Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

rooiekater schreef op 30-05-2023 om 19:51:

[..]

Ik dacht ook dat het een grap was. Maar ik heb vandaag echt een koe geknuffeld. Nooit meer

Waren er mensen die het wel leuk vonden? 

Over dit bericht wat ik tegen kwam werd ik boos/geërgerd, gaat echt nergens over dit wat er gebeurde jongen stoot per ongeluk blikje drinken om.  Die mensen zijn niet goed, durven ze wel tegen z’n kleine jongen/kind

“Ik ben op zoek naar getuigen van een volwassen man/ mannen die het nodig vond om mijn zoon van 9 jaar flink klappen te geven gisteren omstreeks 15:15 a 15:45 bij de Mediamarkt in Zwolle
Hij was daar spelen met twee vriendjes en kwam in elkaar geslagen thuis omdat hij tijdens het spelen per ongeluk een blikje drinken had omgestoten van twee mannen.
Volgens mijn zoon twee mannen van rond de 30 a 40 jaar. Donker getint. Ze zagen er onverzorgd uit.
2 andere lieve mannen hebben mijn zoon geholpen en zijn step terug gegeven die de mannen van hem hebben geprobeerd af te pakken.
Ivm Privacy van mijn zoon geen foto van zijn gekneusde neus of blauwe plekken elders op zijn lichaam.
Heeft iemand iets gezien of was jij die aardige man die hem hielp kom ik graag met je in contact.”

rooiekater schreef op 30-05-2023 om 19:51:

[..]

Ik dacht ook dat het een grap was. Maar ik heb vandaag echt een koe geknuffeld. Nooit meer

Koeien zijn lief!  En heel aanhankelijk.  Ik ga ieder voorjaar een dagje naar vrienden in Zuid Limburg om hun kalfjes, koeien en biggetjes te knuffelen.

SombraOnline schreef op 30-05-2023 om 14:58:

Ja, ik denk ook veel te moeilijk. Ik verzin er hele verhalen omheen en kijk niet naar de huidige situatie.
Maar ik mag nu eindelijk zeggen dat ik m’n theorie in the pocket heb!

giphy.gif

van harte!!!! nu ik nog😬

mijn ergernis, halve ochtend niks te doen verveelde me dood en opeens vanmiddag brak de pleuris uit

ik zou een koe knuffelen leuk vinden.
Ben er weleens op af gelopen om ze te knuffelen, maar ze liepen allemaal weg

OT: ik heb net mijn nieuwe koekepan afgewassen, maar 28 cm is wel groot voor een klein huishouden. Miskoop 

aan post nl, ik heb nog steeds niet binnen  wat ik moet hebben. Morgen maar weer erachteraan 

MidasWolf schreef op 30-05-2023 om 20:33:

Over dit bericht wat ik tegen kwam werd ik boos/geërgerd, gaat echt nergens over dit wat er gebeurde jongen stoot per ongeluk blikje drinken om. Die mensen zijn niet goed, durven ze wel tegen z’n kleine jongen/kind

“Ik ben op zoek naar getuigen van een volwassen man/ mannen die het nodig vond om mijn zoon van 9 jaar flink klappen te geven gisteren omstreeks 15:15 a 15:45 bij de Mediamarkt in Zwolle
Hij was daar spelen met twee vriendjes en kwam in elkaar geslagen thuis omdat hij tijdens het spelen per ongeluk een blikje drinken had omgestoten van twee mannen.
Volgens mijn zoon twee mannen van rond de 30 a 40 jaar. Donker getint. Ze zagen er onverzorgd uit.
2 andere lieve mannen hebben mijn zoon geholpen en zijn step terug gegeven die de mannen van hem hebben geprobeerd af te pakken.
Ivm Privacy van mijn zoon geen foto van zijn gekneusde neus of blauwe plekken elders op zijn lichaam.
Heeft iemand iets gezien of was jij die aardige man die hem hielp kom ik graag met je in contact.”

Ja, verschrikkelijk zeg. Wat zal die moeder zich machteloos moeten voelen.

Broodjebrie schreef op 30-05-2023 om 21:47:

aan post nl, ik heb nog steeds niet binnen wat ik moet hebben. Morgen maar weer erachteraan

Ik ook niet… Vrijdag zou er iets komen, waarvan ik ruim op tijd zei: doe maar pakketpunt. Kwam te staan; na 15:00 af te halen op het pakketpunt. Vervolgens werd dat zaterdag op vrijdagavond en toen dinsdag en het ligt er nog niet… 

Oh ja, dat gemiep over dat de doorstroomtoets van groep 8 in de carnavalstijd plaats moet vinden. Het is maar een doorstroomtoets… Je weet het een jaar van tevoren. Dan kan je ook de activiteiten eromheen aanpassen. 

oh en ik heb de verkeerde wc papier gekocht

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

31-05-2023 om 05:45

Half vij wakker, dat was wel heel vroeg. Ben al in de kleren en heb het ontbijt achter de kiezen. Dit wordt een lange dag.

Regendrup. schreef op 30-05-2023 om 20:16:

[..]

Waren er mensen die het wel leuk vonden?

Ik was geloof ik de enigste die het niet leuk vond.  

amarna schreef op 30-05-2023 om 20:44:

[..]

Koeien zijn lief! En heel aanhankelijk. Ik ga ieder voorjaar een dagje naar vrienden in Zuid Limburg om hun kalfjes, koeien en biggetjes te knuffelen.

Wat leuk. Ik zou dat ook superleuk vinden. 

Mezelf. Heb een tijd (2,5jaar) koolhydraatarm gegeten en voelde me echt top en lekker in m'n vel maar krijg het niet meer voor elkaar. Zooo frusterend en pas geen enkele broek meer dus ga nu in een legging naar werk. Klaar ermee, vandaag weer in hey gareel. Na werk meteen boodschappen doen en brood bakken/dingen klaarmaken voor de vriezer. Bah wat heb ik het weer ver laten komen. 

de kater van de buren (laatst al over een zak voor de weggeef staan pissen voor de deur) en nu weer mijn tuinkussens.. hou dat kl*te beest lekker binnen snachts zeg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.