Huiskamer
Dolfje
12-04-2023 om 17:54
Wandelvrouwtje schreef op 12-04-2023 om 16:06:
[..]
Ik duim!!
Ik ook!
Massaal duimen voor stokstaart!
HAHA!wait..what
12-04-2023 om 19:06
🤞 Ik duim ook mee voor je, Stokstaart 😁
Grrr, ik erger me aan het gedrag van (zogenaamde) vriendinnetjes van dochter. Ze zitten nu in groep 8, ik geloof best dat dit een lastige leeftijd is maar een paar zijn/doen zo gemeen 😕 Ik mag me er niet mee bemoeien dus ik laat het nog maar eventjes zo..
Maar pff, ze is deze week al een paar keer in tranen geweest en vind het echt naar om te zien!
HAHA!wait..what
12-04-2023 om 19:53
rooiekater schreef op 12-04-2023 om 19:47:
heb zin om te gillen te janken en vooral overal een bom op te gooien
Ai, dat klinkt niet goed ☹
Loulou39
12-04-2023 om 20:06
stokstaart schreef op 12-04-2023 om 15:51:
Ik heb geen idee waar ik dit neer moet zetten en ik heb me geen moment geërgerd, maar omdat ik hier al geschreven had dat ik van de zenuwen had wakker gelegen maar hier.
Het gesprek was heel leuk. Ik heb er een positief gevoel over maar er zijn nog 2 andere kandidaten. Morgen hoor ik of ik door ben naar ronde 2 en heb heeeeeel hard duimen nodig want de functie is super leuk!!
🤞🏼
Loulou39
12-04-2023 om 20:08
Dolfje schreef op 12-04-2023 om 14:24:
Echt wat een ongelooflijk klote weer. Vanmorgen door de regen, net weer zeiknat geworden en ik wil zo naar de sportschool en boodschappen doen en moet vanavond ook nog werken
![]()
Ik haat dit weer!
Ik ook! Ben vanmorgen zo ontzettend natgeregend dat m’n schoenen nog steeds vochtig zijn (ben net thuis) 😝
MenacingSwan87
12-04-2023 om 20:17
Bakblik schreef op 12-04-2023 om 15:11:
[..]
Kan ik jou (hoewel ik je graag lees) altijd nog onder de negeerknop zetten. 😂🤣😉
Grapje hè, maar dat snap je hoop ik.
Geen slecht idee als ik de komende week met nog kuttere liedjes kom....
SuzyQFive
12-04-2023 om 20:59
SombraOnline schreef op 12-04-2023 om 15:08:
Ik zoek een nieuwe baan, ben vanaf 1 mei beschikbaar. Maar word overal afgewezen.
Had ik maar m'n opleiding afgerond...
Hopelijk vind je snel iets
SuzyQFive
12-04-2023 om 21:06
HAHA!wait..what schreef op 12-04-2023 om 19:06:
🤞 Ik duim ook mee voor je, Stokstaart 😁
Grrr, ik erger me aan het gedrag van (zogenaamde) vriendinnetjes van dochter. Ze zitten nu in groep 8, ik geloof best dat dit een lastige leeftijd is maar een paar zijn/doen zo gemeen 😕 Ik mag me er niet mee bemoeien dus ik laat het nog maar eventjes zo..
Maar pff, ze is deze week al een paar keer in tranen geweest en vind het echt naar om te zien!
Met mijn dochter precies zo.
Een van de Queen Bees roept de hele tijd dat zij h/v advies heeft en zij ‘maar’ k/tl
Of ze doen lummelen en dan gaan ze expres haar bal niet vangen. En het erge vind ik nog dat ze haar andere vriendinnen opstoken om niet met haar te spelen. Met teksten als je met Suzydochter gaat spelen ben ik je vriendin niet meer.
Het nare vind ik nog dat dit meisjes zijn die vanaf de kleuterklas al hier thuis komen waardoor ik het nog erger vind. Voelt gewoon als verraad, ook van die ouders.
