven blijven bellen en vragen ondanks dat je iets met als reden overlijden hebt stopgezet, nog consequent of ze dhr X mogen spreken... Reactie van mijn moeder: ik weet niet of ze daarboven in de hemel telefoon hebben, maar als je hem te pakken krijgt, laat hem mij dan ff terugbellen. Zou graag zijn stem weer eens horen.
Dan vallen ze stil, zeggen ze oh sorry, we zullen het aanpassen. Om 3 maanden later wéér te bellen met een fantastische aanbieding, en de vraag of ze toch echt niet dhr X aan de lijn kunnen krijgen
![]()
We hebben het maar opgegeven.
Schandalig! Zulke antireclame vind ik dat.
Wel een goeie tip qua reactie van je moeder 👍🏻😁
_Audrey
01-06-2023 om 19:06
Bah, de halve dag in de file gestaan en dat voor een afspraak van 1,5 uur. Wat heb ik toch een hekel aan autorijden tegenwoordig, het is werkelijk altijd druk overal.
En het OV is geen alternatief, dan kom ik er niet eens 
HAHA!wait..what
01-06-2023 om 20:26
Ongeduldige mensen
Ik werk bij een fysiopraktijk en bijna iedereen die vandaag belde, verwachtte ook direct vandaag terecht te kunnen, pff :/ Als je, zoals zelf gezegd, al een week klachten hebt, maakt een dagje extra ook weinig uit lijkt me 
Treurniet
01-06-2023 om 20:51
_Audrey schreef op 01-06-2023 om 19:06:
Bah, de halve dag in de file gestaan en dat voor een afspraak van 1,5 uur. Wat heb ik toch een hekel aan autorijden tegenwoordig, het is werkelijk altijd druk overal.
Die ergenis heb ik op de fiets ook, en dan gaan mensen ook doodleuk op het fietspad lopen terwijl er een wandelpad naast is
Dolfje
02-06-2023 om 09:10
Treurniet schreef op 01-06-2023 om 20:51:
[..]
Die ergenis heb ik op de fiets ook, en dan gaan mensen ook doodleuk op het fietspad lopen terwijl er een wandelpad naast is
![]()
Ja stom is dat. Snap ook niet waarom ze dat doen als er een goed voetpad is.
Dolfje
02-06-2023 om 09:14
Ergernis om ouder. Ik werd door ander ( verder) familielid gebeld of het bij ouder wel goed gaat want iemand krijgt telefoontjes midden in de nacht maar geen contact. Ouder dus net bericht gestuurd dat ze die persoon moet bellen maar niet midden in de nacht.
Netherfield
02-06-2023 om 09:14
Wij zijn elk weekend op de camping, wat natuurlijk heel leuk is. Alleen, dat zorgt er wel voor dat alles wat je normaal in het weekend doet, er nu doordeweek ‘s avonds bij moet. Short story: mijn huis is niet schoon en is rommelig en de tuin heeft op sommige plekken veel meer onkruid dan planten.
GroenTuintje
02-06-2023 om 09:15
Netherfield schreef op 02-06-2023 om 09:14:
Wij zijn elk weekend op de camping, wat natuurlijk heel leuk is. Alleen, dat zorgt er wel voor dat alles wat je normaal in het weekend doet, er nu doordeweek ‘s avonds bij moet. Short story: mijn huis is niet schoon en is rommelig en de tuin heeft op sommige plekken veel meer onkruid dan planten.
Wat leuk
heb je een eigen huisje op de camping?
Moirmel
02-06-2023 om 09:31
Een ergernis aan mezelf.
Vorige week weer geprobeerd om door het leven te gaan zonder medicatie. Dag nachtritme compleet om zeep, avances gemaakt op de beste vriendin van mijn vrouw, toenemende agressieve gedachten; dus terug aan de medicatie en proberen om de schade te herstellen.
Netherfield
02-06-2023 om 10:15
GroenTuintje schreef op 02-06-2023 om 09:15:
[..]
Wat leuk
heb je een eigen huisje op de camping?
Geen huisje maar onze toercaravan op een seizoensplek. En het gras wordt daar gemaaid en de struiken bijgehouden door de camping hahaha.
_Audrey
02-06-2023 om 10:22
Ik hou zoveel vocht vast, echt niet grappig. Ik kan inmiddels mijn horloge niet meer om, pas al mijn schoenen niet meer en mijn buik is zo bol als een ballon. Bah, wat voelt dat rot 🫤
Misschien toch 's de huisarts bellen.
Dolfje
02-06-2023 om 10:54
_Audrey schreef op 02-06-2023 om 10:22:
Misschien toch 's de huisarts bellen.
Ik zou dat meteen nu doen
Doemijdieglazenbol
02-06-2023 om 10:55
Terugkerende ergernis: kunnen mensen niet gewoon opstaan in de trein als je er langs moet? Dat flauwtjes iets met de knietjes aan de kant gaan is niet voldoende en opstaan is echt zo’n kleine moeite!
Evaluna
02-06-2023 om 11:04
Moirmel schreef op 02-06-2023 om 09:31:
Een ergernis aan mezelf.
Vorige week weer geprobeerd om door het leven te gaan zonder medicatie. Dag nachtritme compleet om zeep, avances gemaakt op de beste vriendin van mijn vrouw, toenemende agressieve gedachten; dus terug aan de medicatie en proberen om de schade te herstellen.
Sterkte! Fijn dat je het zelf zo helder hebt.
_Audrey
02-06-2023 om 11:18
Dolfje schreef op 02-06-2023 om 10:54:
[..]
Ik zou dat meteen nu doen
Helaas, "u kunt alleen bellen tussen 8.00 en 10.00 voor het maken van een afspraak". Dat is ook een ergernis.