Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 22-05-2023 om 09:33:

[..]

7 wassen op 1 dag? Hoe doe je dat, met mijn wasmachine duren de programma's minimaal 1 1/2 uur en de witte was 3 uur

Op Speed dial zetten 

Treurniet schreef op 22-05-2023 om 14:59:

[..]

Op Speed dial zetten

In doe meestal 1 uur programma’s. Tenzij het heel vies is. 

Vorig jaar op de camping in Frankrijk hadden ze wasmachines die in een half uur klaar waren en net zo schoon als de mijne in 1uur45.  Die wil ik!

Netherfield schreef op 22-05-2023 om 16:09:

Vorig jaar op de camping in Frankrijk hadden ze wasmachines die in een half uur klaar waren en net zo schoon als de mijne in 1uur45. Die wil ik!

Dat zijn van die industriële wasmachines toch? Net als bij een wasserette? 

Net als van die vaatwassers voor kantines en restaurants, in een kwartier klaar 

Treurniet schreef op 22-05-2023 om 14:59:

[..]

Op Speed dial zetten

Ik heb een energiezuinige machine en die doet er (te) lang over, maar ik ga het programma niet inkorten want dan vreet ie ook meer stroom

SuzyQFive schreef op 22-05-2023 om 16:29:

[..]

Dat zijn van die industriële wasmachines toch? Net als bij een wasserette?

Net als van die vaatwassers voor kantines en restaurants, in een kwartier klaar

Die zijn inderdaad snel, maar daar heb je vaak wel een krachtstroom aansluiting voor nodig.

Dat ik weer eens een glas sojamelk heb geprobeerd en hiervan toch weer buikpijn heb.

Yumi schreef op 22-05-2023 om 16:52:

[..]

Ik heb een energiezuinige machine en die doet er (te) lang over, maar ik ga het programma niet inkorten want dan vreet ie ook meer stroom

Bij 60 graden kies ik ook het lange milieuvriendelijker programma, maar bij 40 graden niet. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-05-2023 om 20:27

aan mijn lijf. Hoofdpijn, moe, zo nu en dan druk op de oren. En dat gaat al langer dan vandaag. Woensdag weer naar huisarts, heb al bloed geprikt. Afwachten maar

TanSwallow86

TanSwallow86

22-05-2023 om 20:32

heb weer lawaai in mijn linkeroor.
Lijkt op zo'n windchime(weet Nederlandse woord niet)

Mn moeder. We hebben een tijd terug systeemtherapie gehad, ook met mn zusjes en sindsdien doet ze erg haar best om weer meer contact te zoeken. Mn zusjes vinden dat fijn en hebben daar behoefte aan maar ik juist veel minder sinds die therapie. Merk dat ik eigenlijk niets uit het contract haal en heb daarom juist wat meer afstand genomen en kies vaker voor mezelf. Heb familiedag gecancelt, ging alleenb voor mn moeder, die mensen boeien me echt niets. En nu blijft ze me uitnodiging voor dingen waarvan ik denk je snapt toch dat het alleen voor jou leuk is??? Net weer een of andere afscheidsborrel van iemand die ik tien jaar niet gezien heb. Rot op zeg. 

Iemand die al uren tegels aan het slijpen is. En waarschijnlijk nog wel even doorgaan aangezien ze nu nog bezig zijn. Wat een *** herrie.

Koppijn

Herfstappeltaart schreef op 22-05-2023 om 13:47:

[..]

Het is toch allemaal precies dezelfde pasta maar in een andere vorm? Wat vind je daar niet lekker aan? Wij eten al jaren alleen volkoren pasta en of het nu spaghetti, elleboogjes of penne is, de smaak blijft hetzelfde. Het is net dat de saus aan sommige vormpjes beter blijft hangen.

Zou leuk zijn als hier een echte kok op reageert. 
Ik kies de vorm van de pasta meestal uit in functie van de saus, maar ben wel een leek.

Regendrup. schreef op 22-05-2023 om 21:12:

Iemand die al uren tegels aan het slijpen is. En waarschijnlijk nog wel even doorgaan aangezien ze nu nog bezig zijn. Wat een *** herrie.

Nog steeeeeeeds  asociaal

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.