Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan mezelf.
Mijn systeem met bakjes met gecodeerde deksels in de vriezer klopte niet. Volgens de deksel had ik er voor 2 personen rundvlees en 2 gehaktballen uitgehaald voor bij de hutspot.
De bak met rundvlees zonder echt goed te kijken in een pan gestort en de gehaktballen erbij.  Toen de hutspot op het gas ging ook,  zonder te kijken, de pan met vlees op het kleine pitje gezet. 
Was binnen halen, handdoeken in de kast en toen ik weer beneden was kookte de hutspot en rook ik iets dat ik niet met rundvlees combineerde. Kijk ik in de pan, ligt er naast de gehaktballen een bijna gesmolten bonk jus/saus  met 3 een beetje oosters gekruide kipfilets. 
Ach we ( man en ik)hebben het opgegeten maar hutspot met een riblapje of gehaktbal is toch lekkerder. De puber en de student houden normaal al niet van die kip dus die hadden de gehaktballen. 

HAHA!wait..what schreef op 27-02-2023 om 19:45:

[..]

Dit is zo enorm vervelend! (en best pijnlijk soms). Zijn de zolen van rubber?

Het zijn sneakers waarvan de bovenkant van leer is, dus ik denk het wel. Ik verdenk onze pvc-vloer. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

28-02-2023 om 09:19

Wil je aan de studie gaan, zijn en Gromebook en laptop bijna leeg...

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-02-2023 om 11:09

Eigenlijk niet echt een ergernis, maar ik hoorde vanmorgen dat een vriendin gaat emigreren. 
Dat is nou al de derde vriendin die weggaat, twee van mijn broers zijn ook al weg en allebei mijn kinderen willen ook weg uit NL.  Lekker dan, zo blijft er niemand in de buurt over 

*ik was wel blij voor haar hoor en gun het ze natuurlijk van harte

Dat kleuter mijn om 5 uur vannacht riep omdat ze een snotje aan haar vinger had  . Een kwartier later was er drama omdat er nog een knuffel beneden lag die ze wilde hebben.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

28-02-2023 om 11:41

Tara82 schreef op 28-02-2023 om 11:39:

Dat kleuter mijn om 5 uur vannacht riep omdat ze een snotje aan haar vinger had . Een kwartier later was er drama omdat er nog een knuffel beneden lag die ze wilde hebben.

aan het topic met de vraag van vandaag 'noem de 3 leukste eigenschappen van je partner' en ik lees nog niet 1 ding wat ik zie bij mijn partner ... heb gewoon vandaag pest erin en zie 't allemaal beetje negatief   Wat hebben die mensen allemaal leuke partners!!

Chiquita schreef op 28-02-2023 om 12:06:

aan het topic met de vraag van vandaag 'noem de 3 leukste eigenschappen van je partner' en ik lees nog niet 1 ding wat ik zie bij mijn partner ... heb gewoon vandaag pest erin en zie 't allemaal beetje negatief Wat hebben die mensen allemaal leuke partners!!

Ik heb de vraag ook beantwoord  maar ik zou bij negatieve  kanten ook een lijst kunnen invullen  hoor. Ik ben daar weer vooral jaloers op de mensen die een rustige kalme partner hebben die bedachtzaam reageert. Ik heb een vrij felle partner , die eerst zegt en dan pas nadenkt. En de dingen komen dan lang niet altijd vriendelijk eruit.

Dus positieve dingen over een partner lezen wil niet zeggen dat het altijd leuke partners zijn . Iedereen heeft zijn goede en slechte kanten/ momenten

Ik hen me vamorgen geërgerd  tijdens het banen zwemmen. Al die bejaarden die dan in het midden van het bad gaan staan te kleppen, ga daarbij aan de kant hangen/ staan. Kunnen degene die door willen zwemmen tenminste erlangs.

aan het topic met de vraag van vandaag 'noem de 3 leukste eigenschappen van je partner' en ik lees nog niet 1 ding wat ik zie bij mijn partner ... heb gewoon vandaag pest erin en zie 't allemaal beetje negatief Wat hebben die mensen allemaal leuke partners!!

Er wordt gevraagd naar 3 leuke/beste eigenschappen. Aan alles zit twee kanten.  Als gevraagd zou worden naar nare/ slechte eigenschappen dan komt er vast een heel herkenbaar rijtje. 

In het ergernis topic staat niet voor niks vaak de kreet dat mensen zich ergeren aan hun partner. 

Mug schreef op 28-02-2023 om 11:09:

Eigenlijk niet echt een ergernis, maar ik hoorde vanmorgen dat een vriendin gaat emigreren.
Dat is nou al de derde vriendin die weggaat, twee van mijn broers zijn ook al weg en allebei mijn kinderen willen ook weg uit NL. Lekker dan, zo blijft er niemand in de buurt over

Oh gatsie,  daar zou ik ook een beetje verdrietig van worden.  Dat hoeft niemand zich ook maar iets van aan  te trekken hoor (zolang mijn kinderen het maar uit hun hersenen laten 😆), maar ik snap goed daar dat even rot  voelt! Gaat ze ver of heb je er een vakantie adresje bij? 

Ik kon mijn partner afgelopen weekend ook wel gorgelen,  vond  er even helemaal niks leuk aan! Die dagen heb je gewoon 😏

Mug schreef op 28-02-2023 om 11:09:

Dat is nou al de derde vriendin die weggaat, twee van mijn broers zijn ook al weg en allebei mijn kinderen willen ook weg uit NL. Lekker dan, zo blijft er niemand in de buurt over

Oh heerlijk!

Als ik gezond was en een baan had, was ik ook uit dit overbevolkte land vertrokken!

Chiquita: misschien wordt de vraag morgen wel wat de drie irritantste eigenschappen van de partners zijn   

Irritant idd, die hangbejaarden in het zwembad... 

Ik ergerde me aan de pakketjesbezorger. Ik had een heel duidelijke instructie achtergelaten waar hij het pakketje moest droppen, zodat het niet bij buren zou belanden. Uit het pakketje was namelijk heel duidelijk af te leiden dat het om babyspullen gaat, terwijl vooral man voor de buurt nog even geheim wilde houden dat ik zwanger ben (roddelrijke buurt). Heeft die bezorger het dus toch bij de buren bezorgd. Dus die kwamen meteen toen ik thuiskwam stralend op me af: "ooooh ben je zwanger?! Wat fijn!!! Geniet ervan!!" Tja, dat er weinig van deze zwangerschap te genieten valt, is dan weer zo negatief en ik heb niet echt de behoefte om te delen wat er allemaal mis was, dus ik stond daar als een boer met kiespijn... 

lientje, bakblik, wieder en afrodite: dank jullie wel ! deed me goed jullie positieve opmerkingen te lezen
Afrodite: wat rot, mss zeggen dat het pakket voor je zus/vriendin of zo is?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.