Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

12-04-2023 om 14:02

JeanneD1982 schreef op 12-04-2023 om 13:49:

Ik heb altijd wel liedjes in mijn hoofd (mijn hoofd is een beetje raar; een soort wandelend radiostation dat alles onthoudt wat die bewust of onbewust hoort...) en ik heb nu al 2 dagen een liedje in mn kop wat ik stom vind..
Ik weet niet eens hoe het heet en wie het zingt want ik ben niet zo van de popmuziek..('I cannot forget lalala baby your the one u still turn me oohooon u van make me whole again whoooohoooohooohoooo...")

Haha, ik heb nu een ander liedje in mijn hoofd hierdoor. 'ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, loop de hele dag te zingen en te fluuuuuuuiten'

Dankje!

Echt wat een ongelooflijk klote weer. Vanmorgen door de regen, net  weer zeiknat geworden en ik wil zo naar de sportschool en boodschappen doen en moet vanavond ook nog werken 
Ik haat dit weer!

Nu droog hier na een hele bak ellendige regen

Het is heel verleidelijk om niet te gaan maar ik
moet toch nog naar de winkel en kan dan na sporten meteen douchen want daar heb ik vanavond als ik tegen 23:00 uur thuis kom natuurlijk ook geen zin meer in dus hup omkleden 

aan het openbaar vervoer. Voorheen gingen ze 2 keer in het uur, nu maar 1 keer. Het is wennen om veel langer onderweg te zijn.. maar gelukkig kan ik dadelijk mijn auto ophalen

MenacingSwan87

MenacingSwan87

12-04-2023 om 15:07

Bakblik schreef op 12-04-2023 om 13:52:

[..]

Fijn, dankjewel. 😁Kan je volgende keer alleen melden dat je een liedje in je hoofd hebt zonder hier de tekst uit te schrijven? Ik ken flarden van dat liedje, zit nu in mijn kop. Ik ga denk ik maar de zangtutorials aanzetten die ik "moet kennen" voor het meezingconcert volgende maand. Dan gaat dit liedje er misschien uit. 😉

Zeker niet, gedeelde smart is halve smart en graag gedaan 

Ik zoek een nieuwe baan, ben vanaf 1 mei beschikbaar. Maar word overal afgewezen.  Had ik maar m'n opleiding afgerond...

Broodjebrie schreef op 12-04-2023 om 14:53:

aan het openbaar vervoer. Voorheen gingen ze 2 keer in het uur, nu maar 1 keer. Het is wennen om veel langer onderweg te zijn.. maar gelukkig kan ik dadelijk mijn auto ophalen

Ik voel je.

Het toeristenseizoen is hier begonnen. 1x per uur een bus vanaf het station naar een plek waar je op een bus naar de attractie kan stappen. Zie ik iedere keer als ik dochter breng naar het station toeristen staan te verkleumen voor wel 40 minuten soms.

De haal en brengfile bestaat hier soms uit meer dan 11 auto's. Tot december ging de bus nog 2x per uur maar ja onrendabel lijn dus terug naar 1 x per uur. Die zal er bij de volgende dienstregeling ook wel uit gaan wegens onrendabel maar ja als het niet aansluit (zeg bus-trein overstap met een wachttijd van 10-15 minuten is acceptabel) de overstaptijden meer dan 20 minuten zijn gaat niemand meer met de bus. Wie kan fietsen pakt de fiets, wie (tijdelijk) niet kan fietsen wordt gebracht en gehaald.

MenacingSwan87

MenacingSwan87

12-04-2023 om 15:09

Wandelvrouwtje schreef op 12-04-2023 om 14:02:

[..]

Haha, ik heb nu een ander liedje in mijn hoofd hierdoor. 'ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, loop de hele dag te zingen en te fluuuuuuuiten'

Dankje!

🤫 want die zit ook regelmatig in mijn hoofd...

JeanneD1982 schreef op 12-04-2023 om 15:07:

[..]

Zeker niet, gedeelde smart is halve smart en graag gedaan

Kan ik jou (hoewel ik je graag lees) altijd nog onder de negeerknop zetten. 😂🤣😉

Grapje hè, maar dat snap je hoop ik.

Ik heb geen idee waar ik dit neer moet zetten en ik heb me geen moment geërgerd, maar omdat ik hier al geschreven had dat ik van de zenuwen had wakker gelegen maar hier.
Het gesprek was heel leuk. Ik heb er een positief gevoel over maar er zijn nog 2 andere kandidaten. Morgen hoor ik of ik door ben naar ronde 2 en heb heeeeeel hard duimen nodig want de functie is super leuk!!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

12-04-2023 om 16:06

stokstaart schreef op 12-04-2023 om 15:51:

Ik heb geen idee waar ik dit neer moet zetten en ik heb me geen moment geërgerd, maar omdat ik hier al geschreven had dat ik van de zenuwen had wakker gelegen maar hier.
Het gesprek was heel leuk. Ik heb er een positief gevoel over maar er zijn nog 2 andere kandidaten. Morgen hoor ik of ik door ben naar ronde 2 en heb heeeeeel hard duimen nodig want de functie is super leuk!!

Ik duim!!

spannend stokstaart, ik duim

Ik erger me aan Bol.com. Ik had drie dingen besteld voor een vriendin, om te laten bezorgen op haar adres. Het zou allemaal gisteren bezorgd worden. Het kleinste is ook bezorgd, de twee grotere dingen niet. Daar stond gisteren wordt bezorgd achter. Nu staat er bezorgd, maar ze heeft het nog niet gekregen. 
Dit ben ik niet van ze gewend!

Gelukkig koop ik nooit bij bol.com.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.