Huiskamer
FaithfulDuck87
14-05-2023 om 09:23
SuzyQFive schreef op 14-05-2023 om 09:22:
[..]
De meeste mensen hebben meldingen voor groepen uit staan maar als je de hele groep aanspreekt voelt niemand zich verantwoordelijk en sommigen zich te bescheiden om te antwoorden. Je kan dus beter direct mensen aanspreken in zo’n geval.
maar als het een algemene vraag is en iedereen heeft hem wel gelezen, dan kun je gewoon antwoord geven toch?
SuzyQFive
14-05-2023 om 09:28
Friezinnetje schreef op 14-05-2023 om 09:23:
[..]
maar als het een algemene vraag is en iedereen heeft hem wel gelezen, dan kun je gewoon antwoord geven toch?
Ik vind van wel maar in groepen werkt dat nu eenmaal zo. Iedereen denkt dan: kan iemand anders ook wel beantwoorden.
Ikbengek
14-05-2023 om 13:33
groepsapps... heb er een gruwelijke hekel aan.
Zit alleen erin als het een meerwaarde heeft. Anders accepteer ik de uitnodiging niet eens.
En ook al komt er een algemene vraag. Ik antwoord wanneer ik tijd en zin heb... is her spoed? Dan bel je maar
Auwereel
14-05-2023 om 13:34
SuzyQFive schreef op 14-05-2023 om 09:02:
[..]
Die bijen kan je ook melden bij een plaatselijke imker, die komt ze dan ophalen.
We fietsten weer langs de plek vandaag, gelukkig geen horde bijen, zegt mijn man, volgens mij staat daar een bijenkast in de tuin van die school waar we net langs fietsten!
Goed om kinderen in aanraking te brengen met de natuur en bijenhouden, maar zo dicht op het fietspad is geen slimme plek!
Ik denk dat ik die school even ga mailen voordat er ongelukken gebeuren....
Koettie
14-05-2023 om 16:09
Ik heb kiespijn. En tandarts angst.
Morgen vrij dus meteen maar bellen en hopen dat ik morgen terecht kan. Wordt weinig slapen. Vind het zo gênant dat ik zo bang ben, heb er regelmatig zitten huilen.
SuzyQFive
14-05-2023 om 16:55
Koettie schreef op 14-05-2023 om 16:09:
Ik heb kiespijn. En tandarts angst.
Morgen vrij dus meteen maar bellen en hopen dat ik morgen terecht kan. Wordt weinig slapen. Vind het zo gênant dat ik zo bang ben, heb er regelmatig zitten huilen.
Sterkte! Kiespijn is gewoon rot! En als je bang voor de tandarts bent al helemaal…
Koettie
14-05-2023 om 17:28
SuzyQFive schreef op 14-05-2023 om 16:55:
[..]
Sterkte! Kiespijn is gewoon rot! En als je bang voor de tandarts bent al helemaal…
Thanks! Het is nu nog niet zo erg gelukkig. Heb het ooit zo uit de hand laten lopen dat ik een kaakontsteking kreeg want ik durfde gewoon echt niet. Zo ver gaat het nu niet komen dus lig meer wakker van de pijn dan van de spanning vannacht.
noas_1993
14-05-2023 om 17:29
Ik was er al bang voor, maar 1 of andere idioot die 10 minuten geleden vuurwerk afstak. Er kwam geen einde aan..
Ik zeg: alles wat nu nog in huizen ligt afpakken en de verkoop definitief stoppen, zo klaar ben ik met die zooi!
Ik weet dat het niet haalbaar is
FaithfulDuck87
14-05-2023 om 18:10
Aan die stomme 'supporters' van het voetbal, die maar spullen blijven gooien op het veld. Zulke domme leeghoofden! Snappen niet dat ze het helemaal verpesten voor zichzelf en de clubs. En dan kleine kinderen, die huilend op tribune zitten omdat de wedstrijd gestaakt is.
DGHK
14-05-2023 om 19:59
Aan de buurhond die alweer een uur aan één stuk aan het blaffen is. Morgen maar eens bij de wijkagent informeren hoe verder.
Buren hebben al meerdere mondelinge klachten binnen, maar ja, hoe bewijs je dat.
Rogue
14-05-2023 om 20:32
aan mezelf, besloot om het vandaag wat rustiger aan tedoen aangezien ik gister pas 02:00 thuis was... maar ik verveel me dood.... 
stokstaart
15-05-2023 om 06:30
ik kan nog wel een dag vrij en thuis en alleen gebruiken. Helaas zit ik in de trein op weg naar werk 
DGHK
15-05-2023 om 06:44
Die tokkie buurman heeft hondlief tot 23 uur laten blaffen. Heb opnames gemaakt, met tijd erbij. Dat is stap 1.
En vanmorgen om 6 uur stond er zo'n betonvrachtwagen in de straat.
Lekker jongens, rekening houden met andere mensen in de buurt.
Op zich zouden 7 uur slaap genoeg zijn. Maar als je baby in paniek steeds wakker wordt van die hond en je ligt pas na 12 uur in bed, helemaal opgefokt.
Poezie
15-05-2023 om 08:25
pfff, zijn feyenoord fans alleen maar bezig met verlies van Ajax in plaats van winst van Feyenoord?
Lange neus naar de koning, Feyenoordfans hangen spandoek aan hek Paleis Soestdijk - https://nos.nl/r/394758