HAHA!wait..what
12-04-2023 om 22:06
SuzyQFive schreef op 12-04-2023 om 21:06:
[..]
Met mijn dochter precies zo.
Een van de Queen Bees roept de hele tijd dat zij h/v advies heeft en zij ‘maar’ k/tlOf ze doen lummelen en dan gaan ze expres haar bal niet vangen. En het erge vind ik nog dat ze haar andere vriendinnen opstoken om niet met haar te spelen. Met teksten als je met Suzydochter gaat spelen ben ik je vriendin niet meer.
Het nare vind ik nog dat dit meisjes zijn die vanaf de kleuterklas al hier thuis komen waardoor ik het nog erger vind. Voelt gewoon als verraad, ook van die ouders.
Ah wat naar/verdrietig voor je dochter
hoe reageert zij daar op? En jij?
Hier heeft dochter een ziekte (spieren) en ze kan niet snel fietsen enzo. Met gym/sport krijgt ze de hele tijd gezeur over zich heen en ook dat ze haar achterlaten als ze fietsen, dan gaan ze er snel vandoor.. Het stomme is dat ze dus nog steeds met die meiden speelt en het dan gewoon leuk hebben. Vorige week nog hier gegeten enzo, niks aan de hand...Voor nu maar gezegd dat ze zich op de anderen moet richten (het zijn 2 groepjes waar ze mee omgaat). Ik heb zo'n vermoeden dat ze zelf heel onzeker zijn en misschien wel jaloers zijn omdat dochter bij 1 meisje (van het leuke groepje zeg maar) in de klas komt volgend jaar, en zij allemaal een verschillend niveau gaan doen. Daar zijn ze heel erg mee bezig nu.
Maar idd die queen bees, verschrikkelijk
Dat gevoel van verraad snap ik heel goed, zelf ook een beetje hetzelfde gevoel.. Dikke knuffel voor je dochter!
Yumi
12-04-2023 om 23:02
Netherfield schreef op 12-04-2023 om 17:09:
Ik erger me aan Bol.com. Ik had drie dingen besteld voor een vriendin, om te laten bezorgen op haar adres. Het zou allemaal gisteren bezorgd worden. Het kleinste is ook bezorgd, de twee grotere dingen niet. Daar stond gisteren wordt bezorgd achter. Nu staat er bezorgd, maar ze heeft het nog niet gekregen.
Dit ben ik niet van ze gewend!
Ik had ook 3 dingen besteld... zou allemaal op dezelfde dag komen, maar nee hoor 3 dagen achter elkaar
SuzyQFive
12-04-2023 om 23:07
Dochter is er wel verdrietig over. Vooral omdat ze voor een vriendinnetje bij haar op dansen is gegaan maar die wordt dus steeds weggekaapt door QB.
We vertellen haar dat het heel verdrietig is en dat ze vooral ook contact met de andere kinderen van dansen moet gaan zoeken. Dat vindt ze altijd lastig.
Gelukkig heeft ze nog wel een vriendinnetje met wie ze naar dezelfde school gaat en waar het contact leuk mee is.
Nu reageert ze zelf ook niet altijd even handig dus we zijn ook bezig om dat een beetje in goede banen te leiden.
Yumi
12-04-2023 om 23:09
SuzyQFive en HAHA!wait..what wat naar voor jullie dochters, door dit soort dingen kan je, jezelf als moeder zo machteloos voelen 
rooiekater
13-04-2023 om 06:17
HAHA!wait..what schreef op 12-04-2023 om 19:53:
[..]
Ai, dat klinkt niet goed ☹
![]()
De korte versie
Bewoners die brutaal zijn en mij uit schelden, collega's die door de hoge werkdruk er niet gezelliger op worden, de woningbouw die denkt dat ze de compensatie voor de blokverwarming kunnen houden blijkbaar zijn de bewoners van de blokverwarming niet in staat dit geld zelf te beheren.
Had ik maar m'n opleiding afgerond...