Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

29-05-2023 om 14:56

Ik vind mezelf irritant. Heb al de hele ochtend zin om te gaan wandelen. Maar ga ik? Nee hoor!

Oké, ik ga nu mijn schoenen aantrekken. 

Wandelvrouwtje schreef op 29-05-2023 om 14:56:

Ik vind mezelf irritant. Heb al de hele ochtend zin om te gaan wandelen. Maar ga ik? Nee hoor!

Oké, ik ga nu mijn schoenen aantrekken.

Goed zo Wandelvrouwtje! Doe je naam eer aan 

Friezinnetje schreef op 29-05-2023 om 14:11:

[..]

Tss, er fietsen hier 15 duizend 210 km vandaag

Ik ben naar de dichtstbijzijnste Hortus gefietst en geniet van de bloemen. 2x 4 km en dan kan ik nog lopen aan het eind van de dag! 

Ik hoor nu al 2 dagen ergens een harde piep buiten,  maar ik heb geen idee waar het van is. Wat irritant! 

_Audrey schreef op 29-05-2023 om 15:33:

Ik hoor nu al 2 dagen ergens een harde piep buiten, maar ik heb geen idee waar het van is. Wat irritant!

Oh dat is echt irritant!

Dat had ik op een gegeven moment ook, bleek een pomp bij het vijvertje van één van de buren te zijn.

Auwereel schreef op 29-05-2023 om 16:08:

Dat had ik op een gegeven moment ook, bleek een pomp bij het vijvertje van één van de buren te zijn.

Hadden ze dat zelf niet gehoord? 

Ik zal zo eens een rondje gaan wandelen,  op zoektocht. 

Ik heb zo'n hekel aan de goedweer periode. Je kunt gewoon nooit meer ergens gewoon rustig zitten. In je tuin niet, dat heb ik al bijna opgegeven want er is áltijd wel iemand aan het gillen, boren, zagen, basketballen, muziek aan het draaien, schreeuwen. Dus dan zoek je de natuur op denk je, lekker rustig. Nee hoor. Ook daar weer mensen die denken dat anderen zo blij worden van hun kutmuziek en harde stemmen. 

Echt. Laat me soms gewoon eens even MET RUST. M'n hormonen helpen niet mee   

Aan mezelf.. Er is een kwestie en dat zit de hele tijd in m'n hoofd (of ik er wel of niet iets mee 'moet'). 
Op zich is het iets kleins en voel ik me een enorme zeur als ik me er mee ga bemoeien maar aan de andere kant kan het ook wel veel invloed hebben. Grrr, stom hoofd 

Regendrup. schreef op 29-05-2023 om 17:49:

Ik heb zo'n hekel aan de goedweer periode. Je kunt gewoon nooit meer ergens gewoon rustig zitten. In je tuin niet, dat heb ik al bijna opgegeven want er is áltijd wel iemand aan het gillen, boren, zagen, basketballen, muziek aan het draaien, schreeuwen. Dus dan zoek je de natuur op denk je, lekker rustig. Nee hoor. Ook daar weer mensen die denken dat anderen zo blij worden van hun kutmuziek en harde stemmen.

Echt. Laat me soms gewoon eens even MET RUST. M'n hormonen helpen niet mee

Heb ik ook+ hooikoorts niet handig als je de natuur opzoekt..

Dolfje schreef op 29-05-2023 om 13:43:

[..]

Ja dat denk ik maar geen idee wat dan.

Na paar keer flink toiletbezoek dacht ik het gaat wel weer dus op de fiets gestapt maar dat was niet zo slim Nu weer thuis gelukkig.

Sterkte en beterschap! 🌷

GroenTuintje schreef op 29-05-2023 om 12:49:

aan arrogante brutale geïnteresseerden in een artikel wat ik aanbood op marktplaats… wat een vervelende mensen waren dat . Hebben een kwartier lang mijn product staan afkraken, echt heel onbeschoft. Terwijl het artikel in goede staat is. Misschien was het een truc om nog meer korting te krijgen ( ze hadden al de helft korting gekregen). En nieuw kost het product 4x zoveel (gaat om een prijzig product ).

Ik sta voor het eerst sinds… ? weer met spullen op Marktplaats.

Kreeg voor een bijna ongebruikt apparaat €1 geboden. Ik heb die persoon bedankt voor de tijd die zij besteed heeft om het berichtje te typen (maar nee bedankt). Ik vraag me dan af of je zo’n saai leven hebt of zo’n oninteressant persoon bent dat je dit op marktplaats moet doen? Ach arme ziel, je zou het bijna gratis geven…

Aan mijn zwagers die twee uur lang alleen maar over ‘het geloof’ hebben lopen bomen… De een vrijgemaakt en de ander JG… 

En vrouwen mogen dit niet, en dat niet. En het is toch belachelijk dat vrouwen functies in de kerk krijgen. Het is maar goed dat mijn vriend dat stuk pas op de terugweg vertelde….
Verder kan ik prima met ze hoor maar dit…  

Auwereel schreef op 29-05-2023 om 16:08:

Oja of van een zwembad is ook leuk 

Loulou39 schreef op 29-05-2023 om 18:22:

[..]

Sterkte en beterschap! 🌷

Dankjewel. Het lijkt nu weer te gaan. Heb ook gewoon gegeten net..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.