Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 27-03-2023 om 10:25:

Beterschap Friezinnetje

Ik erger me aan de ingang van die stomme zomertijd, waardoor mijn hele slaapritme in de war is😡

Ik doe met je mee, elke keer dezelfde ellende met tijd.... sliep niet voor half 3, ondanks dat ik hartstikke moe was en om 8 uur weer wakker    

aan mijn chagrijnige collega die me moest inwerken op iets wat ik al meer dan een jaar niet had gedaan.

Ik al een half uur zit te wachten in de wachtkamer van de gyn en al die tijd nog niemand is opgeroepen. 

Dat stomme uitstelgedrag van mezelf!

Ga ik ook eens een kaartje sturen... lebber ik de envelop dicht, papiersnee in mijn lip!

SuzyQFive schreef op 27-03-2023 om 15:30:

Ik al een half uur zit te wachten in de wachtkamer van de gyn en al die tijd nog niemand is opgeroepen.

Martini?

Netherfield schreef op 27-03-2023 om 16:22:

Ga ik ook eens een kaartje sturen... lebber ik de envelop dicht, papiersnee in mijn lip!

auwwwww 

Dat ik mezelf aan de airfryer verbrand heb, wilde er iets uithalen en dacht dat wel even zo te kunnen doen zonder lepel of zo.

Ik ergerde me vandaag vooral aan het koude vieze winterse weer, toen ik vanochtend van huis reed, reed ik zo de sneeuwbui in. 😩 Ik wil graag voorjaar met een lekker temperatuurtje, dus kom maar door met die zon.

Verder erger ik me de afgelopen dagen aan mijn moeder, die nu ineens wil verhuizen en ik moet nú een huis zoeken op Funda. En vanavond vroeg ze of ik morgen direct kan langskomen want ze moet nu iets betalen (dat lukt haar even niet zelf door een ongelukje).
Maar ik moet ook gewoon werken en heb kleine kinderen en nog andere verplichtingen die ik niet zomaar kan laten vallen. Ze moet dus even wachten, maar ze kan zo ontzettend drammerig overkomen. En ik wordt daar direct zo kribbig van, en dat vind ik dan weer niet leuk van mezelf 

dat ik twee weken geleden een afspraak voor dochter online gepland had bij de huisarts (assistente) die zij zelf afbelde met de mededeling dat het niet kon omdat ze er niet was. Zij toen aangaf dat we hiervoor gewoon altijd binnen konden lopen. Wij daar vanochtend dus stonden voor Piet Snot want: op maandagochtend kan het nooit want dan hebben we bloedprikkers….u moet een afspraak maken. En we dus vanmiddag weer gegaan zijn. Gelukkig is het twee huizen verder. 

Aan Joost Eerdmans die bij Op1 behoorlijk respectloos door Ed Nijpels heen zit te blaten. Laat die man eens uitpraten, godsamme.

En aan Welmoed en Jort, by far het slechtste Op1-duo.

SuzyQFive schreef op 27-03-2023 om 15:30:

Ik verzond dit bericht en werd opgeroepen. Volgende keer zal ik het meteen plaatsen 😜

SuzyQFive schreef op 27-03-2023 om 23:53:

[..]

Ik verzond dit bericht en werd opgeroepen. Volgende keer zal ik het meteen plaatsen 😜

Treurniet schreef op 27-03-2023 om 17:05:

[..]

Martini?

Nee UMCG. Meestal hoef ik daar niet lang te wachten. 
Heb geen gyn meer in het Martini nadat ik eerst door een arts als aansteller werd gezien waarbij ze vond dat ik niets te klagen had want zij had borstkanker. En mijn andere arts daar niet eens een echo wilde maken toen ik daar kwam met hele erge buikklachten. Dat kon toch echt niet van Essure komen. 6 weken later lag ik in Amstelveen op de operatietafel en zijn ze 3,5u bezig geweest om de boel te herstellen. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

28-03-2023 om 07:09

Treurniet schreef op 27-03-2023 om 17:05:

[..]

Martini?

Ik dacht dat je wat te drinken aanbood (als een soort troost of oplossing). Pas na het antwoord van SuzyQ realiseer ik me dat dat niet zo is...

Wandelvrouwtje schreef op 28-03-2023 om 07:09:

[..]

Ik dacht dat je wat te drinken aanbood (als een soort troost of oplossing). Pas na het antwoord van SuzyQ realiseer ik me dat dat niet zo is...

Hahaha nee het "Martini" is in Groningen het  Martini Ziekenhuis. 

Maar wel heel erg wat SuzyQFive schrijft, ik heb gelukkig niet die verschrikkelijke nare ervaring met ze daar. Ik ga enkel liever naar het Umcg omdat deze voor mij een stuk dichterbij is.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.