Huiskamer
Broodjebrie
07-04-2023 om 12:12
Evaluna schreef op 07-04-2023 om 08:52:
[..]
Lief dat je het vraagt, best goed geslapen eigenlijk. Heeft dus geholpen dat bellen, anders had ik vast wakker gelegen.
Tinydancer
07-04-2023 om 13:07
aan een brief van de gemeente dat ze heel binnenkort groot onderhoud gaan plegen aan een weg achter mijn huis. In totaal tweeenhalve maand werkzaamheden. Zucht…
Wil graaag uitwijken voor het lawaai, maar te kort dag om nog iets van een betaalbaar huisje te vinden.
Netherfield
07-04-2023 om 13:15
Ik heb me geërgerd aan iemand die de supermarkt, de zelfbediening noemt. We zijn niet meer in de sixties!
Poezie
07-04-2023 om 13:26
Aan een vriendin die niet normaal antwoord kan geven, enkel met "okay...."
SuzyQFive
07-04-2023 om 13:51
Tinydancer schreef op 07-04-2023 om 13:07:
aan een brief van de gemeente dat ze heel binnenkort groot onderhoud gaan plegen aan een weg achter mijn huis. In totaal tweeenhalve maand werkzaamheden. Zucht…
Wil graaag uitwijken voor het lawaai, maar te kort dag om nog iets van een betaalbaar huisje te vinden.
Hier net zo aan de huurhuizen in deze straat en omliggende straten. Daar wordt een parkeerplaats voor opgeofferd waar altijd auto’s staan. Terwijl een straat verder een parkeerplaats is waar alleen overdag een paar auto’s staan. Gaat verdorie ook nog een jaar duren.
Poezie
07-04-2023 om 13:56
SuzyQFive schreef op 07-04-2023 om 13:51:
[..]
Hier net zo aan de huurhuizen in deze straat en omliggende straten. Daar wordt een parkeerplaats voor opgeofferd waar altijd auto’s staan. Terwijl een straat verder een parkeerplaats is waar alleen overdag een paar auto’s staan. Gaat verdorie ook nog een jaar duren.
Baas boven baas: hier zijn ze twee jaar bezig geweest met de verbouwing van een schoolpand tot appartementen, daarna is de riolering vervangen in de straat, daarna heeft de woningbouwvereniging groot onderhoud gepleegd aan onze huizen en nu zijn ze in de straat achter ons aan het slopen en straks weer opnieuw nieuwbouw er neer zetten.
Al met al zullen we minimaal 5 à 6 jaar in de troep en herrie zitten.
lientje69
07-04-2023 om 15:55
Ik krijg een bedrag terug van het Nuon. In de app staat deze op uitbetaald, maar ik heb nog niets ontvangen. Geduld is een schone zaak, maar dat heb ik nu even niet...
Treurniet
07-04-2023 om 19:04
Poezie schreef op 07-04-2023 om 13:56:
[..]
Baas boven baas: hier zijn ze twee jaar bezig geweest met de verbouwing van een schoolpand tot appartementen, daarna is de riolering vervangen in de straat, daarna heeft de woningbouwvereniging groot onderhoud gepleegd aan onze huizen en nu zijn ze in de straat achter ons aan het slopen en straks weer opnieuw nieuwbouw er neer zetten.
Al met al zullen we minimaal 5 à 6 jaar in de troep en herrie zitten.
Wat een ellende!
Ze gaan hier de huizen ook verbouwen. Helaas is het ook wel nodig, anders had ik gelijk nee gezegd .
Tuinfluiter
07-04-2023 om 22:27
Als ik al die bouw ellende lees valt mijn ergernis eigenlijk erg mee.
Maar toch vanavond een lekker verrassings menu gegeten alleen het dessert. Magnolia mousse en ijs hoe verzin je het. Echt het smaakt naar bloemen en die horen mijn inziens gewoon in een vaas. Wat is er mis met een aardbei of een peer in in toetje. Waarom vezinnen koks zulke rare dingen brr.
HAHA!wait..what
07-04-2023 om 22:55
Tuinfluiter schreef op 07-04-2023 om 22:27:
Als ik al die bouw ellende lees valt mijn ergernis eigenlijk erg mee.
Maar toch vanavond een lekker verrassings menu gegeten alleen het dessert. Magnolia mousse en ijs hoe verzin je het. Echt het smaakt naar bloemen en die horen mijn inziens gewoon in een vaas. Wat is er mis met een aardbei of een peer in in toetje. Waarom vezinnen koks zulke rare dingen brr.
