Huiskamer
MellowTurkey78
18-05-2023 om 13:40
Aan mezelf want ik vergeet erg vaak wel iets in de supermarkt waardoor ik terug kan en ik erger me de laatste tijd behoorlijk aan de vele fietsers in de binnenstad. Ik weet niet hoe het in andere steden is maar in mijn stad gebeurt dit erg vaak. (Ik woon vlakbij het centrum en ik kom er dus regelmatig)
Van de week zelfs een scooter die gewoon door het winkelede publiek racete. Echt asociaal. Hoe veel moeite is het nou om even af te stappen of desnoods om het centrum heen te rijden. Zo groot is dat hier niet.
Doemijdieglazenbol
18-05-2023 om 14:15
noas_1993 schreef op 18-05-2023 om 09:09:
Aan een vriendin die gisteravond 2.5 uur bleef plakken.
Ik vind een uur tot 1.5 uur echt voldoende..
Als ik jouw vriendin was,zou ik zooooo graag willen dat je me gewoon de deur uitzet als het voor jou mooi is geweest!
het laatste dat ik wil is dat mijn vrienden zich aan me storen.
Lollypopje
18-05-2023 om 17:13
Pffff... Ik las laatst dat je een spiraal nig maar elke 8 jaar hoeft te vervangen in plaats van 5. Ik blij, want ik mu 5.
Lijkt het er op dat exact op de maand dat ik hem 5jaar heb ik hardstikke ongesteld ben geworden 😒
Dacht vanochtend eerst dat het een wondje was, want wel erg rood en dun. En het leek minder te worden, tot ik net naar de wc ging en het weer was. En nu donkerder en de textuur die ik me herinner 😒
Gelukkig had ik nog tampons van 10 jaar geleden 😂
Gelukkig tot nu toe geen buikpijn, maar hoop dat het hier bij blijft
Treurniet
18-05-2023 om 17:21
Anders misschien toch maar een nieuwe spiraal, Lollypopje
Ik vind het jammer dat ik niet even naar de kermis kon. Meeste attracties zijn me te wild, dan kom ik er gegarandeerd kotsend weer uit. Efteling is meer mijn ding misschien 😉
Lollypopje
18-05-2023 om 17:28
@Treurniet Dat wordt het dan inderdaad, want vroeger was ik het altijd een volle week en verging ik de eerste dag van de helse buikpijn.
Maar spiraal laten plaatsen is voor mij ook een grote hel en daar heb ik de rest van de dag flinke buikpijn van en daar heb ik nu even niet de energie voor 😒
Ik herken trouwens wat je schrijft over de kermis. Ik word of super misselijk of ik durf er niet in. Enige waar ik vroeger inkon was de kinderachtbaan, het lunapark en de botsautos
Maar sinds mijn LC word ik al misselijk op een schommel, dus die dingen zouden nu ook afvallen 😂
Auwereel
18-05-2023 om 18:21
Ik ben zo gezond als een vis, maar sinds mijn volwassenheid is mijn evenwichtsorgaan supergevoelig
Ik kan ook niet lang schommelen zonder dat me het helemaal duizelt.
Dus laatst in de Efteling alleen alle rustige dingen gedaan en heb me prima vermaakt.
Yumi
18-05-2023 om 22:57
PhoebeHolmesreturns schreef op 18-05-2023 om 13:40:
Aan mezelf want ik vergeet erg vaak wel iets in de supermarkt waardoor ik terug kan en ik erger me de laatste tijd behoorlijk aan de vele fietsers in de binnenstad. Ik weet niet hoe het in andere steden is maar in mijn stad gebeurt dit erg vaak. (Ik woon vlakbij het centrum en ik kom er dus regelmatig)
Van de week zelfs een scooter die gewoon door het winkelede publiek racete. Echt asociaal. Hoe veel moeite is het nou om even af te stappen of desnoods om het centrum heen te rijden. Zo groot is dat hier niet.
Dat herken ik wel, hier fietsen ze ook dwars door het winkelende publiek en roepen ook nog dat je opzij moet gaan. Zo irritant!
MellowTurkey78
18-05-2023 om 23:24
Yumi schreef op 18-05-2023 om 22:57:
[..]
