Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Netherfield schreef op 10-03-2023 om 07:26:

Het was gewoon fucking 15 graden met kerst en nu ligt er sneeuw. Ik wil zomer!

Ik baal er ook van!!

Blijft natuurlijk een beetje raar dat dat niet opgemerkt is tijdens een schoonmaakronde. 

Dolfje schreef op 10-03-2023 om 08:47:

Is dat niet een beetje het risico van het verhuren van een huisje? Hoe asociaal ook natuurlijk van degene die het kapot gemaakt hebben.

Tuurlijk is dat een risico, maar neemt niet weg dat we er behoorlijk van balen. Alles is net een jaar oud.

Mammoet schreef op 10-03-2023 om 11:36:

[..]

Tuurlijk is dat een risico, maar neemt niet weg dat we er behoorlijk van balen. Alles is net een jaar oud.

Maar ik neem aan dat een nieuwe huurder het gemeld heeft, dan zou je toch denken dat de huurder daarvoor de bank gesloopt heeft? Of ontkent die en heb je geen bewijs? En hoe goed is het dan schoongemaakt tussen de verhuringen door? Dan merk je toch dat een bank zo kapot is?

Maar voor jullie is het in ieder geval enorm balen!

Mammoet schreef op 10-03-2023 om 11:36:

[..]

Dat snap ik. Is logisch dat je er van baalt.

Mammoet schreef op 10-03-2023 om 08:31:

[..]

Ze kunnen het op niemand verhalen omdat ze niet weten welke huurder het gedaan heeft. Dan blijft de eigenaar over om te betalen…

Ooooh sorry, ik had niet door dat je de eigenaar bent.

Trek ik net de koelkast open, ligt de hele onderste plank vol melk. Man is thuis pauze komen houden vandaag en had het pak niet goed dichtgedraaid. Ik had juist gisteren de hele koelkast uitgesopt 

Ik wist niet dat als je in het bestuur van een sportvereniging ging, je dan eigenlijk een bedrijfje runt met het bestuur. 

Ik heb het koud 🥶🥶
Wanneer stopt die sneeuw???

Evaluna schreef op 10-03-2023 om 14:51:

Ik heb het koud 🥶🥶
Wanneer stopt die sneeuw???

Hier ook koud, natte sneeuw.

dat precies toen ik de deur uit moest de klink van de woonkamerdeur trok
Nu thuis, maar net massage gehad, dus echt veel te gaar om er nu wat aan te doen. Gelukkig kan ik hem aan de binnenkant wel dichtdoen dus de warmte loopt niet weg uit de woonkamer. Nu alleen voorkomen dat ik mijzelf buiten sluit 😂

Aan het weer, ik wil net als iedereen voorjaar en zon. Geen natte meeuw en kou

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-03-2023 om 16:58

Fidodido schreef op 10-03-2023 om 16:29:

vanmorgen was het hier helemaal wit, toen de wegen schoon en nu sneeuwt het al weer een uurtje met het laatste half uur weer dikke vlokken. Ik ben vrij, dus ik vind het wel gezellig. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

10-03-2023 om 17:02

Denk dat die meeuw ook niet blij is nee.

Ik zie nou in gedachten een helemaal natgesneeuwde meeuw kleums rondvliegen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.