Huiskamer
FaithfulDuck87
11-03-2023 om 15:22
stokstaart schreef op 11-03-2023 om 13:17:
Aan die idiote boeren die weer op het zuiderpark hun mening staan door te duwen, blokkades van de politie omver te rijden en daarmee mensen in gevaar brengen.
Even een nuancering. Ten eerste zijn het niet alleen boeren, er zijn veel meer groepen daar. De blokkade was een rood-wit hek, die ze met een shovel opzij hebben gezet. Keur ik niet goed, maar het was geen omver rijden. De bestuurder is opgepakt en verder verloopt de demonstratie goed. Dit in tegenstelling tot de Extinction Rebellion, die nog steeds de snelweg blokkeren, die hun demonstratie niet hadden aangekondigd.
Om ontopic te blijven. Ik erger me er aan dat alles weer op de boeren gegooid wordt.
PerfumedAlpaca84
11-03-2023 om 15:36
dpd stond hier laatst aan de deur met een pakje voor nou net die buren waarvoor we die niet meer aannemen, na veel gezeik. Dus nee, danku maar dat doen we niet. 'maar ik heb al een briefje door de bus gedaan dat het pakje op dit nummer ligt'. Doe er dan nog maar een briefje bij hè, dat dat toch niet zo is!
MidasWolf
11-03-2023 om 15:58
Boodschappen in de supermarkt zijn twee keer van mijn rekening gegaan, terug naar de winkel en het verhaal uitgelegd.n Nu staat het als het goed is maandag op mijn rekening. Het ging om ongeveer € 50 toch blij als dat er weer opstaat.
Kostte toch wel wat tijd om dat geregeld te krijgen.
Cookielover
11-03-2023 om 15:59
Friezinnetje schreef op 11-03-2023 om 12:38:
[..]
alle mafkezen bij elkaar. Ze staan totaal tegenover elkaar maar zoeken mekaar ook op. Hek er om heen en klaar is het
Wat een mafkees ben ik toch.
Cookielover
11-03-2023 om 15:59
Friezinnetje schreef op 11-03-2023 om 13:18:
[..]
En aan die van ER die de hele snelweg weer blokkeren, de demonstratie niet aan kondigen.
De demonstratie was zeker wel aangekondigd. Je verspreidt nepnieuws nu.
MidasWolf
11-03-2023 om 16:01
Muurbloem1985 schreef op 11-03-2023 om 12:36:
Aan die klimaatmensen die het weer nodig vinden een snelweg te blokkeren, en nee ik ga daar niet weer met mensen over in discussie.
Dat statement is op die manier ook wel eens gemaakt. Laat ze maar op het Malieveld gaan staan.
* Geldt voor mij voor alle protestacties
FaithfulDuck87
11-03-2023 om 16:05
Cookielover schreef op 11-03-2023 om 15:59:
[..]
De demonstratie was zeker wel aangekondigd. Je verspreidt nepnieuws nu.
stond vanmorgen op de nossite, dus dan liegen die
Cookielover
11-03-2023 om 16:16
In het enige artikel dat ik hierover op de site van de NOS zie staan, staat beschreven dat de politie en de gemeente hebben gewaarschuwd dat een blokkade verboden is en dat ze Extinction Rebellion hebben gezegd dat ze elders in Den Haag mogen demonstreren. Het feit dat Extinction Rebellion dat verzoek niet ingewilligd heeft betekent natuurlijk niet dat de blokkade onaangekondigd was.
FaithfulDuck87
11-03-2023 om 16:18
Cookielover schreef op 11-03-2023 om 16:16:
In het enige artikel dat ik hierover op de site van de NOS zie staan, staat beschreven dat de politie en de gemeente hebben gewaarschuwd dat een blokkade verboden is en dat ze Extinction Rebellion hebben gezegd dat ze elders in Den Haag mogen demonstreren. Het feit dat Extinction Rebellion dat verzoek niet ingewilligd heeft betekent natuurlijk niet dat de blokkade onaangekondigd was.
dat lees ik ook, maar vanmorgen stond er echt, dat het niet aangekondigd was.
snjokorn
11-03-2023 om 18:02
Lollypopje schreef op 11-03-2023 om 15:13:
[..]
Dat heb ik ook twee keer gehad bij DPD.
de ene keer stond er de volgende dag opnieuw dat het bezorgd zou worden. De keer bleken ze het bij mijn buren te hebben bezorgd, maar dat wist ik alleen omdat de buurvrouw opeens aan de deur stond met mijn pakketje.
de communicatie bij DPD is echt bagger
Het was al niet mijn favoriete bezorgdienst (DePakketDieven) en dat blijft.
Inderdaad bagger communicatie en ik kan waarschijnlijk pas (na) maandag echt stappen gaan ondernemen.
Ik heb ze al wel een 1 gegeven (op de vraag ´wat vond u van onze bezorging´), jammer dan weer dat ze via die site niet zelf reageren.
Pepperoni
11-03-2023 om 18:20
Ik erger me kapot aan mijn darmen. Ze hebben weer eens hun kuren en dat betekent dat ik al 2 dagen vrij heftige pijn heb. En daardoor dus belemmerd ben in alle dingen die ik had willen doen. Maandag ga ik maar weer eens de internist bellen. Nouja, de assistente in eerste instantie.
SuzyQFive
11-03-2023 om 19:11
snjokorn schreef op 11-03-2023 om 18:02:
[..]
Het was al niet mijn favoriete bezorgdienst (DePakketDieven) en dat blijft.
Inderdaad bagger communicatie en ik kan waarschijnlijk pas (na) maandag echt stappen gaan ondernemen.
Ik heb ze al wel een 1 gegeven (op de vraag ´wat vond u van onze bezorging´), jammer dan weer dat ze via die site niet zelf reageren.
Nog irritanter is dat BOL ineens allerlei bezorgdiensten gebruikt. Waaronder bijvoorbeeld ook een bezorgdienst die niet in het weekend bezorgt en waar je ook niet ergens heen kan om je pakketje op te halen.
snjokorn
11-03-2023 om 20:20
SuzyQFive schreef op 11-03-2023 om 19:11:
[..]
Nog irritanter is dat BOL ineens allerlei bezorgdiensten gebruikt. Waaronder bijvoorbeeld ook een bezorgdienst die niet in het weekend bezorgt en waar je ook niet ergens heen kan om je pakketje op te halen.
Baas boven baas
Dit lijkt me inderdaad nog irritanter.
Cookielover
11-03-2023 om 22:09
Aan het feit dat ik net m'n make-up heb afgehaald en eruitzie alsof de rigor mortis is ingetreden 
FaithfulDuck87
11-03-2023 om 22:15
Friezinnetje schreef op 11-03-2023 om 16:18:
[..]
dat lees ik ook, maar vanmorgen stond er echt, dat het niet aangekondigd was.
even terugkomend hierop. Dit staat nu op de NOS site:
De demonstratie op de A12 was van tevoren niet aangemeld bij de gemeente. Burgemeester Van Zanen had er ook geen toestemming voor gegeven, omdat de snelwegblokkade zou kunnen leiden tot "wanorde, gevaren voor de gezondheid en ernstige verkeersproblemen".
Dus niet nepnieuws verspreiden, zoals waar ik hier door beschuldigd werd.