Huiskamer
Cookielover
11-03-2023 om 22:21
Friezinnetje schreef op 11-03-2023 om 22:15:
[..]
even terugkomend hierop. Dit staat nu op de NOS site:
De demonstratie op de A12 was van tevoren niet aangemeld bij de gemeente. Burgemeester Van Zanen had er ook geen toestemming voor gegeven, omdat de snelwegblokkade zou kunnen leiden tot "wanorde, gevaren voor de gezondheid en ernstige verkeersproblemen".
Dus niet nepnieuws verspreiden, zoals waar ik hier door beschuldigd werd.
Niet aangemeld is iets anders dan niet aangekondigd. Iedereen en z'n moeder wist dat Extinction Rebellion vandaag naar de Utrechtsebaan ging.
watertoren
11-03-2023 om 22:22
Cookielover schreef op 11-03-2023 om 22:09:
Aan het feit dat ik net m'n make-up heb afgehaald en eruitzie alsof de rigor mortis is ingetreden
Ik kan natuurlijk gaan googlen maar ik vraag aan jou wat is rigor etc.?
FaithfulDuck87
11-03-2023 om 22:22
Cookielover schreef op 11-03-2023 om 22:21:
[..]
Niet aangemeld is iets anders dan niet aangekondigd. Iedereen en z'n moeder wist dat Extinction Rebellion vandaag naar de Utrechtsebaan ging.
aangemeld of aangekondigd bij de gemeente is niet heel veel verschil toch? Ik wist ook wel dat ze er kwamen, maar een demonstratie hoor je aan te kondigen of aan te melden bij de gemeente.
Wil je nu op 1 woord zeggen dat ik nepnieuws verspreid?
Cookielover
11-03-2023 om 22:26
watertoren schreef op 11-03-2023 om 22:22:
[..]
Medische term voor het verstijven van het lichaam na het overlijden. Laten we het er maar op houden dat ik dertig jaar geleden weliswaar veel make-up gebruikte, maar het minder nodig had dan nu
watertoren
11-03-2023 om 22:37
Cookielover schreef op 11-03-2023 om 22:26:
[..]
Medische term voor het verstijven van het lichaam na het overlijden. Laten we het er maar op houden dat ik dertig jaar geleden weliswaar veel make-up gebruikte, maar het minder nodig had dan nu
![]()
Lieverd, ik snap er nog steeds niks van. Heb wel een aantal lichamen in mijn leven zien verstijven. Maar ik begrijp er niks van
.
Cookielover
11-03-2023 om 22:37
Friezinnetje schreef op 11-03-2023 om 22:22:
[..]
aangemeld of aangekondigd bij de gemeente is niet heel veel verschil toch? Ik wist ook wel dat ze er kwamen, maar een demonstratie hoor je aan te kondigen of aan te melden bij de gemeente.
Wil je nu op 1 woord zeggen dat ik nepnieuws verspreid?
Nee, ik neem het terug omdat ik geen zin heb om in een semantische discussie te verzanden. Ik weet niet waarom de demo niet aangemeld was bij de gemeente en of er bepaalde (juridische?) redenen voor waren om dat wel of niet te doen. Kan het me haast niet voorstellen, dus ik ga nog wel een berichtje doen richting een contactpersoon bij ER met de vraag hoe dat zit.
Cookielover
11-03-2023 om 22:38
watertoren schreef op 11-03-2023 om 22:37:
[..]
Lieverd, ik snap er nog steeds niks van. Heb wel een aantal lichamen in mijn leven zien verstijven. Maar ik begrijp er niks van
.
Het is een grapje, net zoiets als 'Ik zie eruit alsof er een vrachtwagen over mij heen is gereden.' Snap je?
SuzyQFive
12-03-2023 om 00:55
snjokorn schreef op 11-03-2023 om 20:20:
[..]
Baas boven baas
Dit lijkt me inderdaad nog irritanter.
Ha! Ik bedoel niet nog irritanter trouwens maar ook irritant. Pakje weg is supervervelend.
SuzyQFive
12-03-2023 om 00:59
Cookielover schreef op 11-03-2023 om 22:37:
[..]
Nee, ik neem het terug omdat ik geen zin heb om in een semantische discussie te verzanden. Ik weet niet waarom de demo niet aangemeld was bij de gemeente en of er bepaalde (juridische?) redenen voor waren om dat wel of niet te doen. Kan het me haast niet voorstellen, dus ik ga nog wel een berichtje doen richting een contactpersoon bij ER met de vraag hoe dat zit.
Was je erbij Cookie?
De demonstratie op die manier was verboden door de burgemeester omdat die locatie niet geschikt werd bevonden. Heeft vooral met veiligheid te maken. Dus in die zin is het onaangekondigd dat het geblokkeerd was.
Herfstappeltaart
12-03-2023 om 07:07
Ik erger me nu dood aan die rotlui van Vindicat. Nu zijn er weer 2 ganzen bij ze aangetroffen die in slechte toestand waren. Ik hoop dat ze flink gestraft worden. Walgelijke lui vind ik het. 
Herfstappeltaart
12-03-2023 om 07:28
watertoren schreef op 11-03-2023 om 22:22:
[..]
Lijkstijfheid. (na overlijden dus). Cookie vond zichzelf er niet zo goed uitzien denk ik
Dolfje
12-03-2023 om 08:04
Leuk en gezellig feestje gehad thuis maar huis ziet er nu uit als dat van de familie Flodder en heb mezelf nog niet in de spiegel bekeken maar verwacht niet dat ik volle zalen trek
Ergenis is waarom ik nu na 4 uurtjes slaap wakker ben...
Auwereel
12-03-2023 om 08:20
Ik was gisterenavond heerlijk snel in slaap gevallen, maar schrok opeens klaarwakker van, ja, geen idee. Ik denk van een nachtmerrie die ik niet onthouden had, want voelde me gespannen zonder dat ik een reden kon bedenken. Het kostte me veel tijd om weer ontspannen in slaap te vallen, helaas.
Poezel_en_Wip
12-03-2023 om 08:25
Ik heb heel vast geslapen en mijn ogen zien eruit alsof ik de hele nacht heb liggen huilen en er daarna nog op gestompt is. Dat komt niet meer goed vandaag, vrees ik.
Netherfield
12-03-2023 om 09:54
Dolfje en Poezel, Cookie schijnt dit weg te kunnen werken met make-up lees ik hierboven ergens😀