Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik was om 8.00 wakker. Dat vind ik tegenwoordig al uitslapen

Ik erger me dood aan een stichting die niet in oplossingen denkt. 

Aan de krantenjongen die de dikke zaterdagkrant met geweld die de brievenbus stampte. Wat een kabaal!
Kom ik net voor achten beneden en probeer de krant op te rapen,  zat nog helemaal vast in de brievenbus.  Blijken het 2 kranten te zijn!
Vandaar al dat kabaal, 1 krant is sinds al moeilijk genoeg om door de bus te krijgen. 

ik heb gister een pakket besteld en koos voor de optie dat het vandaag tussen 12:00-14:00 bezorgd wordt. 
maar vrees dat het niet gaat gebeuren.. aangezien het nog niet ontvangen is door post nl

ik heb blokverwarming en deze staat al vanaf 07.00 in storing  monteur is nu bezig.
Maar het is nu binnen 12 graden 

Aan die klimaatmensen die het weer nodig vinden een snelweg te blokkeren, en nee ik ga daar niet weer met mensen over in discussie.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-03-2023 om 12:38

Muurbloem1985 schreef op 11-03-2023 om 12:36:

Aan die klimaatmensen die het weer nodig vinden een snelweg te blokkeren, en nee ik ga daar niet weer met mensen over in discussie.

alle mafkezen bij elkaar. Ze staan totaal tegenover elkaar maar zoeken mekaar ook op. Hek er om heen en klaar is het

Friezinnetje schreef op 11-03-2023 om 12:38:

[..]

alle mafkezen bij elkaar. Ze staan totaal tegenover elkaar maar zoeken mekaar ook op. Hek er om heen en klaar is het

Nou inderdaad, constant hun mening er in willen wrijven🤮, vreselijke mensen vind ik het.

Dat er net een vulling uit mijn kies breekt.

Aan mezelf. Weken getwijfeld maar gisteren toch een Thaise massage voor vandaag geboekt. Bellen ze af i.v.m. ziekte. En nu gaat het natuurlijk weken duren voordat ik weer genoeg moed heb verzameld om een nieuwe afspraak te maken.

Aan die idiote boeren die weer op het zuiderpark hun mening staan door te duwen, blokkades van de politie omver te rijden en daarmee mensen in gevaar brengen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-03-2023 om 13:18

stokstaart schreef op 11-03-2023 om 13:17:

Aan die idioten die weer op het zuiderpark hun mening staan door te duwen, blokkades van de politie omver te rijden en daarmee mensen in gevaar brengen.

En aan die van ER die de hele snelweg weer blokkeren, de demonstratie niet aan kondigen. 

Stomme DPD, in de mail staat dat ze vandaag een pakketje hebben bezorgd maar helaas, niets in de brievenbus (geen pakketje noch briefje waar dan wel)....

Ik zit ook te wachten op een mailtje dat mijn pakje (wat vandaag bezorgd zou worden) onderweg is. Maar nee hoor, volgens de t&t is het alleen nog maar ontvangen op het depot 

snjokorn schreef op 11-03-2023 om 15:07:

Stomme DPD, in de mail staat dat ze vandaag een pakketje hebben bezorgd maar helaas, niets in de brievenbus (geen pakketje noch briefje waar dan wel)....

Dat heb ik ook twee keer gehad bij DPD.
de ene keer stond er de volgende dag opnieuw dat het bezorgd zou worden. De keer bleken ze het bij mijn buren te hebben bezorgd, maar dat wist ik alleen omdat de buurvrouw opeens aan de deur stond met mijn pakketje.

de communicatie bij DPD is echt bagger

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.