Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Rogue schreef op 17-05-2023 om 19:49:

[..]

ik zou het lekker laten staan dan kijkt ze maar de andere kant op

giphy.gif?cid=6c09b95293c9cb9be8f91cf63090ddc25bdf954e8aa54300&ep=v1_internal_gifs_gifId&rid=giphy.gif&ct=g

mijn ergernis voor vandaag:

bakfietsen!!!
de klote wind
stomme pubers in de bios die hun klep niet houden

Gheghe, het is al opgehaald

Dolfje schreef op 17-05-2023 om 17:18:

[..]

Dat is echt zeuren om het zeuren van dat mens.

Precies. Ach, nog 2 nachten en dan ben ik van haar af

Aan een complotdenker in mn omgeving.
Overal ziet men een complot.  De financiele wereld: ze vertrouwen alleen op contant geld.  Ok joh, dan ga ik iedere maand mijn pensioen wel halen in Heerlen vanuit Rotterdam....
De Bilderberggroep en het WEF/ Maxima streven naar wereldheerschappij.
Alle koninklijke families zijn kinderverkrachters en moordenaars.
Kraanwater vertrouwen ze niet: we worden langzaam vergiftigd met fluoride.  En met gif op groente en fruit en hormonen in vlees.
Vaccinaties en medicijnen zijn he-le-maal duivels.  Maar als ze iets mankeren gaan ze wel naar een ziekenhuis.....snap je ze nog...
En och och och, die chemtrails!  En 4G! En weersbeinvloeding, want de overheid laat het expres regenen en stormen!

En ik als nuchtere nadenker zou een schaap zijn! Zucht.   In tegenstelling tot hun onderbuikgevoel omdat de neef van de collega van de hond van de buurman een hartinfarct kreeg 3 maanden na vaccinatie. En ze nemen alles wat pseudowetenschappers bij hoog en laag beweren voor waarheid aan.   Iemand die 34 jaar in de medische wetenschap gewerkt heeft is per definitie een leugenaar, volgens hen.

Ik zou die moeilijke mensen het liefst naar een onbewoond eiland sturen.  Met een paar zakken onbespoten wortels, een zakje zaadjes en een regenton.

Ik ben ze zoooo zat!

Ik geloof serieus dat al die complotdenkers ooit hersenletsel hebben opgelopen. Door een hersenschudding bijvoorbeeld, waarmee ze nooit naar de dokter zijn geweest. Ik zie echt geen andere reden om zo idioot te denken.

amarna schreef op 17-05-2023 om 20:27:

Overal ziet men een complot. De financiele wereld: ze vertrouwen alleen op contant geld. Ok joh, dan ga ik iedere maand mijn pensioen wel halen in Heerlen vanuit Rotterdam....
Kraanwater vertrouwen ze niet: we worden langzaam vergiftigd met fluoride. En met gif op groente en fruit en hormonen in vlees.
Vaccinaties en medicijnen zijn he-le-maal duivels. Maar als ze iets mankeren gaan ze wel naar een ziekenhuis.....snap je ze nog...
En och och och, die chemtrails! En 4G! En weersbeinvloeding, want de overheid laat het expres regenen en stormen!

En ik als nuchtere nadenker zou een schaap zijn! Zucht. In tegenstelling tot hun onderbuikgevoel omdat de neef van de collega van de hond van de buurman een hartinfarct kreeg 3 maanden na vaccinatie. En ze nemen alles wat pseudowetenschappers bij hoog en laag beweren voor waarheid aan. Iemand die 34 jaar in de medische wetenschap gewerkt heeft is per definitie een leugenaar, volgens hen.

Ik zou die moeilijke mensen het liefst naar een onbewoond eiland sturen. Met een paar zakken onbespoten wortels, een zakje zaadjes en een regenton.

Ik ben ze zoooo zat!

Ik snap je helemaal.  Ik ken er ook 1 en ik had verwacht dat haar theorieën na corona af zouden zwakken maar ze ziet nu in alles een complot, echt triest. Ze komt er niet meer uit denk ik. 

Overal ziet men een complot. De financiele wereld: ze vertrouwen alleen op contant geld. Ok joh, dan ga ik iedere maand mijn pensioen wel halen in Heerlen vanuit Rotterdam....
Kraanwater vertrouwen ze niet: we worden langzaam vergiftigd met fluoride. En met gif op groente en fruit en hormonen in vlees.
Vaccinaties en medicijnen zijn he-le-maal duivels. Maar als ze iets mankeren gaan ze wel naar een ziekenhuis.....snap je ze nog...
En och och och, die chemtrails! En 4G! En weersbeinvloeding, want de overheid laat het expres regenen en stormen!

En ik als nuchtere nadenker zou een schaap zijn! Zucht. In tegenstelling tot hun onderbuikgevoel omdat de neef van de collega van de hond van de buurman een hartinfarct kreeg 3 maanden na vaccinatie. En ze nemen alles wat pseudowetenschappers bij hoog en laag beweren voor waarheid aan. Iemand die 34 jaar in de medische wetenschap gewerkt heeft is per definitie een leugenaar, volgens hen.

Ik zou die moeilijke mensen het liefst naar een onbewoond eiland sturen. Met een paar zakken onbespoten wortels, een zakje zaadjes en een regenton.

Ik ben ze zoooo zat!

Hier ken ik ook verschillende mensen die zo denken, heel vermoeiend 

Amarna, ik heb zo'n collega.  De hele dag door luistert ze van die opruiende  podcasts. En probeert iedereen te overtuigen. Ik zeg : wil je erover ophouden tegen mij, ik denk er nu eenmaal  anders over. Oh. Dacht dat jij ervoor open stond. Jij bent dus nog steeds niet wakker...

Vroeger gingen die complotdenkers naar een sekte toe, nu is de sekte op het internet.

Auwereel schreef op 18-05-2023 om 08:56:

Vroeger gingen die complotdenkers naar een sekte toe, nu is de sekte op het internet.

Yes please! Laat ze lekker in een sekte op de zuidpool gaan zitten… 

Aan een vriendin die gisteravond 2.5 uur bleef plakken.
Ik vind een uur tot 1.5 uur echt voldoende..

aan dat jeukexceem en de zon heeft hier  amper geschenen. Dus waarom?!

Ik erger me ook dood aan complotdenkers en vind ze bovendien heel gevaarlijk. In de VS hebben we gezien wat het teweeg kan brengen (bestorming Capitool).
Ik ken er ook eentje en er valt niet mee te praten.

Aan buurtgenoten die hun krolse katten vannacht buiten hadden gelaten. Wat een teringherrie maken die krengen. Kon er niet van slapen. 

Aan mijn pubers die niet opschieten. Ik wilde op tijd weg…

Ik ben ze zoooo zat!

tijdens corona begaf een vriendin zich op het randje en ik heb haar toen meteen afgekapt en gezegd dat onze vriendschap mij te dierbaar voor die onzin. gelukkig begreep ze het maar anders was het einde verhaal geweest. 

Herfstappeltaart schreef op 18-05-2023 om 09:18:

Ik erger me ook dood aan complotdenkers en vind ze bovendien heel gevaarlijk. In de VS hebben we gezien wat het teweeg kan brengen (bestorming Capitool).
Ik ken er ook eentje en er valt niet mee te praten.

Law&Order : SVU had een keer een afl over een chinees restaurant dat bedreigd werd omdat een of andere complot gek had geroepen dat het een dekmantel was voor mensenhandel/pedofielen. 

het was gebaseerd op een waargebeurd krantenartikel, echt triest dat mensen er zo diep in gaan... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.