Huiskamer
Poezel_en_Wip
12-03-2023 om 09:58
Hier ook niet. Ik heb het geaccepteerd en ga gewoon niet naar buiten.
Treurniet
12-03-2023 om 11:09
SuzyQFive schreef op 11-03-2023 om 19:11:
[..]
Nog irritanter is dat BOL ineens allerlei bezorgdiensten gebruikt. Waaronder bijvoorbeeld ook een bezorgdienst die niet in het weekend bezorgt en waar je ook niet ergens heen kan om je pakketje op te halen.
Ik bestel nooit bij bol.com, veel te hoge prijzen.
Treurniet
12-03-2023 om 11:10
Dolfje schreef op 12-03-2023 om 08:04:
Leuk en gezellig feestje gehad thuis maar huis ziet er nu uit als dat van de familie Flodder en heb mezelf nog niet in de spiegel bekeken maar verwacht niet dat ik volle zalen trek
![]()
Ergenis is waarom ik nu na 4 uurtjes slaap wakker ben...
Alcohol
Cookielover
12-03-2023 om 12:45
SuzyQFive schreef op 12-03-2023 om 00:59:
[..]
Was je erbij Cookie?
De demonstratie op die manier was verboden door de burgemeester omdat die locatie niet geschikt werd bevonden. Heeft vooral met veiligheid te maken. Dus in die zin is het onaangekondigd dat het geblokkeerd was.
Ja.
Cookielover
12-03-2023 om 12:46
Herfstappeltaart schreef op 12-03-2023 om 07:28:
[..]
Lijkstijfheid. (na overlijden dus). Cookie vond zichzelf er niet zo goed uitzien denk ik
![]()
Correct
Cookielover
12-03-2023 om 12:47
Netherfield schreef op 12-03-2023 om 09:54:
Dolfje en Poezel, Cookie schijnt dit weg te kunnen werken met make-up lees ik hierboven ergens😀
Dat hoop ik wel, maar het blijft natuurlijk wel mijn perceptie
Evaluna
12-03-2023 om 19:25
Ik wil het eigenlijk niet, maar ik doe het toch. Kennis heeft een partner met kanker, serieus, al 2 jaar op en af met de levensverwachting van hem. Maar nu zijn er relatie problemen en ze is er eigenlijk klaar mee. Ik vind het is sneu, ik denk dat er nog veel te halen is, omdat het ze psychisch veel meer heeft gedaan dan ze allebei willen toegeven. De irritaties gaan nu over hele praktische zaken, maar vermoed dat ze elkaar ergens kwijt zijn geraakt. Zij wil inmiddels niets positiefs meer horen over hem en draait haar eigen kringetjes waarbij ze dus steeds dingen tegenkomt die haar bevestigen in haar gedachten... Twijfel of ik nog een keer bij haar op terug moet komen, vind het zo sneu voor beiden, maar ze is behoorlijk overtuigd van haar ideeën 😢
FaithfulDuck87
12-03-2023 om 19:40
dat het niet lukte om dit weekend uit te slapen en nu is het zondagavond ik gaap me de kramp in de kaken. Ik ben moe en morgen moet ik natuurlijk weer vroeg. Waarom lukt het niet om in het weekend gewoon wat later van bed te komen?
afrodite05
12-03-2023 om 19:45
Friezinnetje schreef op 12-03-2023 om 19:40:
dat het niet lukte om dit weekend uit te slapen en nu is het zondagavond ik gaap me de kramp in de kaken. Ik ben moe en morgen moet ik natuurlijk weer vroeg. Waarom lukt het niet om in het weekend gewoon wat later van bed te komen?
Herkenbaar, die biologische wekker die niet aan weekenden doet. Ik werk in het onderwijs en kan alleen in de zomervakantie (na een paar weken wennen) uitslapen. Verder altijd vroeg wakker. Is voor mij ook een ergernis, vooral omdat man wel lang kan uitslapen, hij heeft die biologische wekker niet. Jaloers...
Yumi
12-03-2023 om 23:18
Evaluna schreef op 12-03-2023 om 19:25:
Ik wil het eigenlijk niet, maar ik doe het toch. Kennis heeft een partner met kanker, serieus, al 2 jaar op en af met de levensverwachting van hem. Maar nu zijn er relatie problemen en ze is er eigenlijk klaar mee. Ik vind het is sneu, ik denk dat er nog veel te halen is, omdat het ze psychisch veel meer heeft gedaan dan ze allebei willen toegeven. De irritaties gaan nu over hele praktische zaken, maar vermoed dat ze elkaar ergens kwijt zijn geraakt. Zij wil inmiddels niets positiefs meer horen over hem en draait haar eigen kringetjes waarbij ze dus steeds dingen tegenkomt die haar bevestigen in haar gedachten... Twijfel of ik nog een keer bij haar op terug moet komen, vind het zo sneu voor beiden, maar ze is behoorlijk overtuigd van haar ideeën 😢
Ach wat triest, begrijp dat je daar op wilt terugkomen maar misschien moet je het even laten gaan. Als haar boosheid en/of teleurstelling wat gezakt is, staat ze waarschijnlijk meer open voor een gesprek.
sterkte Evaluna
FaithfulDuck87
13-03-2023 om 07:32
mehn, wat waait het hard. Zo van de winterse buien naar een herfstige storm gegaan
Dolfje
13-03-2023 om 08:08
Friezinnetje schreef op 13-03-2023 om 07:32:
mehn, wat waait het hard. Zo van de winterse buien naar een herfstige storm gegaan
Nou inderdaad, moet zo op de fiets.