Huiskamer
HAHA!wait..what
06-04-2023 om 15:04
Ohh, echt altijd een gedoe met de belastingdienst he? En als je belt krijg je (als je er al doorheen komt) vaak ook tegenstrijdige/verschillende uitleg te horen
Ik erger me aan hoe ik me voel vandaag. Weinig energie en veel aan het hoesten, zonder dat ik verder ziek ben.. Ook met werken voelde ik me even helemaal niet op m'n plek en kon me nergens toe zetten. En nu ga ik dus ook niet lekker het weekend in. Echt zo'n falend gevoel.. 
lientje69
06-04-2023 om 16:25
Netherfield schreef op 06-04-2023 om 13:43:
[..]
Standaardbrieven zijn leuk, maar niet altijd de oplossing. Zelf zou ik me afvragen waarom ik deze brief krijg als ik me aan de regeling houd.
Dat vraag ik me dus ook af. Vermoed een fout in het systeem. Het is een groot bedrag, we hebben tot juli de tijd en de helft is inmiddels al betaald de eerste maand. Dus niks te mopperen lijkt me. Ik twijfelde nog, zal ik bellen? Maar een uur in de wacht hangen om vervolgens te horen dat ik een regeling heb en de tijd tot juli om te betalen vind ik zonde van mijn tijd en energie. Want dat weet ik wel. Maar zij hebben het even gemist blijkbaar.
lientje69
06-04-2023 om 16:27
Chiquita schreef op 06-04-2023 om 14:20:
[..]
Wij gisteren ook, echtgenoot Belastingdienst gebeld, na doorverbonden te worden en nog x wachten 'de lay-out van de brief is veranderd' ... ze boffen dat ze mij niet aan de lijn hadden, 1. brieven mogen wel vriendelijker opgesteld worden en 2. zet als eerste zin dan 'u krijgt vanaf nu de brieven in een andere vorm'
Oh is dat het?
Waarom doen ze dat ? Geeft toch stress bij de mensen? Leuker kunnen we het niet maken,, wel makkelijker jaja....
Treurniet
06-04-2023 om 16:31
Die stomme Bosch wasmachine die meer dan 2,5 uur doet, terwijl hij aangeeft anderhalf uur. Nu kan ik weer strijken morgen .
Voor de rest loopt de Bosch als een zonnetje.
Dolfje
06-04-2023 om 18:22
Broek online besteld, teruggestuurd want was te groot. Andere net binnengekomen maar is te lang. Het is een flared model dus omslaan gaat hier. Gaan morgen een paar dagen weg dus terugsturen kan dinsdag pas.
Netherfield
06-04-2023 om 19:58
Ik kijk facebook via internet op mijn telefoon, dus niet via een app, en ik krijg alleen het eerste bericht te zien. Grrrrrr.
FaithfulDuck87
06-04-2023 om 20:11
Aan een collega, die zich overal mee bemoeit en alles wil weten en iedereen van 'advies' voorziet. Bemoei je met je eigen zaken, ga je werk doen en bemoei je niet met mij. Kssst
Treurniet
06-04-2023 om 20:41
Netherfield schreef op 06-04-2023 om 19:58:
Ik kijk facebook via internet op mijn telefoon, dus niet via een app, en ik krijg alleen het eerste bericht te zien. Grrrrrr.
Dat doet de app bij mij ook ![]()
Evaluna
06-04-2023 om 21:33
Ik erger me eraan dat ik een telefoontje kreeg en er werd niet eens zoveel verkeerds gezegd, maar ben toch van de leg. Pfff ... Bah wat een druk sommige mensen kunnen leggen. Waarom kan ik daar niet boven staan.
Heb mijn zus geappt maar die reageert niet, wil niet inbreken als ze er geen zin in heeft, maar wil eigenlijk wel even mijn verhaal kwijt. Baal dat ze niet terug appt of even belt.
En twijfel of ik mijn afspraak bij de therapeut een week naar voren zal schuiven. Het voelt nu wel als nodig, maar zie daar dan toch weer tegenop dat aan te geven.
Kortom, ik zit mezelf in de weg.
Broodjebrie
06-04-2023 om 21:35
Evaluna schreef op 06-04-2023 om 21:33:
Ik erger me eraan dat ik een telefoontje kreeg en er werd niet eens zoveel verkeerds gezegd, maar ben toch van de leg. Pfff ... Bah wat een druk sommige mensen kunnen leggen. Waarom kan ik daar niet boven staan.
Heb mijn zus geappt maar die reageert niet, wil niet inbreken als ze er geen zin in heeft, maar wil eigenlijk wel even mijn verhaal kwijt. Baal dat ze niet terug appt of even belt.
En twijfel of ik mijn afspraak bij de therapeut een week naar voren zal schuiven. Het voelt nu wel als nodig, maar zie daar dan toch weer tegenop dat aan te geven.
Kortom, ik zit mezelf in de weg.

Evaluna
06-04-2023 om 22:28
Broodjebrie schreef op 06-04-2023 om 21:35:
[..]
Toch maar zus gebeld, was fijn. En therapeut gemaild, hoop dat ze kan, want het gaat me helpen ben ik overtuigd.
Broodjebrie
07-04-2023 om 07:47
Evaluna schreef op 06-04-2023 om 22:28:
[..]
Toch maar zus gebeld, was fijn. En therapeut gemaild, hoop dat ze kan, want het gaat me helpen ben ik overtuigd.
Goed zo, wat fijn dat je met je zus gebeld hebt. Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?
Evaluna
07-04-2023 om 08:52
Broodjebrie schreef op 07-04-2023 om 07:47:
[..]
Goed zo, wat fijn dat je met je zus gebeld hebt. Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?
Lief dat je het vraagt, best goed geslapen eigenlijk. Heeft dus geholpen dat bellen, anders had ik vast wakker gelegen.