Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

12-02-2023 om 15:06

Broodjebrie schreef op 12-02-2023 om 14:33:

[..]

Waarom zou het geen zin hebben?

Als de kat de headset gesloopt heeft is dat niet iets dat onder garantie valt. Daar kan de fabrikant namelijk niks aan doen.

Wandelvrouwtje schreef op 12-02-2023 om 15:06:

[..]

Als de kat de headset gesloopt heeft is dat niet iets dat onder garantie valt. Daar kan de fabrikant namelijk niks aan doen.

Ah.

Lollypopje schreef op 12-02-2023 om 15:05:

@Bakblik echt bizar. Dat is inderdaad geen doen

Het kost op die manier ook zo onnodig veel tijd. 800 worden is anderhalf A4tje met er even over nadenken en wat dingetjes opzoeken kan je dat in een paar uur klaar hebben. Dit gaat weer dagen duren, want docent niet bereikbaar voor vragen in het weekend. 

Hij schrijft nu korte stukjes als antwoord op de vragen en dat gaan we dan tegen de deadline omvormen tot een samenhangend verhaal. 

TanSwallow86

TanSwallow86

12-02-2023 om 15:43

Rogue schreef op 12-02-2023 om 14:11:

kat heeft mijn headset gesloopt dus af en toe valt het geluid uit...kreng is nog geen 2 maanden oud heb nog wel garantie maar volgens vriend heeft het geen zin

Wie, de kat of de headset

Ik ben verkouden en heb het koud dus drink de hele dag thee waardoor ik vaak naar de wc moet waar het koud is dus ik weer thee pak waardoor ik weer moet plassen en dat gaat zo maar door .
Ik zal zo blij zijn als het lente wordt. Ben het zo beu.

Ik zie dat wel vaker bij docenten op H/V… Dat zijn eerstegraders die vooral opgeleid zijn in hun vak en daar komt de didactiek in het jaartje dat ze docentenopleiding doen een stuk minder aan bod dan in de lerarenopleiding voor tweedegraders. 

ik weet niet waar ik allergisch op reageer, maar ik word echt knettergek van de jeuk opeens 😒
Deze kant en klare noodles doe ik niet nog een keer

TanSwallow86

TanSwallow86

12-02-2023 om 18:28

Verkeerde topic

Heb me vandaag  geërgerd aan mijn mam, aan mijn broer, ach, eigenlijk  zo'n beetje aan alle mannen vandaag 

Ik heb me vandaag geërgerd aan alle rokende mensen in de stad. Het leek wel of je overal rokende mensen zag, of sigarettenrook in je neus kreeg. Hou er toch mee op!

Netherfield schreef op 12-02-2023 om 18:54:

Ik heb me vandaag geërgerd aan alle rokende mensen in de stad. Het leek wel of je overal rokende mensen zag, of sigarettenrook in je neus kreeg. Hou er toch mee op!

Wat een stank he, ik erger me er ook behoorlijk aan. Ik snap echt niet dat mensen het lekker vinden.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

12-02-2023 om 18:57

Goor he! Ik zat gisteren in de bioscoop en na de pauze kwamen alle rokers weer binnen. Dat stinkt ook zeg, nooit zo bij stilgestaan. Er hing gewoon een rookwalm om ze heen die zich door de zaal verspreide 🤢 

Nou echt he! Vandaag op de woonboulevard viel me dat ook heel erg op. 

Aan mijn buik. Steeds last van gasvorming wat pijn oplevert

Herfstappeltaart schreef op 12-02-2023 om 19:00:

Aan mijn buik. Steeds last van gasvorming wat pijn oplevert

Ai wat vervelend heb je enig idee waardoor het komt? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.