Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik ben ook helemaal klaar met de stakingen, leerlingen komen laat of niet op school, heb al enkele keren aan een klas voor de 4e keer iets moeten uitleggen omdat de leerlingen lessen missen, proefwerken en planningen aanpassen.. dankjewel bussxmchauffeurs voor de extra werkdruk in het onderwijs

Treurniet schreef op 08-03-2023 om 19:28:

[..]

Maar dat is toch dan spooklopen voor mij als fietser? Het fietspad is niet zo breed, en ik kan niet zomaar naar links gaan?

Als ik rechts zou lopen moet je toch ook voor me uitwijken na een bocht? Dan loop ik voor je aan dezelfde kant maar vlak na een bocht kun je me dan ook niet zien.Alleen zie ik je nu aankomen (als ik links loop) en kan zélf opzij gaan. 

Herfstappeltaart schreef op 08-03-2023 om 19:41:

[..]

Als ik rechts zou lopen moet je toch ook voor me uitwijken na een bocht? Dan loop ik voor je aan dezelfde kant maar vlak na een bocht kun je me dan ook niet zien.Alleen zie ik je nu aankomen (als ik links loop) en kan zélf opzij gaan.

Zeker.

Makkelijkste is als jogger/wandelaar gewoon over het wandelpad gaan, maar dat is natuurlijk niet overal.

Milala schreef op 08-03-2023 om 19:38:

Ik ben ook helemaal klaar met de stakingen, leerlingen komen laat of niet op school, heb al enkele keren aan een klas voor de 4e keer iets moeten uitleggen omdat de leerlingen lessen missen, proefwerken en planningen aanpassen.. dankjewel bussxmchauffeurs voor de extra werkdruk in het onderwijs

Bedank de rechter maar die verboden heeft dat buschauffeurs als stakingsmiddel gratis passagiers meenemen!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

08-03-2023 om 19:54

Treurniet schreef op 08-03-2023 om 19:50:

[..]

Bedank de rechter maar die verboden heeft dat buschauffeurs als stakingsmiddel gratis passagiers meenemen!

Bijzondere kronkel, een rechter die jaren geleden een uitspraak heeft gedaan de schuld geven van een staking door buschauffeurs. Geef dan de politiek de schuld die de wetten opstelt waar die rechter zijn besluit op moet baseren.

Wandelvrouwtje schreef op 08-03-2023 om 19:54:

[..]

Bijzondere kronkel, een rechter die jaren geleden een uitspraak heeft gedaan de schuld geven van een staking door buschauffeurs. Geef dan de politiek de schuld die de wetten opstelt waar die rechter zijn besluit op moet baseren.

Dan geef ik de wetgever de schuld.

Ik word gek van m’n snotneus!

Mijn futloosheid. 

Wobbelkont schreef op 08-03-2023 om 20:00:

Ik word gek van m’n snotneus!

Gesneden ui bij het bed, dan komt het slijm los en kun je het uitsnuiven in een zakdoek. 😀

Kunnen we niet doen dat op vrouwendag er geen vrouwen worden aangevallen, mishandeld of vermoord? Net als geen oorlog met kerst zeg maar. Zijn vrouwen iig 1 dag per jaar veilig.

Ergernis hierin is dat vrouwen hier mee moeten leven, met onveiligheid. 

Avocado's besteld bij picnic, eetrijp staat erop. Zo hard als kanonskogels.

Broodjebrie schreef op 08-03-2023 om 16:58:

Mijn vader is ook echt niet blij met deze stakingen, hij is afhankelijk van OV en moet komende tijd naar het ziekenhuis, evenals zijn vrouw. In het begin had hij er nog begrip voor maar dat is nu dus wel klaar.

Ik ben er ook echt niet blij mee, voor onderzoek naar het ziekenhuis en omdat ik al een keer de afspraak heb verzet omdat ik ziek was... met de taxi € 54,- en bedankt 

De spanning die zo hoog is! Morgen een echo om te kijken of alles goed is met mijn zwangerschap, omdat ik sinds een tijdje een beetje bloed verlies. 

Yumi schreef op 08-03-2023 om 22:40:

[..]

Ik ben er ook echt niet blij mee, voor onderzoek naar het ziekenhuis en omdat ik al een keer de afspraak heb verzet omdat ik ziek was... met de taxi € 54,- en bedankt

Je mag het wel aftrekken van de belasting volgend jaar. Mits je de drempel haalt natuurlijk. 

Lisabette schreef op 08-03-2023 om 22:49:

De spanning die zo hoog is! Morgen een echo om te kijken of alles goed is met mijn zwangerschap, omdat ik sinds een tijdje een beetje bloed verlies.

Ik duim voor je! Hoop dat alles goed is en dat je bloedverlies komt omdat alles extra goed doorbloed is 🤞🏼

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.