Dat herken ik wel, hier fietsen ze ook dwars door het winkelende publiek en roepen ook nog dat je opzij moet gaan. Zo irritant!
Dat vind ik echt niet kunnen. Ja ik fiets ook liever dan dat ik loop en ja het duurt langer maar ik vind het enorm aso.
Nog iets, jongeren die met van die kleine speakers of radiootjes of weet ik veel wat met keiharde t*ringherrie over straat gaan. (En als het nu opera zou zijn of De lente van Vivaldi
maar dat is het niet jammer genoeg...) Ik klink als een enorm zeikwijf nu maar dat lijkt de nieuwe normaal te zijn en ik snap echt niet waarom mensen het normaal vinden om maar lekker aso te gaan doen ipv rekening met anderen te houden. (Net als in de trein filmpjes kijken zonder oordopjes. Lijkt ineens ook zo normaal...)
Mama-Inge
19-05-2023 om 03:43
Dat ik op het werk ben en niets kan doen omdat degene die de spullen brengt er nog niet is.
De hele week om 3.30 en kan ik gelijk beginnen
En nu, nog niets.
Hoe later het nu word, hoe later ik straks klaar ben en naar huis kan
Dolfje
19-05-2023 om 07:39
Dat ik vannacht weer de halve nacht op de wc heb gebivakkeerd, gisteren naar een bierfestival geweest en daarna uit eten en die combi vinden mijn darmen de laatste tijd niet zo fijn. Ben maar op de bank gaan liggen zodat man gewoon door kon slapen.
Jynta1981
19-05-2023 om 07:43
Lollypopje schreef op 18-05-2023 om 17:13:
Pffff... Ik las laatst dat je een spiraal nig maar elke 8 jaar hoeft te vervangen in plaats van 5. Ik blij, want ik mu 5.
Lijkt het er op dat exact op de maand dat ik hem 5jaar heb ik hardstikke ongesteld ben geworden 😒
Dacht vanochtend eerst dat het een wondje was, want wel erg rood en dun. En het leek minder te worden, tot ik net naar de wc ging en het weer was. En nu donkerder en de textuur die ik me herinner 😒
Gelukkig had ik nog tampons van 10 jaar geleden 😂
Gelukkig tot nu toe geen buikpijn, maar hoop dat het hier bij blijft
Dat had ik ook! In januari zat ie 5 jaar, ik denk ik heb nog de tijd: ineens veel erger ongesteld! Heb maar een afspraak gemaakt om een nieuwe te plaatsen en ga het dan eens navragen hoe en wat. Ik heb van het plaatsen Gelukkig weinig last altijd en mag naar de gynaecoloog ipv de huisarts.
Bakblik
19-05-2023 om 08:27
Gisteravond aan de voice-over teksten in de informatieve, vaak technische, programma's op Rtl-Z die mijn man graag kijkt.
Dan hoor ik Jan Douwe Kroeske of Loretta Schrijver en dan denk ik: Daar gaan ZE weer!
Ze moeten.....
Ze doen......
Ze werken.......
Ze denken
Ze halen.....
Ze brengen......
Ze timmeren
Stop met dat ge-ze! Ik wil weten wie of wat ZE zijn. De ingenieurs timmeren niet dat zijn de timmermannen. De kapitein op het cruiseschip maakt geen hutten schoon dat zijn de schoonmakers! Het wordt helemaal irritant als de tekst en de beelden net een beetje asynchroon lopen. Dan zie je nog de de schoonmakers maar wordt er al gepraat over de kapitein. Aargh!!
Taartjes
19-05-2023 om 14:41
Dat een buurman al vier uur in de weer is met een hogedrukreiniger. Onze tuinen zijn echt niet groot dus wat doet hij allemaal?!
Bailey26
19-05-2023 om 15:00
Ik had een folder/poster van de great reset in de brievenbus. Heel fijn dat de wappies nu ook via de brievenbus spammen.
Hemke
19-05-2023 om 15:24
Dat Samsung geen opladers meer tegelijk met de mobiele telefoon
Verkoopt.
Moet je er apart bij kopen.