Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 13-05-2023 om 09:38:

Aanbiedingen die geen aanbieding zijn, het is zó opletten
Een reep Milka chocolade van 270 gram voor 2,75 in de aanbieding. Terwijl 3 repen van elk 100 gram 0,76 cent per stuk zijn... dat is dan dus én 30 gram meer én bijna 50 cent goedkoper. Wat een belazerij steeds in de supermarkt zeg, je zult maar niet zo oplettend zijn!

Ik stond gisteren nog net niet jankend in onze Appie bij de vleeswaren voor op brood. Ze hadden hier altijd Meester en Zn broodbeleg. Nu niet meer, alleen nog AH eigen merk. Dat is dus bijna twee keer zo duur als Meester en Zn. beleg. 

HAHA!wait..what schreef op 13-05-2023 om 08:52:

[..]

Ah, graag gedaan! Is de jouwe wat ouder toevallig?

In de praktijk waar ik kom werkt een aardig jong team, volgen veel cursussen e.d.. Mijn therapeut is de enige die een echo kan/mag maken.. Dus het gebeurt regelmatig dat een collega vraagt of hij even een echo kan maken als ze het niet vertrouwen. Op die manier zijn er al best veel breukjes e.d. ontdekt

Veel succes met je zoektocht naar een nieuwe! Het is zo belangrijk dat het goed klikt en je vertrouwen in diegene hebt..

Hij is inderdaad al wat ouder, maar omdat hij altijd de tijd voor mij neemt en ik er al jaar of 10 kom ben ik uit loyaliteit gebleven. Twijfel al te lang of de behandelingen nut hebben en nu ik jou bericht lees, dan is het echt tijd voor verandering! 

Dacht lekker op het balkon te zitten... stikt vd muggen 

Yumi schreef op 13-05-2023 om 11:58:

Dacht lekker op het balkon te zitten... stikt vd muggen

Even melden, die muggen: 

https://www.naturetoday.com/intl/nl/observations/mosquito-radar

Er zijn er waarschijnlijk extra veel vanwege het natte voorjaar.

Ik kwam voor de tweede keer in een paar weken tijd een zwerm bijen op het fietspad tegen. Ik hou van bijen, maar dan in tuin of natuur, geen zwerm op het fietspad die ik niet kan ontwijken en doorheen moet fietsen!

hooikoorts

ik wordt gek van die klote bromvliegen....

Aan zeurende buren. Ja, we zijn de kozijnen aan het schuren...nou en? Moet ik het huis laten wegrotten dan?? Stel zeikerds. 

Auwereel schreef op 13-05-2023 om 13:11:

[..]

Even melden, die muggen:

https://www.naturetoday.com/intl/nl/observations/mosquito-radar

Er zijn er waarschijnlijk extra veel vanwege het natte voorjaar.

Ik kwam voor de tweede keer in een paar weken tijd een zwerm bijen op het fietspad tegen. Ik hou van bijen, maar dan in tuin of natuur, geen zwerm op het fietspad die ik niet kan ontwijken en doorheen moet fietsen!

Melding gemaakt, hoop dat ze niet meer durven te komen Kon pas het balkon op nadat alles helemaal droog was, daarna werd het minder.

Bijen op het fietspad en jij fietst daar doorheen? 😱Dat zou ik echt het lef niet voor hebben, zou omfietsen of voorlopig met het ov gaan

Dat ging ook per ongeluk met die bijen, ik zag ze pas op het laatste moment. Ik fiets er heel regelmatig, zeker 4x per week, en dit is de 2e keer in 4 weken tijd. Maar ik ga die plek nu wel mijden. Gelukkig kan je daar ook op de niet zo drukke weg fietsen en volgens mij zwermen ze alleen boven het fietspad als het weer zo ver is. 

Lag pas na songfestival in bed dus tegen half 2 en om 6:45 alweer wakker. En wakker is wakker en ben dus maar opgestaan. Had zo graag nog een uurtje of 2 geslapen 

Deels een ergernis van gisteren en deels van vandaag.

Gisteren een uitnodiging gedaan via de app aan een aantal mensen, als ik dan zie dat het is gelezen en er geen reactie op komt... snap ik echt niet!

Ik snap dat je even moet kijken of je kan, maar daar heb je toch geen uren voor nodig?

Is pas over een week, maar toch..

Auwereel schreef op 13-05-2023 om 19:54:

Dat ging ook per ongeluk met die bijen, ik zag ze pas op het laatste moment. Ik fiets er heel regelmatig, zeker 4x per week, en dit is de 2e keer in 4 weken tijd. Maar ik ga die plek nu wel mijden. Gelukkig kan je daar ook op de niet zo drukke weg fietsen en volgens mij zwermen ze alleen boven het fietspad als het weer zo ver is.

Die bijen kan je ook melden bij een plaatselijke imker, die komt ze dan ophalen. 

Dolfje schreef op 14-05-2023 om 07:32:

Lag pas na songfestival in bed dus tegen half 2 en om 6:45 alweer wakker. En wakker is wakker en ben dus maar opgestaan. Had zo graag nog een uurtje of 2 geslapen

Dito… maar hier worden zometeen zonnepanelen gelegd bij de buren dus had sowieso niet veel langer kunnen slapen. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-05-2023 om 09:14

noas_1993 schreef op 14-05-2023 om 08:49:

Deels een ergernis van gisteren en deels van vandaag.

Gisteren een uitnodiging gedaan via de app aan een aantal mensen, als ik dan zie dat het is gelezen en er geen reactie op komt... snap ik echt niet!

Ik snap dat je even moet kijken of je kan, maar daar heb je toch geen uren voor nodig?

Is pas over een week, maar toch..

oh vreselijk vind ik dat ook. Heb het met een groepsapp voor een evenement wat ik mee organiseer. Stel ik een vraag, geeft niemand antwoord. Dan zet ik er in: Heeft iemand van de 15 ook een antwoord voor mij? Krijg je meteen wel antwoord. Duhh, waarom niet meteen? 

Friezinnetje schreef op 14-05-2023 om 09:14:

[..]

oh vreselijk vind ik dat ook. Heb het met een groepsapp voor een evenement wat ik mee organiseer. Stel ik een vraag, geeft niemand antwoord. Dan zet ik er in: Heeft iemand van de 15 ook een antwoord voor mij? Krijg je meteen wel antwoord. Duhh, waarom niet meteen?

De meeste mensen hebben meldingen voor groepen uit staan maar als je de hele groep aanspreekt voelt niemand zich verantwoordelijk en sommigen zich te bescheiden om te antwoorden. Je kan dus beter direct mensen aanspreken in zo’n geval. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.