Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Wieder schreef op 28-01-2023 om 10:54:

[..]

Barbaren zijn jullie, Regendrup en Lollypopje ook 😆😘

Ik vind dat best een compliment als ik naar deze foto kijk

AAAABUg2Ge4YhmYJkkbzkON0stxqRPY4Z9b7PnwX-JuREXbz1FYbW7rLRdHGjwX0UQJveVVqNuDBUJem0xoRF4Isnhz5ID_GfXKMbgMRikBs4nl5L1K7lR4HEUxhxLHIOS2zsesLmA.jpg?r=64b

Lollypopje schreef op 28-01-2023 om 12:05:

[..]

Ik vind dat best een compliment als ik naar deze foto kijk

AAAABUg2Ge4YhmYJkkbzkON0stxqRPY4Z9b7PnwX-JuREXbz1FYbW7rLRdHGjwX0UQJveVVqNuDBUJem0xoRF4Isnhz5ID_GfXKMbgMRikBs4nl5L1K7lR4HEUxhxLHIOS2zsesLmA.jpg?r=64b

Precies dat had ik in gedachte! Ik zou jullie nooit (opzettelijk) beledigen 🙃

BrightEchidna89

BrightEchidna89

28-01-2023 om 12:34

Wieder schreef op 28-01-2023 om 12:21:

[..]

Precies dat had ik in gedachte! Ik zou jullie nooit (opzettelijk) beledigen 🙃

Jaja, lul je er nu maar uit. Iedereen weet dat je deze in gedachte had: 

neanderthal.jpg

(Kleine ergernis trouwens: wat mis ik soms humor en felle discussies op dit forum.)

Mama-Inge schreef op 27-01-2023 om 21:06:

aan de groep pubers die hier vanavond op het raam stonden te kloppen

Man is er achter aan gegaan en heeft bij in ieder geval 1 van de pubers met de ouders gesproken

Dat hebben  ze bij ons maanden gedaan, midden in de nacht vaak. Echt bonzen op de ramen  , we schrokken  ons dood. Uiteindelijk  2 ervan te pakken gekregen , het was een hele groep. Deden het om te pesten,want man werd zo lekker kwaad en het was leuk als hij achter ze aan ging. Wat ze niet wisten was dat man al nauwelijks  sliep omdat hij ernstig ziek was. Als hij dan eindelijk  sliep en zo wakker geknald werd, was hij opgefokt ja. Alle ouders ingelicht en toen is het gestopt. Maar we zaten regelmatig  met het hart in ons keel ren dochter werd op een gegeven moment zo bang dat ze huilend in bed zat.

lientje69 schreef op 28-01-2023 om 12:51:

[..]

Dat hebben ze bij ons maanden gedaan, midden in de nacht vaak. Echt binzen op de ramen , we schrokken ons dood. Uiteindelijk 2 ervan te pakken gekregen , het was een held groep. Deden het om te pesten,want man werd zo lekker kwaad en het was leuk als hij achter ze aan ging. Wat ze niet wisten was dat man al nauwelijks sliep omdat hij ernstig ziek was. Als hij dan eindelijk sliep en zo wakker geknald werd, was hij opgefokt ja. Alle ouders ingelicht en toen is het gestopt. Maar we zaten regelmatig met het hart in ons keel ren dochter werd op een gegeven moment zo bang dat ze huilend in bed zat.

Oei, dat is wel heel erg, dit was een groep die bij ons oudste in de klas gezeten hebben.

Zitten een paar ettertjes bij die de rest opstoken, was ook niet de 1e keer dat ze het deden. 

Man heeft bij die bewuste ouders waar hij gisteren was, aangegeven dat hij de volgende keer de wijkagent gaat bellen, gaven ze hem ook nog gelijk in.

Zou geen moment in me opkomen dat Wieder geen geintje zat te maken.

Zit besluiteloos te dubben naar welk programma ik ga kijken. Ik denk dat ik maar iets start. Dat weerhoudt me van nog meer gedub.

Valdemar schreef op 28-01-2023 om 12:34:

[..]

Jaja, lul je er nu maar uit. Iedereen weet dat je deze in gedachte had:

neanderthal.jpg

(Kleine ergernis trouwens: wat mis ik soms humor en felle discussies op dit forum.)

Tsssk Valdemar, stoker die je er bent 😆

Wieder schreef op 28-01-2023 om 13:04:

[..]

Tsssk Valdemar, stoker die je er bent 😆

Ik moest er ook om lachen. 

Maar ik zal in dat geval altijd een barbaar blijven  verklaard misschien ook wel waarom ik geen keukenprinses ben, ik snap het gewoon echt niet   

BrightEchidna89

BrightEchidna89

28-01-2023 om 13:46

Regendrup. schreef op 28-01-2023 om 13:14:

[..]

Ik moest er ook om lachen.

Maar ik zal in dat geval altijd een barbaar blijven verklaard misschien ook wel waarom ik geen keukenprinses ben, ik snap het gewoon echt niet

Eeh, get back in the kitchen you silly cow, what are you washing that pan with soap you dumb fuck. Women these days, they'll ruin your tools; can't clean, can't fuck, just naging all the time, should have got a dog.  

En dat met een Schots accent. 
En neen, ik meen dit niet; humor dus, of het gebrek hieraan.  

De buren teren hun plat dak, en het slaat op mijn luchtwegen.
Ik snap dat het nodig kan zijn, maar het is ook vervelend.

Actievoerders die de snelweg blokkeren. Ik snap dat je wil(t?) demonstreren maar waarom zo? En maar trots op jezelf zijn als je wordt gearresteerd. Ik zou me rotschamen als ik je zou kennen.

Broodjebrie schreef op 28-01-2023 om 19:12:

Actievoerders die de snelweg blokkeren. Ik snap dat je wil(t?) demonstreren maar waarom zo? En maar trots op jezelf zijn als je wordt gearresteerd. Ik zou me rotschamen als ik je zou kennen.

Wil of wilt kan in deze allebei.

En waarom zo? Omdat het veel aandacht genereert, omdat de plek - aan de ene kant van het stuk snelweg staat het ministerie van Economische Zaken, aan de overkant het gebouw waar de Tweede Kamer tijdelijk zit - cruciaal is, etc.

Broodjebrie schreef op 28-01-2023 om 19:12:

Tja voor de boeren werkte het ook heel goed. Al werden die dan weer niet gearresteerd.

Lollypopje schreef op 28-01-2023 om 19:34:

[..]

Tja voor de boeren werkte het ook heel goed. Al werden die dan weer niet gearresteerd.

Inderdaad. Daar werd stukken minder tegen opgetreden.

Ik vind het altijd zo jammer dat het gaat over ooh wat die actievoerder nu weer doen. Maar als ze braaf op een malieveld staan waar niemand last van ze heeft krijgen ze 0 aandacht en word de boodschap niet gehoord. Het gaat niet om wat ze doen, het gaat om de boodschap, de inhoud. Misschien moet daar de focus op komen, de ergernis van burgers op wat de boodschap is. De boosheid richten omdat er belachelijk veel geld in subsidies gestoken wordt voor fossiele brandstof, dat is belastinggeld. Het is te bizar voor woorden dat er belastinggeld gestoken wordt in iets wat verschrikkelijk milieuvervuilend is. Laten we het daar over hebben. En ik ben heel blij dat er een groep jonge mensen is opgestaan die nu dit soort vreedzame acties doen. ♥️ Dan rijd ik wel een stukje om.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.