Huiskamer
Yumi
22-05-2023 om 22:38
Regendrup. schreef op 22-05-2023 om 22:32:
[..]
Nog steeeeeeeds
asociaal
Ohh dat kan echt niet! ![]()
Regendrup.
22-05-2023 om 22:46
Yumi schreef op 22-05-2023 om 22:38:
[..]
Ohh dat kan echt niet!
Irritante is dat ik niet kan ontdekken waar het precies is. Om nou bij random mensen aan te gaan bellen waar nog licht brandt is ook zoiets.
Bah.
Moirmel
22-05-2023 om 22:54
Regendrup. schreef op 22-05-2023 om 22:46:
[..]
Irritante is dat ik niet kan ontdekken waar het precies is. Om nou bij random mensen aan te gaan bellen waar nog licht brandt is ook zoiets.
Bah.
Wil je gewoon even sterkte wensen mocht morgen om 5uur het alarm weer afgaan.
Regendrup.
22-05-2023 om 22:57
Moirmel schreef op 22-05-2023 om 22:54:
[..]
Wil je gewoon even sterkte wensen mocht morgen om 5uur het alarm weer afgaan.
Ja... gegarandeerd. Dankjewel. Lief 😘
Yumi
22-05-2023 om 23:11
Regendrup. schreef op 22-05-2023 om 22:46:
[..]
Bah.
Als ze nu nog bezig zijn, dan zou ik de politie bellen zijn ze nou helemaal gek geworden? En anders toch even blokje lopen, misschien hoor je waar het vandaan komt als je langs het huis loopt
Regendrup.
22-05-2023 om 23:22
Yumi schreef op 22-05-2023 om 23:11:
[..]
Als ze nu nog bezig zijn, dan zou ik de politie bellen zijn ze nou helemaal gek geworden? En anders toch even blokje lopen, misschien hoor je waar het vandaan komt als je langs het huis loopt
Net geweest idd. De reactie was "ze zijn zo klaar."
Ik zeg pardon? Het is 23 uur geweest. Oh ja nouja, ik zal vragen of ze zo stoppen.
Nou echt
SuzyQFive
22-05-2023 om 23:45
Wat de pasta betreft:
Er zit qua smaak alleen verschil in of durumpasta, verse, volkoren, eierpasta enz is. Maar alle volkorenpasta’s smaken hetzelfde, idem voor de ‘gewone’ pasta’s enz.
De smaakbeleving is wel anders. Je zoekt de soort pasta uit bij de saus die je maakt. De structuur van de past geeft je dus een andere smaakbeleving. Een pasta met een gladde structuur is beter geschikt voor dunnere sauzen terwijl een grove pasta beter past bij een dikke saus. Een kronkelige weer bij een pestosaus enz.
Treurniet
23-05-2023 om 09:20
Regendrup. schreef op 22-05-2023 om 23:22:
[..]
Ik zeg pardon? Het is 23 uur geweest. Oh ja nouja, ik zal vragen of ze zo stoppen.
Nou echt
![]()
Heel bijzonder!
Yumi
23-05-2023 om 09:57
Regendrup. schreef op 22-05-2023 om 23:22:
[..]
Nou echt
![]()
Ik vind dat je veel geduld hebt, maar zou als het nog 'n keer voorkomt eerder ingrijpen. Wel nog kunnen slapen? Ik zou waarschijnlijk klaarwakker zijn geweest van het ergeren aan die aso's...
Regendrup.
23-05-2023 om 10:02
Yumi schreef op 23-05-2023 om 09:57:
[..]
Ik vind dat je veel geduld hebt, maar zou als het nog 'n keer voorkomt eerder ingrijpen. Wel nog kunnen slapen? Ik zou waarschijnlijk klaarwakker zijn geweest van het ergeren aan die aso's...
