Huiskamer
Amazooi
24-02-2023 om 15:58
Ik ieder geval heb ik een allergie voor aanstelleritis en daarom postte ik hier over. Iedereen hoort nieuwsberichten weer anders. Deze move hoort volgens mijn idee tot de categorie verbieden van plastic rietjes en dergelijke. De ene maakt een dansje en de ander denkt: goh 't is wat!
Lollypopje
24-02-2023 om 16:03
Amazooi schreef op 24-02-2023 om 15:36:
In ieder geval dreigt faillissement voor de eerste verpakkingsvrije online supermarkt van Nederland Pieter Pot. https://www.telegraaf.nl/financieel/752493641/idealistische-supermarkt-pieter-pot-op-randje-van-faillissement
Dat is alweer van de baan hoor
Het bedrijf is overgenomen door één van hun partners die de schuldeisers zal afbetalen.
voor mij fijn, want ik bestel er graag
PerfumedAlpaca84
24-02-2023 om 16:03
ik kreeg een epub bestand niet zichtbaar op mijn e-reader. Moest het vier keer proberen. Ding afkoppelen wachten, terug aan de pc en weer opnieuw.
Nu maar gauw gaan lezen want het is eindelijk gelukt.
Amazooi
24-02-2023 om 16:29
Lollypopje schreef op 24-02-2023 om 16:03:
[..]
Dat is alweer van de baan hoor
Het bedrijf is overgenomen door één van hun partners die de schuldeisers zal afbetalen.
voor mij fijn, want ik bestel er graag
AH heeft ooit een dergelijk initiatief opgezet en daar bleek toch geen markt voor te zijn. En het experiment is in betrekkelijke stilte beëindigd. Liep kennelijk geen storm. Ook Lidl heeft weleens een soort notenbar gehad waarbij je zelf moest vullen. Ging ook niet hard.
Het is kennelijk een niche-markt. Ik denk dat de mensen er doorgaans voor beloond voor willen worden en dat in de prijzen terug willen zien, anders hebben ze geen zin in het ongemak.
Lollypopje
24-02-2023 om 16:33
Amazooi schreef op 24-02-2023 om 16:29:
[..]
AH heeft ooit een dergelijk initiatief opgezet en daar bleek toch geen markt voor te zijn. En het experiment is in betrekkelijke stilte beëindigd. Liep kennelijk geen storm. Ook Lidl heeft weleens een soort notenbar gehad waarbij je zelf moest vullen. Ging ook niet hard.
Het is kennelijk een niche-markt. Ik denk dat de mensen er doorgaans voor beloond voor willen worden en dat in de prijzen terug willen zien, anders hebben ze geen zin in het ongemak.
Dat zal allemaal, ik wilde slechts aangeven dat ze dus niet failliet gaan. Want verouderde/niet meer relevante berichten als argument is dan weer een kleine ergernis van mij
En zelfs blijf ik het, zonder beloning, gewoon gebruiken.
maargoed dit word een hele offtopic discussie en dat zorgt ook weer voor veel ergernis bij de rest, al wordt het daarmee wel weer ontopic 
Amazooi
24-02-2023 om 17:09
Lollypopje schreef op 24-02-2023 om 16:33:
[..]
Dat zal allemaal, ik wilde slechts aangeven dat ze dus niet failliet gaan. Want verouderde/niet meer relevante berichten als argument is dan weer een kleine ergernis van mij
![]()
En zelfs blijf ik het, zonder beloning, gewoon gebruiken.
maargoed dit word een hele offtopic discussie en dat zorgt ook weer voor veel ergernis bij de rest, al wordt het daarmee wel weer ontopic
Het was geen argument want ik was niet in discussie. Ik uitte een ergernis over maatregelen die amper helpen voor een belangrijk doel en daar is dit topic voor bestemd. Wat mensen individueel doen moeten ze zelf weten. Het gaat om beleid. Verder had ik niet moeten reageren maar beleefd willen zijn was mijn enige reden om te antwoorden.
SuzyQFive
24-02-2023 om 22:04
Amazooi schreef op 23-02-2023 om 08:25:
[..]
Mijn wasmachine geeft een harde piep en draait daarna een muziekje. Dan weet je wel dat hij het nog doet en niet ontploft is.
Ook een LG?
SuzyQFive
24-02-2023 om 22:08
Regendrup. schreef op 23-02-2023 om 14:36:
[..]
Na een paar keer vergeten ga je er vast wel een gewoonte van maken. 😊
Hahaha 😅 Ik vergeet zelfs altijd een boodschappentas mee te nemen 😅
Netherfield
25-02-2023 om 09:19
Ik erger me aan de incompetente mentor van mijn 3e klasser. Ja, je bent jong en ja, je bent voor het eerst mentor, maar dan nog!
watertoren
25-02-2023 om 10:06
Ik kom net binnen thuis. Vannacht geen taxi te krijgen. Om half 3 tig taxi's gebeld en niemand kon op 1 na. Die zou komen om kwart over 5. Die is dus niet op komen dagen. Daarna ff een hazenslaapje gedaan op de bank daar. Net thuis gebracht door iemand die denk ik nog niet mocht rijden.
Treurniet
25-02-2023 om 10:06
Netherfield schreef op 25-02-2023 om 09:19:
Ik erger me aan de incompetente mentor van mijn 3e klasser. Ja, je bent jong en ja, je bent voor het eerst mentor, maar dan nog!
Ach, geef het even tijd.
Treurniet
25-02-2023 om 10:07
watertoren schreef op 25-02-2023 om 10:06:
Ik kom net binnen thuis. Vannacht geen taxi te krijgen. Om half 3 tig taxi's gebeld en niemand kon op 1 na. Die zou komen om kwart over 5. Die is dus niet op komen dagen. Daarna ff een hazenslaapje gedaan op de bank daar. Net thuis gebracht door iemand die denk ik nog niet mocht rijden.
Waarom geen taxi te krijgen?
LostJellyfish83
25-02-2023 om 10:09
watertoren schreef op 25-02-2023 om 10:06:
Pffff, ben je mooi klaar mee. Als het verder maar gezellig was dan
watertoren
25-02-2023 om 10:10
Treurniet schreef op 25-02-2023 om 10:07:
[..]
Waarom geen taxi te krijgen?
Te weinig taxi's hier en dan komen ze niet voor een klein ritje.