Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan de hond die de onze zomaar uit het niets aanviel  We wandelden langs een huis en ineens was die daar (blijkbaar ontsnapt uit de tuin). Gelukkig net niet kunnen bijten omdat man onze hond snel oppakte en de hond een schop gaf maar pff.. Die hond heeft de hond van de buren ook al eens goed gebeten (en wie weet hoeveel nog meer?). Eng beest 

Aan m'n rug.

Ik had vanochtend al lage rugpijn en op het moment dat ik Ibuprofen wil pakken schiet het erin..
Natuurlijk blijf ik in beweging, maar ik kan bijna niet op of om.

Ik hoop dat het morgen grotendeels over is.

MenacingSwan87

MenacingSwan87

23-04-2023 om 16:22

Aan mezelf, ik vind mijzelf weer even een beetje vermoeiend. Gaat wel weer over.. 

JeanneD1982 schreef op 23-04-2023 om 16:22:

Aan mezelf, ik vind mijzelf weer even een beetje vermoeiend. Gaat wel weer over..

Hierook. Al groot deel van de dag last van onrust en dat is in mijn geval ook letterlijk vermoeiend

Aan de  onrust  en  spanning  in mijn lijf die ik heb doordat dochter een conflict heeft ( het is háár conflict, waarom maak ik me er dan zo druk om)
Nou ja , dat laatste weet ik wel. Het is een gevoelig  meisje en ik ben degene  bij wie ze uithuilt/ de problemen  neerlegt.

MenacingSwan87

MenacingSwan87

23-04-2023 om 17:26

Lollypopje schreef op 23-04-2023 om 16:27:

[..]

Hierook. Al groot deel van de dag last van onrust en dat is in mijn geval ook letterlijk vermoeiend

Bij mij ook 

Ik wil koken maar man is soep aan het koken en dochter bakt koekjes. Uit mijn keuken! Ksssst!

Netherfield schreef op 23-04-2023 om 17:59:

Ik wil koken maar man is soep aan het koken en dochter bakt koekjes. Uit mijn keuken! Ksssst!

Soep en koekjes na vind ik wel een prima diner 

Treurniet schreef op 23-04-2023 om 09:48:

Morgen naar de tandarts. Misschien moet ik een kroon van 500 euro

Das nog goedkoop  was er vorig jaar 700 euro voor kwijt 

Omdat er zo is meegeleefd. We hebben gepraat, dat verliep in begin wat stroef maar werd open en fijn. Later toen we een serie aan het kijken waren zei ze dat ze zichzelf stom vond en vooral niet nodig geweest.
Geen idee hoe verder, voor nu is het fijn en iets rustiger aan

stokstaart schreef op 24-04-2023 om 06:28:

Omdat er zo is meegeleefd. We hebben gepraat, dat verliep in begin wat stroef maar werd open en fijn. Later toen we een serie aan het kijken waren zei ze dat ze zichzelf stom vond en vooral niet nodig geweest.

Fijn dat er open over is gepraat Stokstaart. Hopelijk doet deze situatie zich niet nog een keer voor. Ik wens je veel geluk.

stokstaart schreef op 24-04-2023 om 06:28:

Wat fijn dat jullie gesproken hebben. 

MenacingSwan87

MenacingSwan87

24-04-2023 om 09:49

Aan het weer... ik wil zon en 20 graden, heute nu maintenant...

Aan mijn altijd "thuiswerkende" Antilliaanse buurvrouw. 

En de Ah distributie staakt tot woensdag. Moet ik een andere super zoeken.

JeanneD1982 schreef op 24-04-2023 om 09:49:

Aan het weer... ik wil zon en 20 graden, heute nu maintenant...

Ja! Ik ben dit weer zo zat.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.