Oh bah, dat klinkt best smerig idd
De rest was wel 'normaal'?
Yumi
07-04-2023 om 23:26
Vandaag 4 klussers in mijn huis, 3 ervan maakten zo'n enorme zooi en gingen zelfs zagen op mijn dure lichte vloerkleed.
nr 4 van ander bedrijf, was vorige week al geweest maar wat materiaal vergeten en begon aan een andere klus maar de maat bleek niet te kloppen.
2 uur later met veel telefoontjes van andere klanten en collega's met vragen, ging hij weg. Vandaag kwam hij 1 1/2 uur te laat en bleken de op maat gemaakte (binnen)deuren niet te passen, hij zou nadenken over een oplossing maar wist niet wanneer hij terug kon komen.... druk, druk. Ik ben er zo klaar mee, geen zin in lapmiddelen na al dit prutswerk, wat mij betreft mag hij de zooi ophalen en nooit meer terug komen. Mijn boosheid kwam later, in eerste instantie had ik begrip fouten maken we allemaal... maar er is dus niks klaar, half werk en niets is bruikbaar. Denk ik een professioneel bedrijf in te huren
Tuinfluiter
08-04-2023 om 07:49
HAHA!wait..what schreef op 07-04-2023 om 22:55:
[..]
Oh bah, dat klinkt best smerig idd
De rest was wel 'normaal'?
![]()
Ja gelukkig wel de andere gangen waren echt lekker.
Treurniet
08-04-2023 om 11:57
Yumi schreef op 07-04-2023 om 23:26:
Vandaag 4 klussers in mijn huis, 3 ervan maakten zo'n enorme zooi en gingen zelfs zagen op mijn dure lichte vloerkleed.
nr 4 van ander bedrijf, was vorige week al geweest maar wat materiaal vergeten en begon aan een andere klus maar de maat bleek niet te kloppen.
2 uur later met veel telefoontjes van andere klanten en collega's met vragen, ging hij weg. Vandaag kwam hij 1 1/2 uur te laat en bleken de op maat gemaakte (binnen)deuren niet te passen, hij zou nadenken over een oplossing maar wist niet wanneer hij terug kon komen.... druk, druk. Ik ben er zo klaar mee, geen zin in lapmiddelen na al dit prutswerk, wat mij betreft mag hij de zooi ophalen en nooit meer terug komen. Mijn boosheid kwam later, in eerste instantie had ik begrip fouten maken we allemaal... maar er is dus niks klaar, half werk en niets is bruikbaar. Denk ik een professioneel bedrijf in te huren![]()
Ja, van een professioneel mag je toch wel wat verwachten..
Had hier laatst ook eentje, die gordijnrails bij de voordeur zou ophangen. Ik had nog een bocht en hij zou de bijbehorende gordijnrails meenemen. Maar toen begon hij dat de gordijnrails te smal waren en mijn zware gordijn misschien niet konden dragen. Zeg dat dan gelijk😡
Yumi
08-04-2023 om 19:13
Erger me aan mezelf, ik flap er zomaar uit dat iemand die beweert niet te roken dat wel doet
Begrijp ook niet dat iemand er intrapt dat hij niet rookt, want dat ruik je toch? Het gesprek begon over dat we ons zorgen maken om hem, 2 jaar geleden hartoperatie slechte conditie door flink overgewicht. Zegt 'n vriendin, ja maar hij rookte ook zwaar en het is hem toch gelukt om daar mee te stoppen. Dus zeg ik geloof je het zelf, je ruikt het en ik zag hem vorige week nog roken en hij gebruikt ook e-sigaret. Bah, waarom kan ik mijn waffel niet houden?
Yumi
08-04-2023 om 19:18
Treurniet schreef op 08-04-2023 om 11:57:
[..]
Ja, van een professioneel mag je toch wel wat verwachten..
Had hier laatst ook eentje, die gordijnrails bij de voordeur zou ophangen. Ik had nog een bocht en hij zou de bijbehorende gordijnrails meenemen. Maar toen begon hij dat de gordijnrails te smal waren en mijn zware gordijn misschien niet konden dragen. Zeg dat dan gelijk😡
Gordijnrails die te smal zijn? Misschien heb je rails die wat steviger zijn, maar waarom zou een rail breed moeten zijn? Die runners zijn allemaal de zelfde maat. Ik denk dat wij dezelfde prutsfessioneel hebben