Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan een plekje (op de plek waar mijn verstandskies zat). Nu voelt er een soort van bobbeltje. Ik voel het vooral tijdens het poetsen, alsof er wat roodheid zit. Het voelt alsof mijn verstandskies doorkomt, maar dat kan niet, omdat die al getrokken zijn. Er zit dus een bultje (ik kan het niet goed zien in de spiegel, zit rechtsboven namelijk)..

Ik maak me redelijk snel zorgen, dus toch maar een afspraak bij de tandarts maken. Een aantal weken geleden toen ik voor het eerst naar deze nieuwe tandarts ging zat er nog niet. Alleen een paar kleine gaatjes waar over 2 weken aan gedaan wordt.

Maar dit vind ik heel irritant..

vrouw92 schreef op 08-04-2023 om 19:22:

Aan een plekje (op de plek waar mijn verstandskies zat). Nu voelt er een soort van bobbeltje. Ik voel het vooral tijdens het poetsen, alsof er wat roodheid zit. Het voelt alsof mijn verstandskies doorkomt, maar dat kan niet, omdat die al getrokken zijn. Er zit dus een bultje (ik kan het niet goed zien in de spiegel, zit rechtsboven namelijk)..

Ik maak me redelijk snel zorgen, dus toch maar een afspraak bij de tandarts maken. Een aantal weken geleden toen ik voor het eerst naar deze nieuwe tandarts ging zat er nog niet. Alleen een paar kleine gaatjes waar over 2 weken aan gedaan wordt.

Maar dit vind ik heel irritant..

Zoiets komt altijd in of voor het weekend.... Om de zorgen weg te nemen, zou je op het forum van tandarts.nl kunnen vragen wat dit zou kunnen zijn. Zelf kreeg ik daar snel een antwoord, (van een tandarts) waardoor ik gerustgesteld was.

Yumi schreef op 08-04-2023 om 19:28:

[..]

Zoiets komt altijd in of voor het weekend.... Om de zorgen weg te nemen, zou je op het forum van tandarts.nl kunnen vragen wat dit zou kunnen zijn. Zelf kreeg ik daar snel een antwoord, (van een tandarts) waardoor ik gerustgesteld was.

Dank je wel voor de goede tip, ik heb het gelijk daar geplaatst! 

vrouw92 schreef op 08-04-2023 om 19:37:

[..]

Dank je wel voor de goede tip, ik heb het gelijk daar geplaatst!

Kijk af en toe of je antwoord hebt gekregen, want ik kreeg daar geen melding van. 

1 dagje zon en ben verbrand 

rooiekater schreef op 08-04-2023 om 20:07:

Aha vandaar je naam

Gaat snel nu, onze huid is geen zon meer gewend... ik smeer met factor 50 en zag net in de spiegel een rossig gezicht

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-04-2023 om 20:48

rooiekater schreef op 08-04-2023 om 20:07:

hier geen zon gezien vandaag

Yumi schreef op 08-04-2023 om 19:48:

[..]

Kijk af en toe of je antwoord hebt gekregen, want ik kreeg daar geen melding van.

Er is al antwoord, maar daar kan ik niet echt iets mee. Natuurlijk kan zo'n tandarts naar aanleiding van een verhaal niet echt iets zinnigs zeggen. Vind het wel echt een goede tip, kende het niet. 

vrouw92 schreef op 08-04-2023 om 20:49:

[..]

Er is al antwoord, maar daar kan ik niet echt iets mee. Natuurlijk kan zo'n tandarts naar aanleiding van een verhaal niet echt iets zinnigs zeggen. Vind het wel echt een goede tip, kende het niet.

Jammer dat je er niets mee kan, ik kreeg toen wel een goed advies maar dat is natuurlijk afhankelijk van het probleem. Ben ook blij met deze site heb er ook een betere tandarts door gekregen

Controleer vandaag ING betaalrekening, wordt er ineens 2 euro 'buitenland toeslag' afgeschreven. Blijkt dat dit ergens in 2020 is ingevoerd, maar ... wij wonen sinds 2017 al weer in NL. En natuurlijk is er vandaag geen chat mogelijk. Meteen in agenda gezet dat ik dinsdagmorgen ga bellen/chatten of wat dan ook

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-04-2023 om 13:06

Aan het weer! Geen zon, fris. Niet wat de voorspelling was. 

Friezinnetje schreef op 09-04-2023 om 13:06:

Aan het weer! Geen zon, fris. Niet wat de voorspelling was.

Ja dit.

En aan mijn veel te vette soep die ik heb gemaakt. Gewoon een schenkel als altijd maar kan een wak hakken in de vetlaag bovenop de soep.  Ga het er nu maar een beetje af schepen met de schuimspaan. Vet geeft wel de smaak aan de soep maar dit is teveel. 

Ik ben gebroken. 
Vannacht niet geslapen door een buurtfeest dat tot 3 uur doorging met keiharde muziek en gegil in de tuin. 
In de tussentijd dochter overstuur en niet in slaap te krijgen. 
Mijn hele weekend is nu echt gewoon naar de knoppen omdat mensen nergens meer rekening mee houden. Ben er strontchagrijnig van. Ik had al zo weinig energie. 

Regendrup. schreef op 09-04-2023 om 13:32:

Ik ben gebroken.
Vannacht niet geslapen door een buurtfeest dat tot 3 uur doorging met keiharde muziek en gegil in de tuin.
Mijn hele weekend is nu echt gewoon naar de knoppen omdat mensen nergens meer rekening mee houden. Ben er strontchagrijnig van. Ik had al zo weinig energie.

Ik voel met je mee en ken de ervaring. Jarenlang ging ik zo de kerst in.  Buurman jarig op 24 december, tent in de tuin en feesten.  Buurman is nu verhuisd, hij vond dat de buurt zo kon zeuren. 

Regendrup. schreef op 09-04-2023 om 13:32:

Ik ben gebroken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.