Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik snap dat je dit heel slecht trekt.. hopelijk komen jullie eruit 

sterkte Suzy en stokstaartje

@stokstaartje & Suzy

had er een hoop vandaag...
vriend werd om 8.00 wakker gebeld vanwege een probleem op zijn werk.. tot zover uitslapen.
pakket wat ik bestelt had is niet geleverd. 

en moest doodleuk mijn zitplaats in de tram afstaan terwijl er genoeg plek was

stokstaart schreef op 22-04-2023 om 17:31:

[..]

Serieus vanuit het niks heeft ze er vanmiddag een "ik twijfel soms" bom gelegd. Ik zit dus alleen thuis ipv de plannen die we samen hadden voor vanavond.

Hé bah wat naar  

Stokstaartje wat rot voor je, sterkte hoor!

Ik had sjans en mn bestie heeft dat echt professioneel gecockblockt. Onbedoelt maar toch jammer 

Afgelopen nacht super slecht geslapen, veel wakker geweest en knallende hoofdpijn.
Ze appte gister vanaf de verjaardag dat ze me mistte en later een slaap lekker met een hartje. Om mijn verwarring compleet te maken denk ik.
Ik voel me slap maar wil zo even een klein stukje hardlopen want ik vreet me nu al op dat we vandaag gaan praten.

stokstaart schreef op 23-04-2023 om 09:03:

Afgelopen nacht super slecht geslapen, veel wakker geweest en knallende hoofdpijn.
Ze appte gister vanaf de verjaardag dat ze me mistte en later een slaap lekker met een hartje. Om mijn verwarring compleet te maken denk ik.
Ik voel me slap maar wil zo even een klein stukje hardlopen want ik vreet me nu al op dat we vandaag gaan praten.

Goed dat je hebt aangegeven niet mee te willen doen aan aantrekken/afstoten-spelletjes. Ik duim voor je 

Herfstappeltaart schreef op 23-04-2023 om 09:04:

[..]

Goed dat je hebt aangegeven niet mee te willen doen aan aantrekken/afstoten-spelletjes. Ik duim voor je

Ik ook!

Ik werd vannacht zwetend en met razende buikpijn wakker, uur op de wc doorgebracht en nog even op de bank gezeten met buikkrampen. Gelukkig is het nu weer over maar ben nu helaas niet echt uitgerust wakker geworden.

Dolfje schreef op 23-04-2023 om 09:24:

Ik werd vannacht zwetend en met razende buikpijn wakker, uur op de wc doorgebracht en nog even op de bank gezeten met buikkrampen. Gelukkig is het nu weer over maar ben nu helaas niet echt uitgerust wakker geworden.

Beterschap ❤️

Ik werd al vroeg wakker van, ik dacht, iemand die aan het klussen was. Dus ik dacht: wtf?! Toen ik beter luisterde bleek het de specht in de appelboom te zijn. Ik doezelde weer weg. Vervolgens werd ik wakker van de overburen die weggingen, die kinderen zijn nooit zachtjes en vervolgens ging mijn dochter in bad met muziek aan op haar telefoon. Dat is zo’n rotgeluid… Nou, ik ga zo de trap maar in de tweede laag verf zetten. Morgen komt de stoffeerder. 

MenacingSwan87

MenacingSwan87

23-04-2023 om 09:35

stokstaart schreef op 23-04-2023 om 09:03:

SuzyQFive schreef op 23-04-2023 om 09:30:

[..]

Beterschap ❤️

Dankjewel maar het is al over gelukkig.

Morgen naar de tandarts. Misschien moet ik een kroon van 500 euro

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.