Huiskamer
Apiejapie
27-03-2023 om 10:21
Aan de hond een stuk verderop die vannacht minimaal 3 uur achter elkaar buiten heeft staan te blaffen. Ik irriteer me aan de hond maar eigenlijk meer aan zijn baasje die hem niet binnen doet. En dit is al de zoveelste keer. En dat terwijl ik met twee zieke kinderen zit. Eentje waar ik er sowieso in de nacht al meermaals voor uit moet en eentje die nu griepachtig is en bij ons in bed kroop. Ze zeggen dat nachtrust na zoveel jaar weer terugkomt, maar helaas merk ik daar weinig van...
Treurniet
27-03-2023 om 10:25
Beterschap Friezinnetje
Ik erger me aan de ingang van die stomme zomertijd, waardoor mijn hele slaapritme in de war is😡
FaithfulDuck87
27-03-2023 om 10:26
Apiejapie schreef op 27-03-2023 om 10:21:
Aan de hond een stuk verderop die vannacht minimaal 3 uur achter elkaar buiten heeft staan te blaffen. Ik irriteer me aan de hond maar eigenlijk meer aan zijn baasje die hem niet binnen doet. En dit is al de zoveelste keer. En dat terwijl ik met twee zieke kinderen zit. Eentje waar ik er sowieso in de nacht al meermaals voor uit moet en eentje die nu griepachtig is en bij ons in bed kroop. Ze zeggen dat nachtrust na zoveel jaar weer terugkomt, maar helaas merk ik daar weinig van...
ook een keer gehad, maar heb de politie gebeld. Hond had 'straf'.
HAHA!wait..what
27-03-2023 om 10:32
Friezinnetje schreef op 27-03-2023 om 10:26:
[..]
ook een keer gehad, maar heb de politie gebeld. Hond had 'straf'.
Pff en daardoor had de hele buurt straf 🙄
FaithfulDuck87
27-03-2023 om 10:32
HAHA!wait..what schreef op 27-03-2023 om 10:32:
[..]
Pff en daardoor had de hele buurt straf 🙄
ja pcies,
Bailey26
27-03-2023 om 10:58
De dag begon zonnig. Inmiddels zijn de 'winterse buien' gearriveerd. Ik ben toe aan de lente!
Hopelijk wordt het weer vandaag wel weet wat beter. Wil graag met kind nog even naar buiten.
JtM
27-03-2023 om 11:28
Ik ben moe! Zoon kwam vanacht om 4 uur aan mijn bed dat hij per ongeluk in bed had geplast. Dus vanacht nog zijn bed staan verschonen, hem schoon gemaakt en nieuw ondergoed en pyjama aan gedaan, en de was aangezet. Mannetje voelde zich schuldig wat natuurlijk helemaal niet hoeft, kan gebeuren.
Maar daarna lag ik dus nog een tijdje wakker, lag ik weer lekker te slapen, ging vriend zijn wekker af die hij liet snoozen. Toen hij eenmaal was opgestaan ging mijn wekker 10 minuten later, pff.
LostJellyfish83
27-03-2023 om 11:39
Buh...klote astma! Ik ben er helemaal klaar mee. Geen oog dichtgedaan vannacht.
Tuinfluiter
27-03-2023 om 11:46
Iedereen die ziek is en lichamelijke klachten heeft beterschap en sterkte.
Ik heb de algelopen jaren gemazeld en ben nooit ziek geweest, waarom om moet ik dan net nu een virusinfectie hebben.
Vrijdag staan de verhuizers op de stoep en dan moet alles toch echt ingepakt zijn. Gelukkig afgelopen weken al heel veel gedaan maar de keuken moet nog.
Zilver_gray
27-03-2023 om 12:34
Tuinfluiter schreef op 27-03-2023 om 11:46:
Iedereen die ziek is en lichamelijke klachten heeft beterschap en sterkte.
Ik heb de algelopen jaren gemazeld en ben nooit ziek geweest, waarom om moet ik dan net nu een virusinfectie hebben.
Vrijdag staan de verhuizers op de stoep en dan moet alles toch echt ingepakt zijn. Gelukkig afgelopen weken al heel veel gedaan maar de keuken moet nog.
Verhuizen is behoorlijk pittig! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen, maar ik vond het toch lastig omdat ik tot het laatst veel dingen toch nog nodig had.
Waar verhuis je naartoe?
Veel plezier in je nieuwe woning 🥰
Evaluna
27-03-2023 om 12:37
Dat ik moe ben en onrustig. Wel goed geslapen, dat is al heel wat, maar verder komt er weinig uit mijn handen.
Had me bedacht dat naar buiten gaan goed is en de zon scheen, maar net weer een ijzige bui. Heb nu al koud en helemaal geen zin meer om te gaan.
Oh en ik erger me aan mijn lippen, op 3! Plekken is een koortslip op komen zetten.
Oke, ik had wel last van spanningen, maar 3 in 1 keer is wel overdreven.
Tuinfluiter
27-03-2023 om 13:20
Zilver_gray schreef op 27-03-2023 om 12:34:
[..]
Verhuizen is behoorlijk pittig! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen, maar ik vond het toch lastig omdat ik tot het laatst veel dingen toch nog nodig had.
Waar verhuis je naartoe?
Veel plezier in je nieuwe woning 🥰
Wij verhuizen van Utrecht naar Gelderland en zitten tussen beide huizen 6 weken in een vakantie huisje.
Dus het is veel plannen spullen in opslag verhuizers, klus spullen in berging en spullen mee naar het huisje.
Maar het zal vast wel goedkomen.
Zilver_gray
27-03-2023 om 13:40
Tuinfluiter schreef op 27-03-2023 om 13:20:
[..]
Wij verhuizen van Utrecht naar Gelderland en zitten tussen beide huizen 6 weken in een vakantie huisje.
Dus het is veel plannen spullen in opslag verhuizers, klus spullen in berging en spullen mee naar het huisje.
Maar het zal vast wel goedkomen.
Nog even een paar weken geregel (en stress) maar wanneer je eindelijk over kan, ben je dit alles zo weer vergeten! Komt goed!
Tuinfluiter
27-03-2023 om 14:08
Zilver_gray schreef op 27-03-2023 om 13:40:
[..]
Nog even een paar weken geregel (en stress) maar wanneer je eindelijk over kan, ben je dit alles zo weer vergeten! Komt goed!
Dank je denk ik ook mijn laatste verhuizing was 30 jaar geleden.
Zilver_gray
27-03-2023 om 14:18
Tuinfluiter schreef op 27-03-2023 om 14:08:
[..]
Dank je denk ik ook mijn laatste verhuizing was 30 jaar geleden.
Off topic, sorry misschien moeten we een verhuis topic openen
30 jaar geleden! Nou dan is het allemaal sowieso erg spannend; helemaal omdat je ook nog eens verhuist naar een andere woonplaats.