Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

_Audrey schreef op 29-05-2023 om 16:41:

[..]

Hadden ze dat zelf niet gehoord?

Ik zal zo eens een rondje gaan wandelen, op zoektocht.

Ze hadden niet door dat het geluid zo ver droeg, ze hebben het onmiddellijk uit gezet toen we zeiden dat het een irritant geluid was. Ik prijs me gelukkig met goede buren!

Ik heb morgen een stomme training van het werk. Heb iets dergelijks in de interne opleiding drie maanden geleden gehad, deze is voor alle collega’s, voor een streepje op de balk dus. En omdat ik het zo stom vindt krijg ik zin om morgen puberaal te gaan rellen. 

Netherfield schreef op 29-05-2023 om 20:13:

Ik heb morgen een stomme training van het werk. Heb iets dergelijks in de interne opleiding drie maanden geleden gehad, deze is voor alle collega’s, voor een streepje op de balk dus. En omdat ik het zo stom vindt krijg ik zin om morgen puberaal te gaan rellen.

Ruilen  Ik moet morgen gaan koe knuffelen in kader van teambuilding. 

rooiekater schreef op 29-05-2023 om 20:36:

[..]

Ruilen Ik moet morgen gaan koe knuffelen in kader van teambuilding.

Serieus? 

Netherfield schreef op 29-05-2023 om 20:13:

Haha ik hoop niet dat je morgen bij mij in de training zit 

[..]

Oh dat zou ik serieus heel leuk vinden 

[..]

Sorry ik moet hier echt hard om lachen

[..]

Ik zou dat ook echt leuk vinden. Dusseuh, graag!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

29-05-2023 om 21:56

Zilver_gray schreef op 29-05-2023 om 15:18:

[..]

Goed zo Wandelvrouwtje! Doe je naam eer aan

Ik deed mijn naam eer aan haha. 10 kilometer vandaag, toch nog.

Ik wil beginnen met baantjes zwemmen en ik had bedacht dat ik dat woensdagochtend wel kon doen (rest van de week een volle agenda). 
Maar nu kom ik er achter dat ik toch een afspraak heb  Dom, zelf vergeten op te schrijven.. 

[..]

Haha ahh  Ze zijn zo leuk! 

Schemerlampje schreef op 29-05-2023 om 08:49:

[..]

Omdat je dan zo’n wens extra nodig hebt?

Maar ik zou daar echt geen seconde iets bij gedacht hebben. Nu koop ik die spullen ook niet persé als ik ongesteld ben, dus ik vind het geen rare opmerking.

Was niet voor niks met een knipoog hoor. Ik heb ook gewoon hetzelfde teruggezet. Maar heb wel (behoorlijk) wat hormonale schommelingen tijdens mijn menstruatie waardoor ik wel wat anders denk op dat moment. 

Maar de opmerking hier was niet zo serieus. Ik hoopte dat de smiley dat duidelijk maakte. 

Krijg vanavond een (automatisch) mailtje binnen, wij komen morgen om 10.00 uur bij u langs om de reparatie uit te voeren. Zouden vorige week komen maar niemand gezien, en deze week heb ik geen tijd. Baal hier zo van, waarom laten ze dit niet op tijd weten? Daarnaast heb ik donderdag een telefonische afspraak met een zorgverlener en krijg een sms met een herinnering, dat ik morgen op locatie wordt verwacht  Wat is dit allemaal, lekker begin van de week

Wat een rot nacht. Om 01.00 uur werd ik wakker en daarna kon ik niet meer in slaap komen. Gaat een lange dag worden vandaag 

Ik ben ook weer veel te vroeg wakker, man ging naar de wc voor 6 uur en daarna lag hij allemaal te draaien. En raad eens wie er nu weer slaapt
En ik heb vandaag een gebroken dienst, dus eerst tot 2 uur en dan vanavond weer tot 20:30.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.