Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

De sneeuw is opgehouden en ik zie zowaar blauwe lucht!

Auwereel schreef op 10-03-2023 om 17:06:

De sneeuw is opgehouden en ik zie zowaar blauwe lucht!

Woon jij vlakbij mij?

Als het bij jou nu weer sneeuwt, zou het kunnen.

Auwereel schreef op 10-03-2023 om 17:36:

Als het bij jou nu weer sneeuwt, zou het kunnen.

Nee, het is droog. Grotendeels bewolkt maar zo af en toe blauwe lucht 

Dat het 8graden in de slaapkamer is, gisteren was het nog 11 en dat was al niet warm

Ik werd vanmorgen wakker omdat ik het heel warm had. Man had namelijk gisteren het raam dichtgedaan, staat normaal op een kier. Ik ben bijna 45, wanneer begint die menopauze zo ongeveer? Pfffff

Dat ik weer veel pijn begin  te krijgen.  Terwijl  ik  een rustige  middag  heb gehad

Lollypopje schreef op 10-03-2023 om 15:02:

dat precies toen ik de deur uit moest de klink van de woonkamerdeur trok
Nu thuis, maar net massage gehad, dus echt veel te gaar om er nu wat aan te doen. Gelukkig kan ik hem aan de binnenkant wel dichtdoen dus de warmte loopt niet weg uit de woonkamer. Nu alleen voorkomen dat ik mijzelf buiten sluit 😂

Haha oh, stomme dingen zijn dat! Is het gelukt om te maken? Was de massage wel fijn?

Nera schreef op 10-03-2023 om 17:02:

[..]

Denk dat die meeuw ook niet blij is nee.

Nog een ergenis… die dikke worstvingers van mij icm typen op een telefoon 😬

De SNeeuw was bij nader inzien toch wel leuk. Met de kinderen nog een sneeuwpop gemaakt en op de slee geweest. 
Nu dan maar door naar het voorjaar? Is die meeuw ook weer blij 😉

Fidodido schreef op 10-03-2023 om 19:59:

[..]

Nog een ergenis… die dikke worstvingers van mij icm typen op een telefoon 😬

De SNeeuw was bij nader inzien toch wel leuk. Met de kinderen nog een sneeuwpop gemaakt en op de slee geweest.
Nu dan maar door naar het voorjaar? Is die meeuw ook weer blij 😉

Maarja, dan heb je kans dat de mussen van het dak gaan vallen 😜 Dusja, ben je dan team meeuw of mus? 🤔

HAHA!wait..what schreef op 10-03-2023 om 20:04:

[..]

Maarja, dan heb je kans dat de mussen van het dak gaan vallen 😜 Dusja, ben je dan team meeuw of mus? 🤔

Team mus! Zeker weten  ☀️

Ik ben ook niet blij met de sneeuw.
En het is ook zo koud.
Morgen opwarmen in de sauna.

Weer niet uitgeslapen. Om 1 uur naar bed en om 7 uur klaarwakker. Was om 4:30 ook alweer wakker want om de een of andere reden slaap ik tegenwoordig met mijn armen boven mijn hoofd en krijg dus tintelingen in mijn handen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-03-2023 om 08:19

Dolfje schreef op 11-03-2023 om 08:06:

Weer niet uitgeslapen. Om 1 uur naar bed en om 7 uur klaarwakker. Was om 4:30 ook alweer wakker want om de een of andere reden slaap ik tegenwoordig met mijn armen boven mijn hoofd en krijg dus tintelingen in mijn handen.

oh ik herken het. Gistermorgen om 7 uur klaar wakker, vandaag was het half 8. Ik kon altijd veel langer slapen, maar het lukt niet meer. Zit je op je vrije dag zo vroeg beneden.

goedemorgen 
Ik ben tegenwoordig ook vroeg,vanmorgen om hal 7

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.