Ja weet je wat het is. Ik wil ook niet die zeikerd zijn iedere keer. Maar het lijkt gewoon echt alsof mensen steeds meer aso worden hoor. Vanaf 22 uur lijkt het mij toch logisch dat je stopt met dit soort werkzaamheden (ikzelf zou me al veel eerder bezwaard voelen maar oke).
Heb wel nog kunnen slapen, man kan dat helaas minder goed naast zich neer leggen en blijft inderdaad nog uren opgefokt.
Regendrup.
23-05-2023 om 10:03
Treurniet schreef op 23-05-2023 om 09:20:
[..]
Heel bijzonder!
Echt he
Dolfje
23-05-2023 om 14:54
Bah ik voel me nog steeds bleh, niet ziek maar labbekakkerig en nergens zin in. Ja in bed liggen maar ben nu thuis met pauze, moet vanavond nog paar uurtjes terug naar het werk. Niet ziek genoeg om af te melden maar veel komt er niet uit mijn vingers.
Bakblik
23-05-2023 om 15:40
Regendrup. schreef op 23-05-2023 om 10:02:
[..]
Ja weet je wat het is. Ik wil ook niet die zeikerd zijn iedere keer. Maar het lijkt gewoon echt alsof mensen steeds meer aso worden hoor. Vanaf 22 uur lijkt het mij toch logisch dat je stopt met dit soort werkzaamheden (ikzelf zou me al veel eerder bezwaard voelen maar oke).
Heb wel nog kunnen slapen, man kan dat helaas minder goed naast zich neer leggen en blijft inderdaad nog uren opgefokt.
Voor mij helpt het wel een beetje (om me niet zo op te fokken) als ik weet waarom er zo laat nog geklust wordt. De buurman hier verderop die altijd pas begint na het avondeten en dan doorgaat tot het echt stikdonker is daar heb ik weinig begrip voor. Als je een koophuis hebt heb je daar onderhoud aan te doen en dat doe je dan op normale tijdstippen. Zaterdagochtend om 7.30 beginnen met schuren is voor mij dan geen probleem.
De buren waarbij ruim 20 jaar geleden vroeg in de avond stormschade ontstond (een heel kozijn met raam en deur eruit) zijn we gaan helpen om zijn huis in ieder geval water en winddicht te krijgen tot het weer licht zou zijn. Toen kwam er een geïrriteerde buurvrouw vragen of we wilden stoppen met klussen zo diep in de nacht. Die hebben we gevraagd of de buurman in haar bed mocht slapen en of zij dan in dit windhol wilde gaan liggen de hele nacht. Dat was de vriendelijke versie van: mens stik erin!
Nood reparaties moeten gebeuren en dan zit ik de geluidsoverlast uit. Mensen die bewust pas laat beginnen na een hele dag thuis te zijn geweest en zichtbaar voor de buurt andere dingen deden die doen het erom dat de hele buurt overlast ervaart van hun geklus. Ik denk dan: Als je overdag uren met je pubers op straat kunt voetballen, had je ook eerder kunnen beginnen met klussen.
amarna
23-05-2023 om 17:19
Het nieuwste van antivaxxers/complot"denkers".
Zonnebrillen zijn gevaarlijk want daardoor blijf je langer in de zon.
Alsof je de zon niet voelt branden mèt zonnebril.
Tja, en zonnebrandspul was al giftig gevonden.
Echt, kunnen we die lui niet naar Mars sturen ?
Evaluna
23-05-2023 om 17:31
amarna schreef op 23-05-2023 om 17:19:
Het nieuwste van antivaxxers/complot"denkers".
Zonnebrillen zijn gevaarlijk want daardoor blijf je langer in de zon.
Alsof je de zon niet voelt branden mèt zonnebril.
Tja, en zonnebrandspul was al giftig gevonden.
Echt, kunnen we die lui niet naar Mars sturen ?
Oh,die hoorde ik ook van de week.
Je huid reageert anders als je een zonnebril op hebt,want dan denkt je hoofd dat je in de schaduw bent.