Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

GroenTuintje schreef op 31-05-2023 om 07:41:

de kater van de buren (laatst al over een zak voor de weggeef staan pissen voor de deur) en nu weer mijn tuinkussens.. hou dat kl*te beest lekker binnen snachts zeg

Oh bah, wat enorm smerig    Heb je je buren daar al op aangesproken? Ik zou me zo enorm lullig voelen als buren zijnde!

HAHA!wait..what schreef op 31-05-2023 om 08:59:

[..]

Oh bah, wat enorm smerig Heb je je buren daar al op aangesproken? Ik zou me zo enorm lullig voelen als buren zijnde!

Volgens mij zijn het de overburen, die hebben een zwarte kater die telkens ook in onze voortuin zit te sproeien en pissen… En geheid dat die mensen het gaan ontkennen 

Ik zit nu al de hele ochtend te wachten om te worden teruggebeld door de doktersassistente. Ik wilde een afspraak maken voor iets wat niet veel tijd inneemt en ze zou me in de loop van de ochtend terugbellen omdat ze ging kijken 'waar ik tussen gezet kon worden' ..Zo vervelend dit. Je doet zo net niks. Ik wilde de badkamer een grote beurt gaan geven maar ik ga nu niet in oude kleren lopen poetsen terwijl ik misschien ineens snel moet komen opdagen.

Herfstappeltaart schreef op 31-05-2023 om 11:04:

Ik zit nu al de hele ochtend te wachten om te worden teruggebeld door de doktersassistente. Ik wilde een afspraak maken voor iets wat niet veel tijd inneemt en ze zou me in de loop van de ochtend terugbellen omdat ze ging kijken 'waar ik tussen gezet kon worden' ..Zo vervelend dit. Je doet zo net niks. Ik wilde de badkamer een grote beurt gaan geven maar ik ga nu niet in oude kleren lopen poetsen terwijl ik misschien ineens snel moet komen opdagen.

Wachten is zo vervelend en nutteloos, dus ik herken je gevoel

ik ben moe en moet werken. Ik was extra op locatie 1 en ben naar de andere locatie gestuurd, qan de andere kant van de stad. Dus zit met een vermoeid hoofd in het ov een dik half uur en heb echt een chaotische dag zo.

Ik was geërgerd en ook snel weer ontergerd. Er kwamen 6 van die echte puberjongens, jaartje of 15, met veel kabaal aangefietst over een smal voetpad waar ik liep met mijn hondje. Slingerdeslang met een hoop stoere praat. Ik dacht: ik zal maar weer aan de kant gaan zeker 🤨. Eerste jongen matigt zijn tempo en roept vrolijk: dank u wel mevrouw! Tweede jongen: dank u wel mevrouw! En dat nog 4 keer 🙂. Pubers zijn leuk, dat wist ik al, want ik werk er met veel, maar ik was gewoon een beetje chagrijnig vanmorgen. En nu niet meer 😄

Wieder schreef op 31-05-2023 om 11:21:

Ik was geërgerd en ook snel weer ontergerd. Er kwamen 6 van die echte puberjongens, jaartje of 15, met veel kabaal aangefietst over een smal voetpad waar ik liep met mijn hondje. Slingerdeslang met een hoop stoere praat. Ik dacht: ik zal maar weer aan de kant gaan zeker 🤨. Eerste jongen matigt zijn tempo en roept vrolijk: dank u wel mevrouw! Tweede jongen: dank u wel mevrouw! En dat nog 4 keer 🙂. Pubers zijn leuk, dat wist ik al, want ik werk er met veel, maar ik was gewoon een beetje chagrijnig vanmorgen. En nu niet meer 😄

Heerlijk dit  . Heb ik ook een keer gehad toen ik hier met kleinkinderen en hond door een tunneltje wilde lopen. Daar stonden een paar pubers de stoep te versperren met blikjes drinken en sigaretten dus ik dacht: 'nou ben benieuwd' . We kwamen aanlopen en iedereen ging netjes opzij onder de woorden 'sorry mevrouw' . Ze gingen ook nog onder 'aaaaah' geroep de hond aaien 

Al die pakketjes die ik natuurlijk zelf besteld heb.
Maar bij Amazon duurt verzenden zelfs een week .
Ik ga proberen minder online te bestellen, om de pakettenstroom te verminderen 

aan de puinhoop bij post nl! Ik ben zo ongeveer in staat om zelf naar dat post sorteercentrum te rijden om het op te halen.

Dat ik ongesteld ben tijdens mijn vakantie . Man vond mij al humeurig. Sinds ik vorig jaar de implanon heb laten plaatsen nergens last van gehad en uitgerekend tijdens de vakantie ineens wel. Had nog net een maandverbandje in mijn handtas. We zouden geen boodschappen doen vandaag, maar nu moesten we wel.

Tara82 schreef op 31-05-2023 om 18:58:

Dat ik ongesteld ben tijdens mijn vakantie . Man vond mij al humeurig. Sinds ik vorig jaar de implanon heb laten plaatsen nergens last van gehad en uitgerekend tijdens de vakantie ineens wel. Had nog net een maandverbandje in mijn handtas. We zouden geen boodschappen doen vandaag, maar nu moesten we wel.

Altijd zo rottig he, ik werd ongesteld tijdens mijn verhuizing  en zovaak word ik niet meer ongesteld, en nu dus uiteraard tijdens een hectische periode

Broodjebrie schreef op 31-05-2023 om 18:27:

aan de puinhoop bij post nl! Ik ben zo ongeveer in staat om zelf naar dat post sorteercentrum te rijden om het op te halen.

Echt een zooitje daar ja.. DHL is tegenwoordig stipter dan PostNL 

GroenTuintje schreef op 31-05-2023 om 19:57:

[..]

Echt een zooitje daar ja.. DHL is tegenwoordig stipter dan PostNL

Ja dat hoor ik meer. Helaas heeft ziggo het via post nl verstuurd.

Broodjebrie schreef op 31-05-2023 om 20:16:

[..]

Ja dat hoor ik meer. Helaas heeft ziggo het via post nl verstuurd.

Ja echt hoor. Met dhl heb ik nooit problemen. Kwam vandaag ook weer netjes een pakje binnen. PostNL laat het weer afweten vandaag 

Mijn pakket is ook nog steeds niet bezorgd volgens de app maar ga morgen toch even vragen of het er niet per ongeluk wel staat. 
Niet dat het iets is dat veel haast heeft (gaat om Pukka Thee) maar dit ziet er gewoon vreemd uit in de app. 
Vind het ook irritant dat Bol.com zijn boeken tegenwoordig via Cycloon laat bezorgen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.