Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

stokstaart schreef op 11-04-2023 om 21:35:

Ik heb me aan mezelf geërgerd. Morgen een sollicitatiegesprek en ik ben stik zenuwachtig. Uiteraard tot in de puntjes voorbereid. Maar grootste angst is dat ik alles ben vergeten als ik daar zit.

Veel succes morgen! Het komt vast goed 🍀

Ik ergerde me aan de vele telefoontjes op het werk vandaag. Sommigen daarvan op een hele nare toon (ze waren het niet eens met de factuur). Ik kan me heel goed voorstellen dat het best een lastige en dure tijd is op het moment maar pff.. Een beetje vriendelijker mag best 😅

ik lig al 2u wakker met een te druk hoofd.   Alles al geprobeerd maar ik blijf maar malen over de sollicitatie

Dat ik dadelijk mezelf weer in een regenpak moet hijsen. 

Ik erger me aan alles vandaag en ben chagrijnig. Heb medelijden met mijn collega’s straks. 
Stokstaart, je kan het. Echt. 

Stokstaartje succes straks. 

En on topic: Er waren hier vannacht ergens in de buurt hele harde knallen. Lag te trillen in mijn bed en kon de slaap niet meer vatten. Wordt een lange dag vandaag en ik moet zoveel.......😒

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

12-04-2023 om 08:29

go stokstaart, je kunt het!!

Ik erger me aan mijn eigen ritme. Zit ik alweer anderhalf uur alleen op kantoor op deze samenwerkdag. Iedereen begint veel later dan ik.

stokstaartje succes!

Broodjebrie schreef op 11-04-2023 om 19:06:

[..]

Huisarts bellen met je dochter naast je en je niet af laten schepen!

Huisarts doet er bij mij niks aan.  Ben er al zo vaak geweest. Veel medicijnen  mag ik ook niet vanwege mijn infarct. Misschien  kan dd amitryptilline  nog opgehoogd, maar die heeft als bijwerking gewichtstoename  en ik ben al flink te zwaar.

ik heb mijn cbdolie  nu maar ( extreem ) verhoogd. Het lijkt nu ietsje beter te gaan. Gelukkig,  want moet werken vanmiddag  en vanavond. Afzeggen  gaat  ook niet, we hebben al meerdere zieken in het team. Maar goed. Voor pijn zeg ik sowieso  nooit af. Maar zo veel mogelijk  gaan zitten tijdens  mijn avonddienst.  Normaal  ben ik vaak aan het lopen langs de kamers, bijvullen, collega's  helpen enz. als het even rustig is. Vanavond  dan maar zelf mijn rust pakken  als ik de kans heb .

Stokstaart, succes!! Ik ga voor je duimen!!

Blauwevis schreef op 10-04-2023 om 17:37:

Dat ik zo afhankelijk ben van andere mensen terwijl ik weinig sociale contacten heb. Met veel moeite de ketting weer op de fiets gekregen maar hangt hartstikke slap en ondanks YouTube filmpjes snap ik niet hoe ik 'm moet spannen dus moet ik weer hulp vragen, ook voor de 5 dozen die naar de kringloop moeten en alle zooi die naar de stort moet, hele huis en schuur staan vol met zooi wat weg moet. En het dak van de schuur is ook nog eens lek.

Ik wil je niet bang maken hoor maar laat die fietsketting ajb repareren. Gewoon door de fietsenmaker.  Afgelopen zomer heb ik een flinke smak gemaakt toen mijn fietsketting er voor de zoveelste keer afvloog. Gelukkig niets gebroken maar wel een gat in mijn knie en mijn jurk kon de vuilnisbak in.
Doen hoor!

tis weer zo ver…. De eerste muggenbultjes van het jaar zijn er 

oudmaarnognietkoud schreef op 12-04-2023 om 11:14:

[..]

Ik wil je niet bang maken hoor maar laat die fietsketting ajb repareren. Gewoon door de fietsenmaker. Afgelopen zomer heb ik een flinke smak gemaakt toen mijn fietsketting er voor de zoveelste keer afvloog. Gelukkig niets gebroken maar wel een gat in mijn knie en mijn jurk kon de vuilnisbak in.
Doen hoor!

Ik ben gisteren heel voorzichtig elk hobbeltje ontwijkend naar het werk gefietst en op de terugweg langs de fietsenmaker gegaan, beetje jammer van het geld maar veiligheid is idd belangrijker. 

MenacingSwan87

MenacingSwan87

12-04-2023 om 13:49

Ik heb altijd wel liedjes in mijn hoofd (mijn hoofd is een beetje raar; een soort wandelend radiostation dat alles onthoudt wat die bewust of onbewust hoort...) en ik heb nu al 2 dagen een liedje in mn kop wat ik stom vind.. 
Ik weet niet eens hoe het heet en wie het zingt want ik ben niet zo van de popmuziek..('I cannot forget lalala baby your the one u still turn me oohooon u van make me whole again whoooohoooohooohoooo...") 

JeanneD1982 schreef op 12-04-2023 om 13:49:

Ik heb altijd wel liedjes in mijn hoofd (mijn hoofd is een beetje raar; een soort wandelend radiostation dat alles onthoudt wat die bewust of onbewust hoort...) en ik heb nu al 2 dagen een liedje in mn kop wat ik stom vind..
Ik weet niet eens hoe het heet en wie het zingt want ik ben niet zo van de popmuziek..('I cannot forget lalala baby your the one u still turn me oohooon u van make me whole again whoooohoooohooohoooo...")

Fijn, dankjewel. 😁Kan je volgende keer alleen melden dat je een liedje in je hoofd hebt zonder hier de tekst uit te schrijven? Ik ken flarden van dat liedje, zit nu in mijn kop. Ik ga denk ik maar de zangtutorials aanzetten die ik "moet kennen" voor het meezingconcert volgende maand. Dan gaat dit liedje er misschien uit. 😉

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.