Huiskamer
MenacingSwan87
23-04-2023 om 11:10
Ik erger me aan de vriendin van Stokstaart.. Ik werd, net als het halve forum, zo blij van de leuke berichtjes en ineens weet mevrouw niet wat ze wil of weet ik veel wat er in haar hoofd omgaat...

Ik baal bijna net zo erg als Stokstaart...
(Ik mag dit niet opschrijven van mijzelf maar het is een ergenis dus ontopic)
Ook van mij voor Suzy
PerfumedAlpaca84
23-04-2023 om 11:51
JeanneD1982 schreef op 23-04-2023 om 11:10:
Ik erger me aan de vriendin van Stokstaart.. Ik werd, net als het halve forum, zo blij van de leuke berichtjes en ineens weet mevrouw niet wat ze wil of weet ik veel wat er in haar hoofd omgaat...
![]()
Ik baal bijna net zo erg als Stokstaart...![]()
(Ik mag dit niet opschrijven van mijzelf maar het is een ergenis dus ontopic)Ook van mij voor Suzy
![]()
Nou, precies!
voor Suzy en Stokstaart
Treurniet
23-04-2023 om 11:53
Ik erger me dat er hier alleen gepraat lijkt te worden over relatieproblemen. ![]()
Bakblik
23-04-2023 om 12:17
Aan die $%¥$× helikopter die hier al sinds vrijdag rondjes over de streek vliegt.
Bollenstreek vanaf boven bekijken met een helikopter. Om allerlei redenen (klimaat, geluidsoverlast etc) zou dat verboden moeten worden. Er gaan ook nog vliegtuigjes af en toe. Zeker dit corsoweekend.
Was het maar weer half mei.......
Dan is het toeristenseizoen hier weer voorbij.
Yumi
23-04-2023 om 12:46
Treurniet schreef op 23-04-2023 om 11:53:
Ik erger me dat er hier alleen gepraat lijkt te worden over relatieproblemen.
Je begrijpt niet dat een relatieprobleem meer "binnenkomt", dan bijvoorbeeld jou ergernis vanmorgen over een kroon van € 500,-?
Dolfje
23-04-2023 om 12:48
Bakblik schreef op 23-04-2023 om 12:17:
Aan die $%¥$× helikopter die hier al sinds vrijdag rondjes over de streek vliegt.
Bollenstreek vanaf boven bekijken met een helikopter. Om allerlei redenen (klimaat, geluidsoverlast etc) zou dat verboden moeten worden. Er gaan ook nog vliegtuigjes af en toe. Zeker dit corsoweekend.
Was het maar weer half mei.......
Dan is het toeristenseizoen hier weer voorbij.
Oh dat is een behoorlijk irritant geluid ja. Ik woon vlakbij een (militair) vliegveld en hoor het ook wel regelmatig maar niet zo dagen aan een stuk gelukkig.
HAHA!wait..what
23-04-2023 om 12:57
Yumi schreef op 23-04-2023 om 12:46:
[..]
Je begrijpt niet dat een relatieprobleem meer "binnenkomt", dan bijvoorbeeld jou ergernis vanmorgen over een kroon van € 500,-?
Nouja, elke ergernis mag er zijn en genoemd worden natuurlijk.. Dus of het nu geld is of een relatieprobleem 😉
Ik vind het wel heel mooi om te zien hoe iedereen meeleeft en dat er veel reacties zijn met sterkte en succes wensen 🥰 Dat kan voor een ander wel een ergernis zijn en dat mag ook..
Bakblik
23-04-2023 om 12:59
Dolfje schreef op 23-04-2023 om 12:48:
[..]
Oh dat is een behoorlijk irritant geluid ja. Ik woon vlakbij een (militair) vliegveld en hoor het ook wel regelmatig maar niet zo dagen aan een stuk gelukkig.
Dit corsoweekend drie dagen achter elkaar, in de andere weekenden in april was het maar 1 dag. Straks worden de bollen gekopt en is er niks meer te zien dus het moet nu! Maar voor omstanders irritant dat is zeker. Het gaat niet aan een stuk door. Een vluchtje duurt 10 minuten dan dalen, passagiers wisselen en weer omhoog en daar woon ik gelukkig niet vlakbij.
watertoren
23-04-2023 om 13:04
stokstaart schreef op 23-04-2023 om 13:00:
Ze komt om 15u.
Succes! Ik hoop dat je dan weet waar je aan toe bent. Deze onzekerheid is niet te doen lijkt me. Ik zal voor je duimen voor een goede afloop.
Dolfje
23-04-2023 om 13:05
watertoren schreef op 23-04-2023 om 13:04:
[..]
Succes! Ik hoop dat je dan weet waar je aan toe bent. Deze onzekerheid is niet te doen lijkt me. Ik zal voor je duimen voor een goede afloop.
Ik ook!
Yumi
23-04-2023 om 13:09
HAHA!wait..what schreef op 23-04-2023 om 12:57:
[..]
Nouja, elke ergernis mag er zijn en genoemd worden natuurlijk.. Dus of het nu geld is of een relatieprobleem 😉
Ik vind het wel heel mooi om te zien hoe iedereen meeleeft en dat er veel reacties zijn met sterkte en succes wensen 🥰 Dat kan voor een ander wel een ergernis zijn en dat mag ook..
O zeker wel, ik schrijf ook niet dat het niet genoemd zou mogen worden! Maar ik begrijp wel waarom dat er meer reacties komen op een relatieprobleem. Het heeft meer impact op je leven en daardoor verdwijnen andere berichten naar de achtergrond.
Yumi
23-04-2023 om 13:18
stokstaart schreef op 23-04-2023 om 13:00:
Ze komt om 15u.
Ik hoop dat het haar (onhandige)manier was om even op de rem te trappen.... succes
HAHA!wait..what
23-04-2023 om 13:21
Yumi schreef op 23-04-2023 om 13:09:
[..]
O zeker wel, ik schrijf ook niet dat het niet genoemd zou mogen worden! Maar ik begrijp wel waarom dat er meer reacties komen op een relatieprobleem. Het heeft meer impact op je leven en daardoor verdwijnen andere berichten naar de achtergrond.
Ja, zo zie ik het ook hoor. Vind ik ook begrijpelijk! Ik merk dat er in dit topic eens in de zoveel tijd weer zoiets voorbij komt dat er een geërgerde reactie komt op wat er geschreven wordt of omdat het iets te 'off topic' wordt naar hun mening. Zulke dingen mogen ook geuit worden, want een ergernis, maar ook daar komt weer een ergernis van..Zo blijf je bezig haha 😅 (oké wat ik hiermee wil zeggen? Geen idee 😁)
HAHA!wait..what
23-04-2023 om 13:28
Yumi schreef op 23-04-2023 om 13:18:
[..]
Ik hoop dat het haar (onhandige)manier was om even op de rem te trappen.... succes
Ja, zoiets zou het best kunnen zijn..
Veel succes Stokstaart, hopelijk een duidelijk en fijn gesprek zometeen 😘